X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההצרחה בין בנט לשקד, יש בה גם מן הטוב וגם מן הרע, הסכיתו ושמעו
▪  ▪  ▪
בנט ושקד. [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

הייתה פעם משפחה קשת יום וברוכת ילדים. יום אחד אוספת האם את עשרת הילדים בחדר השינה ואומרת להם, "יש לי בשורה טובה ובשורה רעה, איזו מהן תרצו לשמוע קודם"? "את הטובה, את הטובה" - השיבו כולם כאיש אחד. "אז הבשורה הטובה היא שכולם, כולם מחליפים היום גרביים". "ומה הרעה"? הקשה יצחק הקטן, ובכן "הרעה היא שאתה יצחקוש תחליף עם דוד, שרה, עם מרים, ישראל עם יעקב, משה עם אהרן, ודוד יחליף עם שלמה".
למה הדבר דומה, הדבר דומה להצרחה בצמרת מפלגת הימין החדש, אכן המפלגה החליפה גרביים משומשות, ואולי אפילו קצת דביקות, אשר ריח לא סימפטי נודף מהן, אך החליפה אותן בין בכיריה.
בנט ושקד היו שרים נהדרים, לדעתי הם מילאו את תפקידיהם הממלכתיים באיכות ובמסירות מעל ומעבר למרבית חברי הממשלה, אך בכל הקשור להתנהגותם הפוליטית, הם לטעמי מתנהגים כמו תינוקות בגנון, שאינם מבינים את מגבלות כוחם, ורואים בכל כותרת מחמיאה כאילו הנשיא בוחר בהם מחר לנהל את המדינה.
לדעתי גם לא הייתה הצרחה, לדעתי שקד היא זו שאוחזת במערוך, היא זו שמנהלת את הבית מקדמת-דנא, וכל זמן שהחרבון לא עלה עד מעבר לראש, היא העדיפה את הפעולה מן העורף מאשר הפעולה בחזית, אך כעת כאשר הרפש ממילא נשפך על ראשה, היא תופסת פיקוד גם פורמלית.
קשקשת
שקד היא תוצר נבחר של הצפונבוניות התל אביבית. כאשר כל חבריה, שכניה, ידידיה, קרוביה, זחלו מהלאומיות המתונה של בן-גוריון שמאלה, חזק שמאלה, היא חתרה ימינה, עוף מוזר וחריג בים של שמאל דביק וסגפני. ואת התוצאות הברורות האלה של מגורים בלב הביצה השמאלית התל אביבית, רואים בשני המשגים הפוליטיים המאד מאוד קשים של הצמד בנט/שקד והם שיתוף הפעולה עם לפיד (השכן מרמת אביב) ב-2013, ותקיעת הסכין בגב הציונות הדתית בסוף 2018.
אפילו נתניהו, שנחשב כאילו לא דופק חשבון לאף האחד, לא היה עושה את הדברים האלה, גם אם היו מבטיחים לו הכפלה של הקולות בקלפי. יש גבולות שגם פוליטיקאים לא אמורים לחצות.
ואבוי על הקשקשת, "הפקנו לקחים", אבוי על הקשקשת. למגינת ליבם של מצביעי הימין הציבור בכללות שם X גדול על בנט ושקד בבחירות האחרונות. נתניהו, בלי להתכוון, נתן לבנו ושקד מועד ב'. מועד ג' לא יהיה, ולפחות לי נראה שבנט ושקד ייכשלו גם במועד ב'. לא רק שלא הפיקו לקחים, אלא למדו מסטירת הלחי מצלצלת שקיבלו האת השיעור ההפוך לגמרי מזה שהיה עליהם ללמוד.

תאריך:  23/07/2019   |   עודכן:  23/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשורה טובה ובשורה רעה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
עמוס שנער  |  23/07/19 20:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
רזניק, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר, התמודד ברשימת גשר לכנסת ה-21    עמיר פרץ: רזניק הוא מנהיג חברתי שאינו מסתפק ברעיונות, אלא הופך אותם לתוכנית עבודה    רזניק: החיבור ההיסטורי יביא את המהפך החברתי השני אחרי המהפך של בגין
איתמר לוין
אמי פלמור הודיעה רשמית על פרישה אולם הדבר נעשה, ככל הנראה לנוכח רצונו של השר אוחנה למנות במקומה את עו"ד אופיר כהן    הנחיותיו של מנדלבליט לתקופת הבחירות עשויות למנוע את המינוי
מירב ארד
יו"ר ישראל דמוקרטית הביע צער על הרג 13 ערביי ישראל: "אין מקום למפגינים שנהרגים מאש כוחות הביטחון של מדינתם"    עיסאווי פריג' תקף את ברק והבהיר: "כערבי לא אשכח את מהומות אוקטובר"
אליהו קאופמן
עדינה בר שלום, מיכל צ'רנוביצ'י ואסתר קוליאן מרדו אומנם בחומת היהדות הצרופה אך הן חיו חיי משפחה נורמטיביים עם בעל נורמאלי שבצילו חסו    הן אומנם כרתו בריתות קרובות עם נשים חילוניות אבל לא ניהלו עם גבר זר "יחסים אינטימיים"
יוסי אחימאיר
כמו שאר מתחריו במרכז-שמאל, גם אהוד ברק מניף אל על סיסמה אחת ויחידה - רק לא ביבי    אלא שה"אנטי-ביבי" שלו בוטה יותר, מתזז מאוד, ומשקע את מערכת הבחירות בעיסת בוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il