X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עמיר פרץ בנאום חוצב להבות הכריז שראש הממשלה טמן לו מלכודת דבש בעבר וגם כעת אך הוא לא יכנע מדוע? כי לדעתו רה"מ לא רוצה בשום אופן בשלום על איזה שלום הוא מדבר ועם מי?
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר פרץ. על מה הוא מדבר נויברג/פלאש 90]

בעוד האמנה הפלשתינית, הכוללת את ביטול ישראל כמדינה יהודית, ולא בוטלה מעולם, ובעוד אמנת חמאס ממש קוראת לחיסול ישראל - וכשכולם - הרשות שבשומרון ויהודה, והחמאס השולט בעזה, מסרבים בתוקף לכל הצעת שלום שהוגשו להן אי-פעם ולהכיר בקיום מדינת ישראל; ובעוד תוכנית השלום של טראמפ נדחית על ידם באופן מוחלט - איזה שלום מחכה לנו מצידם?
הכי קל לערבים זה להכריז בכל כלי התקשורת ש"ישראל היא המתנגדת לשלום". יעני, הערבים הם שוחרי השלום, וישראל מתנגדת לו בתקיפות. כך ממשיכים הערבים לרמות את כל העולם, שרובו לא מכיר את המאטריה לעומקה, ומנצלים כל כלי תקשורת האוהד אותם ושונא את ישראל לשם אישוש התיאוריה המזויפת שלהם. אז מה אם היא שיקרית? האמת כלל לא חשובה. אז מה אם ברק בקמפ דייוויד הציע להם תמורת שלום 95 אחוז משטחי הגדה והם דחו את ההצעה?
אז מה אם הם משקרים? הם מאמינים שרק בכוח הרציחות והטרור הם יתישו את כוח הרצון הנחוש של ישראל להתקיים בביטחון, וכשישראל תיסוג מכל מה ששלה, תקום המדינה הערבית החדשה, שמעולם לא הייתה קיימת קודם לכן, ואין שריד לעם כזה בשום ספר היסטוריה. נכון שהגיעו לארץ ישראל, שהאנגלים קראו לה אז "PALESTINE", אלפי מהגרי עבודה לצורך הקמת נמל חיפה. אז לא הייתה בעיה להגר, כי האנגלים נזקקו לכוח עבודה זול. כל אלה התמקמו בחיפה ומהווים היום חלק גדול בעיר זו. הם הגיעו מכל ארצות ערב - מסוריה, מלבנון, ממצרים ומירדן. כולם היו ערבים. אך לא היו ממקור שבטי או עממי אחד. הם פשוט ראו כיצד היהודים הפריחו את הביצות ובנו ישובים, והפכו ארץ שוממה לפורחת. ההצלחה הכלכלית קסמה להם. כשם שהיום ישראל מהווה מקור משיכה לכל עניי אפריקה, שרואים בישראל את התגשמות חלום גן העדן. ובאים לכאן בהמוניהם בהתגנבות, ללא ויזה, ובקיצור - מסתננים.
כך לפתע נולד "העם הפלשתיני". הפלישתים של המאה ה-21. זו בעיה שתיפתר, אך לא בדרך החלושה והמתגוננת של יפי הנפש כפי שקיימת כיום. משום שלישראל יש בעיה קשה ביותר בגמילה מהטרור הערבי: חוקי המוסר הנוקשים, שאינם רלוונטים לעת מלחמה, לא מאפשרים לחיילים על משמרתם לירות בחודרים מעבר לגבול, או באלה היוצאים לפיגוע בלב ישראל. והתוצאה: הרוגים מצידינו. או כמו שלושת החיילים שנפצעו כי לא שלפו מיידית את נשקם לחסל את המחבל החמאסי שחדר לשטח ישראל למשך כמה שעות, "כי לא ראו את הנשק והרימון שבהמשך פצע אותם בגלל היסוסם".
באויב צריך להתחשב כאל אויב, ושזוהי מלחמה
כל הפגישות של מנהיגים ישראלים עם מנהיגים ערביים העלו עד היום חרס, מלבד הוויתורים המופלגים שעשה רה"מ מנחם בגין עם מצרים, עקב מצבה הדחוק של מצרים שנזקקה לתמורה כלכלית מצד ארה"ב ומדינית מצד ישראל תמורת חתימת הסכם השלום. גם רבין הצליח להחתים את ירדן על הסכם שלום, תמורת הבטחת אספקת מימי הירדן, לארץ המדבר השחונה, ובכך זרז את התכווצות ים המלח על כל המשאב היקר ביותר של ישראל, המינרלים. אלה הסכמי שלום קרירים למדי. כשישראל היא המעניקה, והצד השני רק לא נלחם. מאז סאדאת, אף מנהיג מצרי או ירדני לא הגיע לישראל, כך שההכרה בנו מאוד מוגבלת.
שלום עושים עם מדינות, וכך גם מלחמות. ובכל זאת, אנו ניצבים במלחמה יומיומית כנגד שבטים השונים זה מזה בזהותם, שמחויבותם היא לראש השבט, ולא למדינה כלשהי שלא קיימת. לוחמי הטרור הם כבר מזמן צבא חמוש, מאומן ומיומן, בעזרתה הנדיבה של ישראל, כך שהם חופשיים להמשיך במלאכת הקודש של השמדת ישראל בשיטת הסלאמי. מה שעלה בידם יפה עם הגירוש מגוש-קטיף. בעוד אנו - ידינו אסורות על-פי החלטות המשפטנים, שאין להן אח ורע בשום צבא בעולם. והכריז על כך הרמטכ"ל לשעבר, ש"מוטב שייהרגו חיילים ישראלים, ובלבד שלא ייפגעו אזרחים עזתים".
נו, אם אנחנו כובלים במו ידינו את ידיהם של מיטב הנוער, המתנדבים להגן על חיינו, ולכן משלמים בחייהם בגלל איוולת מפקדיהם - אז מה לנו כי נלין על המצב? כאשר יש בקירבנו הזועקים ש"נתניהו לא רוצה שלום". כאילו יש בידם המירשם להפוך את עורם של הערבים להסכים לקיומנו כאן - בארצנו החופשית, שאבינו אברהם קיבל עליה את הטאבו מאלוהים עוד לפני 4,000 שנה...בעוד כל מי שמאמין שזוהי זכותנו הלאומית - נחשב ל"ימין קיצוני". מתי נתפקח?

תאריך:  04/08/2019   |   עודכן:  04/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על איזה שלום מדובר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אז מה את מציעה? ל"ת
הירונימוס  |  4/08/19 14:11
 
- אני יכול לומר לך מה אני מציע
עובד 1  |  5/08/19 11:54
 
- זה הפתרון ההגיוני היחיד
alice  |  5/08/19 13:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אברהם בנמלך
שמואל פישר
בין י"ז בתמוז לתשעה באב אנו מזכירים ודואבים את האסונות שקרו לעם ישראל    וליתר דיוק, את חורבן הבית הראשון וגלות בבל, ואת חורבן הבית השני והתוצאות הקשות של המרד הגדול נגד הרומאים ומלחמת בר-כוכבא    אולם, אין לשכוח את אחינו בממלכת ישראל שנכבשו והוגלו על-ידי ממלכת אשור כמאה ושלושים שנה לפני קץ ממלכת יהודה
יוני בן-מנחם
דוח פנימי של האו"ם חושף שורה של שחיתויות חמורות בצמרת אונרא ומאיים לפגוע בהארכת המנדט של הארגון. ישראל וארה"ב חייבות לפעול בכל הכוח לסגירתו של הארגון שהסתאב ובמשך עשרות שנים פעל להנצחת הסכסוך הישראלי פלשתיני ואימץ את האידיאולוגיה של אש"פ
אליקים העצני
את שלמותו האידיאולוגית השיל דני דנון מעליו אי-שם בדרך לניו-יורק לטובת הטיעון הסינטטי ה'ביטחוני', אותה ה'מדינה-מינוס' לפי תוכנית נתניהו שהיא שם נרדף לתוכנית טראמפ
עידן יוסף
כוחות צה"ל השיבו אש וחיסלו את המחבל שחצה את הגדר    כוחות הוקפצו למקום, ובמהלך האירוע הותקפה עמדת חמאס על-ידי טנק    המחבל היה חמוש ברובה ורימונים ולבוש במדי חמאס, אך ההערכה היא שפעל עצמאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il