X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
השמאל, שלמרות מסע הדליגיטימציה נגדו הוא ציוני נלהב המאמין כי הדרך האחת והיחידה לשמור על המשך קיומה של מדינת היהודים היא "ערבים שם ויהודים כאן", לעולם לא יוכל להשיג זאת "בהסכמה"
▪  ▪  ▪
סמוטריץ'. הצביעו לו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מאז ומתמיד. ראה בגין, ראה שרון - רק הימין הוא שמבצע את מה שהשמאל מבין שהוא הדרך הנכונה והטובה לעם ישראל, אבל אין לו לא היכולת ולא התמיכה הציבורית לבצע... שמאלן! הצבע לבצלאל סמוטריץ! כי השמאל, שלמרות מסע הדליגיטימציה נגדו הוא ציוני נלהב המאמין כי הדרך האחת והיחידה לשמור על המשך קיומה של מדינת היהודים היא "ערבים שם ויהודים כאן", לעולם לא יוכל להשיג זאת "בהסכמה", לא של היהודים ולא של הערבים, ומי שיגרום לכך שזה יקרה בלי הסכמה, יהיה השר בצלאל סמוטריץ.
כי הכרזה ישראלית על סיפוח, על היות כל השטח שבין הירדן לים "מדינת ישראל" היא הדבר שיגרום לעולם להכריז במיידי שישראל היא מדינת אפרטהייד ולנקוט נגדה בסנקציות שתאלצנה אותה להיענות לדרישת העולם ולתת זכות הצבעה לכל המתגוררים בין הירדן לים "בלי הבדל דת, גזע, ומין".
האמת שלישראל הכי טוב, אפילו יותר מ"2 מדינות לשני עמים", זה שבדיוק "המצב הזמני" הקיים היום, מזה חמישים שנה, יימשך עוד חמישים שנה... אבל הנה הימין הקיצוני מתחזק, והוא ילחץ לסיפוח, וכך, כרגיל (צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים...) דווקא הימין הקיצוני יביא למצב שכדי לחמוק מהסנקציות הבינלאומיות, מצד עולם שבצדק יקרא למצב בו במדינה אחת יש "אזרחים מצביעים" לצד "אזרחים לא מצביעים" בשם אפרטהייד (ומה תעשינה סנקציות בינלאומיות? רבאק, עזוב חלקי חילוף למכוניות ומטוסים וטנקים ומקררים. אפילו תחתונים מזמן כבר לא מייצרים בארץ, אנחנו לגמרי, אבל לגמרי, תלויים לחלוטין ברצונו הטוב של העולם...).
דווקא הימין הקיצוני, מרוב "אהבת מולדת", הוא שיביא למצב שכדי לחמוק מהסנקציות הבינלאומיות בלי לקבל את התכתיב של הענקת אזרחות וזכות הצבעה לכולם, שפירושה הפיכת ישראל בן לילה למדינה עם רוב ערבי וממשלה וראש ממשלה ערבים, לא יהיה לממשלה הבאה שום מנוס אלא להחליט שכל האזור שממזרח לקוו הירוק יהיה מאותו רגע אוטונומיה ערבית, עם פרלמנט משלה, וללא שום התערבות ישראלית וללא שום נוכחות ישראלית למעט מי שירצו להישאר שם תחת שלטון ערבי ולסמוך על הממשל הפלשתיני ועל המשטרה הפלשתינית שידאגו לביטחונם.
כן. כמו אוהב ישראל הגדול מנחם בגין. כמו אוהב ישראל הגדול אריאל שרון. מי שיבצע את מה שהשמאל רואה מאז ומתמיד כהכרח - ההיפרדות מהערבים וחלוקת הארץ לשתי מדינות לאום... מי שיבצע, יהיה, כרגיל, עכשיו, עם ובגלל בצלאל סמוטריץ, הימין...

תאריך:  12/08/2019   |   עודכן:  12/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמאלן! הצבע לבצלאל סמוטריץ!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה טועה וצודק
עובד 1  |  18/08/19 23:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
החשש בלשכת ראש הממשלה, שכנראה הביא להחלטה: פיטוריו של שר התחבורה יחזקו את ההערכה בציבור שפניו של נתניהו לממשלת אחדות ולא לממשלת ימין ויביאו להתחזקות רשימת הימין המאוחד
מירב ארד
שר התחבורה ממשיך לעמוד מאחורי הדברים הקשים שכתב על רה"מ ומערכת המשפט    מבהיר: "כשצריך לתמוך מגבים, וכשצריך לבקר מבקרים. לא יזיק לליכודניקים להשתמש בזה מדי פעם"
מתי דוד
ממשלת אחדות המחנה הציוני והלאומי אפשרית והכרחית    בכל חלקי הציבור יש רצון לשינוי. רצון להתנתק מהמריבה המפלגתית ההרסנית השגרתית    כולם מחפשים דגל, כתובת ואכסניה, אליה יוכלו להצטרף לפעולה
מירב ארד
הוסיף: זהו החולי העמוק במרכז-שמאל. היעדר הנחישות להתגייס ביחד    גנץ לאחר הראיון: "נקרא לאחדות ללא נתניהו"
צילה שיר-אל
יש לה זכרון מעולה וניתן לסמוך עליה שתדע לשלוף תשובות גם מארועי העבר הרחוק באופן מדויק כזה, שירתיע את מכריה ויוכיח שוב ושוב את כישוריה הרבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il