X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
את מחול השדים סביב פרנויית ההדלפות שאחזה בראשי כחול לבן מכנה בני גנץ "לא סנסציה" והוא צודק
▪  ▪  ▪
גנץ. לשיר בקריוקי זה לא מזיק [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

וכי מה הסנסציה בפרנויית ההדלפות הזו שהביאה לשכירתה של חברת מודיעין עסקי? זה ברור שכאשר בונים מעברה, שמתיימרת להיות מגדלי אסותא, אז העסק חורק, והפרנויה מנצחת. זה לגמרי ברור, אין בכך שום סנסציה.
שום דבר לא סנסציה במעברה הדולפת הזו שנקראת כחול לבן. אפילו פירוקה לרסיסי רסיסים. זה תרחיש ידוע מאוד מאוד מראש. הביטו בכל מפלגות המרכז האחרות, וכמה מהר הן הגיעו לפח הזבל של ההיסטוריה - שינוי, מפלגת המרכז, ד"ש, חץ, קדימה, אחורה ומי לא.
פח הזבל של ההיסטוריה, זה מקומם של גופים פוליטיים ללא עבר, ללא עתיד, ללא צבע, ללא ריח וללא טעם. קדימה משכה קצת, עד שקסמו של אריאל שרון פג. גם יש עתיד משכה קצת, עד שהג'ל בשיער של יאיר לפיד אזל. וגם כחול לבן תסיים באותו פח, פח הזבל של ההיסטוריה. ולבני גנץ אין אפילו את כישוריו של שרון ואת הצ'ארם של לפיד. להיות גבוה לא מזיק, לשיק בקריוקי זה לא מזיק אבל ראש ממשלה בישראל זקוק לטיפ טיפה יותר.
אגב, היו סנסציות עם ההדלפות, וההדלפות עצמן היו ממש סנסציות, עד אשר גנץ ברוב הבלבלה שאוחזת בו התחיל להדליף את דעותיו האמתיות, ככל שיש לו כאלה, מעל במות, אל מול מצלמות הטלוויזיה בשידור ישיר, ואז אזלה כמובן הסנסציה. כאשר ראש המערכת מדליף את הסודות הכמוסים ביותר אל מול פני האומה, נעלם כל העוקץ. מעניין איך לא חשבו על זה קודם האנשים המבריקים האלה.
ועכשיו בכירי המפלגה מכסים את ישבנם בהסבר המצחיק "אין מסמך".. אוי כמה עלובים הם, ומה חשוב אם יש מסמך או אין, מה שחשוב הוא המסכנות האומללה של המעברה הזו, הפחדים האוחזים במנהיגיה, חוסר ההנהגה וחוסר המנהיגות, אשר ודאי יביאו את המעברה הזו לפח הקרוב, הרבה לפני שרבים מאתנו מצפים.

תאריך:  29/08/2019   |   עודכן:  29/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
ההסכם בין הליכוד לזהות כולל גיבוש מדיניות הגירה, אכיפת חוקי בנייה במגזר הערבי, עידוד עסקים חדשים, שקיפות בתאגידים סטטוטוריים וחוק לגליזציית קנביס לחולים    ההסכם כפוף לאישור מתפקדי זהות
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר זהות, משה פייגלין, ימסרו אחר-הצהריים הצהרה משותפת בכפר המכביה    אתמול הודיע פייגלין כי ייתכן שימונה לשר בממשלה
אליהו קאופמן
התבטאויותיו של איימן עודה לכניסה לממשלת "כחול לבן" רק הביאו להתרחקות ה"רשימה המשותפת" מקואליציה עתידית של גנץ, ולמתח ערבי פנימי עוד לפני יום הבחירות    מדובר בשיגעון גדלות של שנים מח"כי חד"ש, החפצים בלגיטימציה "כחולה - לבנה"
דן מרגלית
איני מצליח להבין מדוע אנשים כמותכם אינם מצהירים בראש חוצות כי לא תתמכו במתן חסינות לביבי מפני העבירות הפליליות המיוחסות לו בטיוטת כתבי האישום שהכין לו היועץ המשפטי ד"ר אביחי מנדלבליט
איתמר לוין
מלצר: ועדת הבחירות תפעיל ביום הבחירות מספר טלפון ייעודי, אליו ניתן יהיה להתקשר ולדווח על מקרים בלתי תקינים בקלפיות    ימליץ להקים במסגרת ועדת הבחירות יחידת אכיפה קטנה וקומפקטית, שתוכל לפעול מהר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il