X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כל הזכויות לפסילתם הלא מוצדקת בבג"ץ של מרזל וגופשטיין, לעומת התרת מירוצה של מעריצת השהידים, שמורות לליכוד אבל יש עדיין עיוורים שקוראים להצביע ליכוד כדי... לחסום את הבג"ץ
▪  ▪  ▪
הפוך גוטה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אפשר להשתגע לפעמים עד כמה אנשים נורמליים, אזרחים נורמטיביים, עיוורים למציאות.
השבוע נוכחנו שוב בעיוורונם של אידיוטים שימושיים למיניהם. אחד הגולשים בפייסבוק התייצב מול המצלמה בעקבות פסילת מירוצם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין, ונשא נאום חוצב להבות כנגד הבג"ץ. מסקנתו של אותו ליכודניק תמים, אידיוט שימושי של ממש, הייתה מדהימה: "אני מתחנן בפני כל מי שרואה סרטון זה, להצביע הפעם ליכוד, כדי לשים סוף לעריצות הבג"ץ".
כן, שמעתם טוב. להצביע ליכוד כדי לשים קץ לעריצות הבג"ץ. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק. להציע הצבעה לליכוד כדי לבלום את הבג"ץ, דומה לכיבוי דליקה באמצעות גלונים של בנזין. אם יש בימין גוף שמעצים את הבג"ץ, זה הליכוד, שמיישם, אולי מתוך תמימות, אולי מתוך התרפסות ואולי מתוך טיפשות, את מאוויי הקרן החדשה, עמותת השמאל 'המכון הישראלי לדמוקרטיה', ושאר קרנות השמאל למיניהם, שהבג"ץ הוא מעוזם האחרון, טרם קריסתם לעומק פח האשפה של ההיסטוריה. ומכאן שההפך הוא הנכון. בדיוק הפוך, גוטה. הצבעת ליכוד - הצבעת בג"ץ.
היה זה מנהיגו המיתולוגי של הליכוד מנחם בגין, שהוביל את הקו הזה. הוא הסתנוור מן הכריזמה של היועהמ"ש דאז אהרן ברק, וגם חרץ במו פיו: "יש שופטים בירושלים". בעקבותיו הלכו מחוקקים מן הליכוד, שהעצימו בשם הליברליזם המזויף את כוחו של הבג"ץ לבלי גבול, ובראשם דן מרידור ואוריאל לין, אשר הובילו את חקיקת חוקי יסוד שהפכו תוך כדי שת"פ חשאי עם הנשיא ברק, לכאילו חוקה. באמצעות תרגילי הונאה הם הובילו 32 ח"כים, להצביע בעד חוקי יסוד שהפכו בידי אהרן ברק לפייק-חוקה. האחרון בשושלת זו של מעצימי הבג"ץ הוא בנימין נתניהו.
הנה ציטוט מדויק מפי נתניהו, מגינו האולטימטיבי של הבג"ץ, בנאומו בטקס העברת שרביט נשיאות הבג"ץ מדורית ביניש לאשר גרוניס, 28.2.12: "נמשיך לפעול כדי להבטיח שלא תהיה שום סכנה לעצמאות בית המשפט. בדמוקרטיה ישנם מוסדות רבים החשובים לתיפקודה, אולם מערכת משפט חזקה ועצמאית היא זו המאפשרת את קיומם של כל המוסדות האחרים. זו הסיבה שאני עושה ואמשיך לעשות כל שביכולתי כדי לשמור על מערכת משפט חזקה ועצמאית. במשך חמש שנים וחצי עמדה השופטת ביניש בגאון בראש משמרתה של הרשות השופטת. זאת הייתה תקופה לא פשוטה. מערכת המשפט ניצבה לא אחת תחת מיתקפה ולא פעם כוונו החיצים ישירות אלייך. ההתקפות הללו לא צלחו, לא לגביך ולא לגבי בית המשפט... לא נתתי ולא אתן לאף אחד לפגוע בו. רק בחודשים האחרונים גנזתי כל חוק שאיים לפגוע בעצמאות המערכת. אני אמשיך לפעול כך ובכל פעם שיגיע לשולחני חוק שעלול לפגוע בעצמאות ביהמ"ש בישראל אנו נוריד אותו". אבל זה לא מזיז לאידיוטים השימושיים, שסבורים ברוב איוולתם שהצבעה לנתניהו היא הצבעת מחאה נגד הבג"ץ. עולם הפוך.
מחאה חריפה
ספרים הרבה נכתבו על עריצות הבג"ץ והסמכויות הלא חוקיות שנטל לעצמו שלא על-פי דין, והרבה מלומדים השמיעו מחאה חריפה כנגד רודנותו, ובראשם הפרופסורים מני מאוטנר, דניאל פרידמן וריצ'אד פוזנר (שכינה את הבג"ץ 'פיראט משפטי'). אבל הבג"ץ, בחסות הליכוד, מצפצף על כולם. הציפצוף האחרון נרשם השבוע עם פסילת מירוצם לכנסת של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין. לא צריך להיות אוהד של השניים, ואפשר אפילו להחזיק בדעות לעומתיות מולם, אבל חייבים להודות שנעשה להם עוול, ושהבג"ץ ביצע פיגוע דמוקרטי מהדהד, כשנמנע, ולו רק בשם מראית עין של האיזון הקדוש, מלפסול מועמדים מן הקצה השני, או לחלופין להתיר מירוצם של אלה ואלה.
במה עדיפים עופר כסיף שחותר לבטל את קיומה של המדינה היהודית, ומתעמת עם שוטרים כשדגל אש"ף בידיו, או מפלגתה של שוחרת המרצחים ח"כ היבא יזבק, שהעניקה למחבל הנתעב סמיר קונטאר את התואר המרומם 'שהיד אל מוג'יהאד' (כלומר, מת על קידוש שמו של אללה)? תזכורת: קונטאר רצח בנהריה לפני 40 שנה (אפריל 1979) את השוטר סמ"ר אליהו שחר הי"ד, ירה בגבו של דני הרן לעיני בתו עינת בת ה-4, ואח"כ רוצץ את מוחה באבן, וגרם למותה מחנק של בת נוספת, יעל בת השנתיים.
בעוד שיהודים טובים, שכל חטאם הנורא הוא בנאמנותם לעם ישראל ולמדינת ישראל, הורחקו מהמרוץ, צוחקים כל הדרך לכנסת הפירחח כסיף ובת הבליעל יזבק, והכל בחסות הבג"ץ, בן טיפוחיו של הליכוד.
כל מי שמכיר את התנהלותו האנושית בחברון של מרזל (שאינה מסוקרת בתקשורת השמאל), ואת מסירות הנפש של גופשטיין להצלת בנות ישראל ממלתעות ההתבוללות (והרי זו היתה, ככלות הכל, היעד העליון של הציונות על כל מרכיביה, כולל השמאל הציוני), יודה שהבג"ץ שוב אימץ את מדיניות האיפה ואיפה, כששלל מן העם את זכותו הדמוקרטית להכריע בשאלת הייצוג בכנסת. הבג"ץ ימשיך לעשות את זה מן המקפצה, כל עוד יתנו לו הליכוד את גיבויו העיוור.

תאריך:  02/09/2019   |   עודכן:  02/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבעת ליכוד - הצבעת בג"ץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שרת המשפטים הייתה איילת שקד
עמוס שנער  |  2/09/19 15:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
אליקים העצני
לו ידע העם לבטח שלא תעשה לו 'מעשה שרון', לא תהפוך את 'המחנה הלאומי' לקבלן ביצוע של מדיניות מרץ, אין ספק שהיה בוחר רק בך, והיה עושה הכל כדי לגרום מפלה אלקטורלית "לצמד הזה"
ד"ר רפאל בוכניק
קיימת היתכנות כי מאחורי מסע "רק לא ביבי" מסתתרת מעין תוכנית הונאה מתוחכמת רוויית fake news, הכופרת מכל וכל בתוחלתה של "עסקת המאה" ומקדמת באדיקות ובעורמה את פתרון "שתי המדינות"
דן מרגלית
נתניהו חשף עוד פרטים ביטחוניים על פעילות צה"ל    זה לא במקרה, כך פעלו מנהיגים קומוניסטיים ופשיסטים
עידן יוסף
בהקלטה מכינוס בחירות סגור אומר יו"ר יהדות התורה כי מפלגתו לא תיכנס לכל ממשלה אם נושא השבת לא יוסדר    הודה שאנשי מפלגתו לא מחו מספיק נגד חילולי השבת: "אף פעם לא היה מצב בו השבת הפך ליום השיפוצים"
עמוס שנער
ממשלת אוסלו לא הייתה נושמת, חיה ובועטת ללא תמיכה מבחוץ של הסיעות הערביות לאחר פרישתה של ש"ס שהותירה את רבין עם ממשלת מיעוט ללא רוב במשך יותר משנתיים    מה שקרה בעבר יכול לקרות שוב ולליברמן יהיה חלק בכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il