X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
בנימין נתניהו היה ראש ממשלה מעולה, וכאיש ימין אני רוצה שהליכוד ינצח בבחירות. אבל כעת יש סיבות רבות ומשמעותיות המצדיקות לומר לו: תודה רבה, עשית את שלך, כעת תורו של מישהו אחר. זה מה שמחייבת טובת המדינה
▪  ▪  ▪
האם הוא מחליש את הימין [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
ועוד משהו קטן
שרה נתניהו. צריך לומר זאת בפה מלא: הגברת בעייתית, בלשון המעטה. אפילו אם נניח שהיא איננה מתערבת בפסיק בעבודתו של בנימין נתניהו, עצם החיים איתה חייבים להקשות על תפקודו ולהשפיע על מצב רוחו ומידת ריכוזו. כבר אמרתי בעבר שיגיע היום בו יהיה על נתניהו לבחור בין אשתו לבין משרתו. ובכן, דומה שהוא בחר. אז עכשיו עליו לפנות את כסאו.

למרות שאני איש ימין
שיח חד-ערכי לחלוטין [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

בזירה הפוליטית והחברתית שלנו מצפים למה שלא קיים אפילו במעגלי המשפחה הקרובים והאינטימיים ביותר: לנאמנות מוחלטת והסכמה עיוורת. אנחנו לא מגבים אוטומטית את כל מה שעושים ילדינו, שעבורם אנחנו מוכנים להקריב את חיינו; אז למה שנגבה אוטומטית מנהיג ציבור? למה זכותנו להגיד לבני/בנות זוגנו "אני לא מסכים איתך", אבל דורשים מאיתנו לענות "אמן" אחרי כל מעשה של ראש מפלגה או ראש ממשלה?

אני דתי-לאומי מתון. מזה 37 שנים שאני מצביע למפד"ל וליורשותיה, הן במישור הלאומי והן במישור המקומי. אני מתנגד נחרצות למדינה פלשתינית, חושב שבג"ץ אקטיביסט מדי, תומך בקפיטליזם לא-חזירי, בעל תפישת עולם שמרנית בנושאי משפחה, דוגל בשירות צבאי/לאומי משמעותי, מאמין בערכי הנצח של התורה וההלכה, סבור שיש להחמיר בענישה הפלילית. אני רוצה שהליכוד ינצח וירכיב ממשלת ימין עם המפלגות הדתיות, אני חושש מאוד מהאפשרות של ממשלת שמאל-מרכז, ומשוכנע שממשלת אחדות היא מתכון לשיתוק.
כל זה לא אומר שאני חסיד שוטה של בנימין נתניהו. משום מה, בזירה הפוליטית והחברתית שלנו מצפים למה שלא קיים אפילו במעגלי המשפחה הקרובים והאינטימיים ביותר: לנאמנות מוחלטת והסכמה עיוורת. אנחנו לא מגבים אוטומטית את כל מה שעושים ילדינו, שעבורם אנחנו מוכנים להקריב את חיינו; אז למה שנגבה אוטומטית מנהיג ציבור? למה זכותנו להגיד לבני/בנות זוגנו "אני לא מסכים איתך", אבל דורשים מאיתנו לענות "אמן" אחרי כל מעשה של ראש מפלגה או ראש ממשלה?
השיח שלנו הפך להיות חד-ערכי לחלוטין. אם אני ימין – אני חייב לתמוך לחלוטין בנתניהו. אם אני שמאל – אני חייב להתנגד לחלוטין לנתניהו. השיח שלנו מאמץ במלואו את חוק מיילס, שניסח רופוס מיילס האמריקני בשנות ה-70: Where you stand depends on where you sit. זהו משחק מילים, שאולי טוב לתרגמו כ"ראשך נגזר מישבנך": העמדות הנקודתיות שלנו נובעות מהשיוך הפוליטי העקרוני שלנו. זה כמובן נכון ואפילו חיובי, אבל אנחנו הבאנו את העיקרון הזה לקיצוניות – במיוחד בנוגע לנתניהו. לתומכיו הוא המשיח, למתנגדיו הוא השטן. אין אמצע, אין בחינה לגופם של דברים, אין שום חשיבה.
מצטער, אבל אני חושב אחרת. אני נוקט עמדה לפי ה-issue ולא לפי האיש. באופן טבעי, אני מסכים לעיתים יותר קרובות עם אנשי המחנה שלי – אבל כבר יצא לי (בתחום הסיקור העיקרי שלי) לחלוק על איילת שקד ולתמוך בציפי לבני. וכל ההקדמה הזאת באה כדי להסביר, מדוע אני מאוד רוצה שהליכוד ינצח – וגם שבנימין נתניהו ייפרד מאיתנו לשלום.

אורך הכהונה

התנגדתי ועודני מתנגד להגבלת כהונתו של ראש הממשלה. הגבלות על כהונה קיימות בעולם במשטרים נשיאותיים (ארה"ב וצרפת הן הדוגמאות הבולטות) ולא במשטרים פרלמנטריים (ראו מרגרט תאצ'ר בבריטניה ואנגלה מרקל בגרמניה). ההיגיון הוא, שבמשטר פרלמנטרי בוחרים מפלגה ולא איש – גם אם המנהיג הוא דומיננטי מאוד. כוחו של ראש המדינה במשטר נשיאותי גדול משמעותית מזה של ראש הממשלה במשטר פרלמנטרי, וגם זו סיבה להגבלה.
ההנחה הבסיסית היא, שבמשטר פרלמנטרי יהיו חילופין עיתיים בראשות הממשלה, משום שלבוחר יש נטייה להחליף את השלטון מדי שתיים-שלוש קדנציות. לכך נוסף הנוהג, לפיו ראש ממשלה שהובס – פורש לתמיד מהחיים הפוליטיים (אם כי יש יוצאים מן הכלל, כמו וינסטון צ'רצ'יל). מה שקרה אצלנו בעשור האחרון, הוא שהשלטון אינו מתחלף – משום שהציבור נוטה יותר ימינה – ובנימין נתניהו המשיך לעמוד בראש הליכוד אחרי שהובס ב-1999.
המצב יוצא הדופן הזה אינו מצדיק התערבות יוצאת דופן בזכות הבחירה הבסיסית של האזרח הישראלי. ידועה האמרה bad cases make bad laws: מקרים גרועים מולידים חוקים גרועים, משום שחוק כזה מתיימר לתקן מצב יוצא דופן ולעשות זאת בחיפזון-יתר. הרעיון להגביל את כהונת ראש הממשלה רק בגלל נתניהו, הוא דוגמה מובהקת לכך.
כל זה אינו אומר שלא צריכה להגיע הנקודה בה על הציבור לומר: תודה רבה, אדוני, עשית את שלך. ותק מביא איתו ניסיון מבורך, אך גם קיפאון מחשבתי. ומה שהכי מסוכן כאשר מדובר במנהיגים: הם מתחילים לחשוב שאין להם תחליף, האנשים שסביבם סבורים שאיש אינו יכול לגעת בהם, וכל זה עלול להוביל לשחיתות. וזה המקרה של נתניהו.

החשדות
יש גם היגיון והגינות [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]

תפקידו של ראש ממשלת ישראל הוא כנראה המסובך ביותר בעולם. הוא חייב להיות מרוכז 24/7 בהבטחת קיומה של מדינה, שלא מעט אויבים רוצים בהשמדתה. אין זה אנושי לחשוב, להאמין או לצפות שמי שעסוק בקרב הישרדות משפטי מול עבירות חמורות, יוכל לנקות לחלוטין את ראשו וליבו מהשלכותיו של קרב זה. בפרט אם המשפט מתנהל יומיים-שלושה בשבוע, שש-שבע שעות מדי יום

כן, זה רק כתב חשדות. כן, זה רק שימוע. כן, דברים יכולים להשתנות. אבל מה אם כתב השימוע יבשיל לכתב אישום משמעותי? משמעותי – לפחות מרמה והפרת אמונים, ואולי אף קבלת שוחד; לא עבירות על חוק המתנות. האם במקרה כזה יוכל נתניהו להמשיך לשמש כראש הממשלה?
החוק קובע חד-משמעית: כן. בעניינו של ראש הממשלה נאמר במפורש בחוק יסוד הממשלה, שהוא חייב להתפטר רק אם הורשע בפסק דין חלוט בעבירה שיש עימה קלון. קשה לראות את בית המשפט העליון כופה על נתניהו להתפטר דקה לפני כן, במקום בו המחוקק אמר את דברו בצורה ברורה. יש צדק בקביעה הזאת: הדרך חזרה מהתפטרות מראשות הממשלה היא כמעט בלתי אפשרית, ולכן הצעד הזה צריך להינקט רק כאשר באמת כלו כל הקיצין.
אבל יש גם דברים שמעבר לחוק. יש מינהל תקין. יש הגינות. יש היגיון. שלושת אלו מובילים למסקנה, כי אם יוגש כתב אישום משמעותי נגד נתניהו – יהיה עליו להתפטר מיד. הסיבה פשוטה: תפקידו של ראש ממשלת ישראל הוא כנראה המסובך ביותר בעולם. הוא חייב להיות מרוכז 24/7 בהבטחת קיומה של מדינה, שלא מעט אויבים רוצים בהשמדתה. אין זה אנושי לחשוב, להאמין או לצפות שמי שעסוק בקרב הישרדות משפטי מול עבירות חמורות, יוכל לנקות לחלוטין את ראשו וליבו מהשלכותיו של קרב זה. בפרט אם המשפט מתנהל יומיים-שלושה בשבוע, שש-שבע שעות מדי יום.
נכון, זהו מצב לא-תקין. זוהי הרשעה ציבורית קשה וחמורה הרבה לפני מתן פסק הדין הפלילי. זה עלול לגרום עוול עצום לנתניהו – ואולי גם למדינה – אם בסופו של דבר הוא יזוכה. אבל אנחנו לא חיים בעולם מושלם ותמיד צריך לאזן בין אינטרסים. והאינטרס החיוני של מדינת ישראל הוא שראש ממשלתה יעבוד אצלה במשרה מלאה.

איפה התחליף

בנימין נתניהו הוא אדם חכם מאוד ומוכשר מאוד, ואני מאמין שגם פטריוטי מאוד. לפני הבחירות הקודמות הראיתי שהתקופה שלו הייתה מוצלחת מבחינת הנתונים, וברור שאיש אינו חף מכשלונות. הבעיה היא, שנתניהו כנראה משוכנע שאין לו תחליף ושהמדינה לא תסתדר בלעדיו ואולי אפילו לא תשרוד בלעדיו.
ראו מה קרה אחרי הבחירות בחודש אפריל. הרי לכל ברור, שהבעיה הייתה בנימין נתניהו. אם הוא לא היה עומד בראש הליכוד, כחול לבן לא הייתה פוסלת ממשלת אחדות. במצב כזה, או שאביגדור ליברמן היה נכנס כמו ילד טוב לממשלת ליכוד-ימין-חרדים, או שאכן הייתה קמה ממשלת אחדות. מה שבטוח הוא, שלא היינו הולכים כעת לבחירות מיותרות ויקרות, הגורמות לכך שהמדינה תהיה כמעט-משותקת במשך כשנה. אבל נתניהו לא היה מוכן אפילו לחשוב על כך שמישהו אחר מהליכוד ירכיב ממשלה. לכן, במקום להחזיר את המנדט לנשיא ולסייע במציאת מועמד אחר מתוך מפלגתו, הוא שבר את הכלים וגרר אותנו לבחירות הכי לא-נחוצות בתולדות המדינה.
נתניהו גם דואג בצורה שיטתית לחסל כל מי שעלול יום אחד, חס וחלילה, לאיים על מעמדו. תגידו לי אתם: מי היום האיש מספר שתיים בליכוד? האם יולי אדלשטיין, ישראל כ"ץ, גלעד ארדן או גדעון סער נראים כמועמדים טבעיים לראשות הממשלה? אני לא שואל האם מי מהם יהיה ראש ממשלה טוב; אני שואל אם אתם מסוגלים אפילו לדמיין אחד מהם בתפקיד. התשובה, מן הסתם, היא שלילית.
ותראו עוד משהו. שמתם לב שלראש הממשלה נתניהו מעולם לא היה משנה? הוא בקושי הסכים שיהיו לו סגנים, כדי שאיש לא יצטייר – שוב, חס וחלילה – כיורש אפשרי. וזה למרות שממש חיוני שיהיה מישהו שיוכל בשעת הצורך להיכנס מיד לנעליו של ראש הממשלה, ולמרות שביום-יום – אפשר להעביר לו לא מעט מהנושאים השוליים-יחסית הגוזלים מזמנו ותשומת ליבו של ראש הממשלה. משנה, ממלא-מקום, סגן – זה קיים בכל ארגון סביר; לא בממשלותיו של בנימין נתניהו. ודווקא משום שנתניהו מונע שמישהו יגדל לצידו – זה מלמד שחובה להביא מישהו שיחליף אותו. כי כבר אמרנו מה קורה כאשר מנהיג משתכנע שהמדינה זה הוא ואין עוד מלבדו.

היחס לתקשורת
גונבים להם את המדינה [צילום: דוד כהן, פלאש 90]

נתניהו כמעט שאינו מתראיין, וכשהוא עושה זאת – זה בעיקר לאמצעי תקשורת אוהדים ומחניפים. אני לא זוכר מתי הייתה מסיבת העיתונאים האחרונה שלו. וחשוב מאוד לומר: מנהיג במדינה דמוקרטית אינו עושה טובה לאיש כאשר הוא מדבר עם עיתונאים; חובתו למסור דין וחשבון, חובתו לענות על שאלות, חובתו להתמודד עם קושיות

רוב התקשורת הממסדית עוינת את נתניהו. על חלקים ממנה אפשר להשתמש גם במילים "מתעבת" ו"שונאת". זה נובע בראש ובראשונה מכך שרוב התקשורת בישראל – כמו בדמוקרטיות מערביות אחרות – היא ליברלית, חילונית ונוטה לשמאל. ומה לעשות שנתניהו הוא שמרני ואיש ימין, ובני בריתו הפוליטיים הם הדתיים והחרדים. רבים בתקשורת רואים בפלצות כיצד "גונבים להם את המדינה", כיצד הציבור נעשה ימני יותר ימני ושמרני יותר ואפילו דתי יותר – ואת כל התסכול והזעם שלהם הם שופכים על ראשו של נתניהו, מנהיג הרוב הזה.
אפשר בהחלט להבין את נתניהו, אשר כיצור אנושי מגיב בכעס, בציניות, אפילו בעוינות משלו. אלא שמנהיג חייב לעיתים להתגבר על הרגשות האנושיים והאישיים, משום שיש לו חובה כלפי הציבור בראשו הוא עומד. שר האוצר יכול לקבל בחילה למראה יו"ר ההסתדרות, אבל הוא חייב להתדיין איתו. שר החוץ יכול לחשוב שעמיתו הוא טיפוס משעמם להחריד, אבל אין מנוס מפגישות איתו. וראש הממשלה חייב לשמור על עיתונות חופשית ועצמאית, גם אם זו ממררת את חייו – כי בלעדיה אין דמוקרטיה.
נתניהו לא עושה זאת. הוא כמעט שאינו מתראיין, וכשהוא עושה זאת – זה בעיקר לאמצעי תקשורת אוהדים ומחניפים. אני לא זוכר מתי הייתה מסיבת העיתונאים האחרונה שלו. וחשוב מאוד לומר: מנהיג במדינה דמוקרטית אינו עושה טובה לאיש כאשר הוא מדבר עם עיתונאים; חובתו למסור דין וחשבון, חובתו לענות על שאלות, חובתו להתמודד עם קושיות.
מה שנתניהו עושה, זה ההפך. לא די בכך שיש לו עיתון הסר למרותו; הוא ניסה – לפחות על-פי כתב החשדות בתיק 4000 – להטיל את אימתו גם על אתר חדשות מרכזי. הוא היה מוכן – לפחות על-פי כתב החשדות בתיק 2000 – לנהל סחר-מכר בעצמאותו של עיתון אחד כדי לקבל יחס טוב יותר מעיתון אחר. לפני שבוע הוא ניסה למנוע פרסומים נגדו, בנימוק שזוהי תעמולת בחירות אסורה; כאשר פורסמו קטעים דומים (מעדותו של שלמה פילבר) שהיו טובים לנתניהו, לא שמענו אותו מבקש למנוע את פרסומם. כך לא מתנהג שליט במדינה דמוקרטית. על זה לבד, מן הראוי שנתניהו ילך הביתה.

חוק וביקורת

זה לא נתניהו; זהו אמיר אוחנה שדיבר על פסקי דין של בית המשפט העליון שלא צריך לכבד. זה לא נתניהו; זהו מיקי זוהר שהציע להעניק לו חסינות מהעמדה לדין. זה לא נתניהו; זהו מתניהו אנגלמן שמסרס את משרד מבקר המדינה. אבל לכולם ברור שהללו פועלים על-פי רוח המפקד, אם לא בהנחייתו המפורשת. וכדאי להזכיר, שהיה זה נתניהו שמינה את אוחנה לתפקיד שר המשפטים, ושהיה זה נתניהו שדחף לבחירתו של אנגלמן למבקר המדינה.
נתניהו הוא שעומד (במישרין או בשתיקה) מאחורי הקו של חלקים ניכרים בימין, לפיו אם מוסדות החוק והביקורת לא ירקדו לפי חלילם – מוטב להרוס אותם. הוא שעומד (לכל הפחות בשתיקה) מאחורי מסע השיסוי נגד בית המשפט העליון, הכולל שקרים בוטים ופברוק של פסקי דין שלא היו ולא נבראו. הוא שעומד (כמעט בקולו-הוא) מאחורי תיאוריית קונספירציה מטורפת, לפיה כל מי שנגע בחקירות נגדו – מאות שוטרים ופרקליטים – הוא חלק ממהלך מכוון שנועד להפילו.
אירוע אחד המתחולל בימים האחרונים מיטיב להדגים את יחסו של נתניהו לחוק. אמיר אוחנה ואריה דרעי הגישו הצעת חוק להצבת מצלמות בקלפיות. כל מי שיש לו קצת שכל והיגיון, יכול לראות שהיא תשבש את הבחירות, תפגע בפרטיות, עלולה לחבל בחשאיות ותעניק למפלגות כמות עצומה של מידע על התנהגות הבוחרים. אביחי מנדלבליט, האיש שהיה מזכיר ממשלתו של נתניהו והבחירה שלו ליועץ המשפטי לממשלה, אומר שזהו חוק שמבחינה משפטית אסור לחוקק. המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, חנן מלצר, מסביר בפירוט מהם הכשלים שבחוק.
ונתניהו? מצפצף. הוא הרי יודע יותר טוב מכולם, הוא הרי התעמק בהצעה, הוא הרי התייעץ עם אנשי מקצוע. כל הפגיעות הללו בעקרונות יסוד דמוקרטיים, פשוט לא מזיזות לו. הוא חושב שמצלמות טובות לו מבחינה פוליטית – וכל השאר לא מעניין. הוא חושב שאם החוק ייבלם בבג"ץ, זה ישרת אותו ואת מחנהו להמשך מסע השיסוי נגד בית המשפט. הבוז הזה לחוק ולביקורת, ההתייחסות אליהם כמכשירים שנועדו לשרת אותו – גם הם לבדם מצדיקים שנתניהו ילך הביתה.

תאריך:  06/09/2019   |   עודכן:  06/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו צריך ללכת
תגובות  [ 83 ] מוצגות  [ 83 ]  כתוב תגובה 
1
לוין ,סוף סוף אני מסכים אתך .
משה ג.  |  6/09/19 10:37
 
- איזה בור טיפש. נהנתנות?
ביביסט  |  6/09/19 12:22
 
- קליפת ביצה עם סיכת ביטחון
פול הקלפטומן  |  6/09/19 15:25
 
- מידע מדהים. פורסם איפהשהו??? ל"ת
וואו!  |  6/09/19 18:02
 
- }}}מבראון חברון ועד היום20שנים
נתניהו מגה חשוד..  |  7/09/19 17:13
 
- מגה מגיב למגה רשע
מגה מגיב  |  9/09/19 14:08
 
- אומר כמעט מה שאתה חושב
לוין סוף סוף אתה   |  6/09/19 14:04
 
- מעניין אותי השורה הסופית
בתור אזרח במדינה  |  6/09/19 14:14
 
- נתניהו צריך להשאר
איתמר המסית  |  9/09/19 13:57
2
תתבייש מהנדס מוחות מקצועי
לורשן  |  6/09/19 10:42
 
- נוני בוי ונוני גירל
זבוב קיר אצל נוני  |  6/09/19 14:29
 
- הבא ללקק לסמול=איןמסייעין בידו
ע_הראל  |  6/09/19 15:36
3
איך הפילו אותך בפח
ימין גאה  |  6/09/19 10:42
 
- אפס טיעונים
סימון2  |  6/09/19 13:25
 
- מציע פשרה》BB=רה"מ עד2029לפחות!
ע_הראל  |  6/09/19 17:31
4
בקיצור, חייבים להצביע לעוצמה
חשדנית  |  6/09/19 10:50
 
- בהחלט מסכים שהביב צריך ללכת
שמריהו לוין  |  6/09/19 11:20
 
- והקשר למה שכתבתי? פחח ל"ת
חשדנית  |  7/09/19 18:13
 
- צודקת
עמוס שנער  |  6/09/19 13:52
 
- אידיוטים שימושיים אינם מתים
איתיאל בן כפיר  |  6/09/19 15:34
 
- חשדותייך מחשידים אותך
החושד בחשדנית  |  6/09/19 14:24
5
שכחת שמערכת המשפט הישראלית
ישראבלוף  |  6/09/19 11:08
 
- תיק4000ישראבלוף+הסמול=בגסיסה
ע_הראל  |  6/09/19 19:08
 
- המשך》מה קשורBB?ל4000המפוברק זה
ע_הראל  |  8/09/19 00:59
 
- המשך》סמול נאחז בקרש הצלה אחרון
ע_הראל  |  8/09/19 18:11
6
איתמר, השתגעת לגמרי. עוד תצטער
תקוה ב  |  6/09/19 11:13
7
טוב הבנתי אותך . התקשורת מתה
שמעון הצדיק  |  6/09/19 11:39
8
הגם אתה נגד דעת הבוחר והחוק?! ל"ת
יצחק גז'במכר  |  6/09/19 12:06
 
- דעתו של איתמר תעמוד למבחן
יצחק גז'במכר  |  6/09/19 14:41
9
לוין זה מפאיניק עם כיפה
אוי לוין לוין  |  6/09/19 12:30
10
אני מעדיף שאתה תלך ונתניהו ישא
יעקובובסקי  |  6/09/19 12:36
 
- יעקובובסקי, זה שהפסקת ליטול
יצחקובסקי  |  13/09/19 17:45
 
- שם המשפחה
דימיטרי יצחקובסקי  |  30/11/19 02:04
11
בקיצור: ביבי = שחיתות
ירון ג  |  6/09/19 12:54
12
צא לחופש
איתמר אמררררר  |  6/09/19 13:00
13
מר לוין . אתה כתב דעותיך לבלוג
מורי  |  6/09/19 13:15
14
אתה צריך ללכת כעיתונאי חצר
שוש אידסיס  |  6/09/19 13:37
15
לוין? איש ימין? איש בכלל? ל"ת
הצחקתני  |  6/09/19 13:40
16
יצא המרצע מן השק
טירה  |  6/09/19 13:43
17
פרידה מנתניהו או מהשכל הישר?
אמיתי  |  6/09/19 13:47
18
שכנעת אותי להמשיך לתמוךבנתניהו ל"ת
פנחס  |  6/09/19 14:10
19
כן כן ...
אופיר  |  6/09/19 14:10
20
אתה איש ימין כמו שאיימן עודה
גיל5  |  6/09/19 14:11
21
לשחרר את ביבי משונאיו המתועבים
רק מצטט   |  6/09/19 14:14
22
מי קובע עיתונאי או הבוחר
עו"ד פכטר אברהם  |  6/09/19 14:23
23
נתניהו ישאיר אחריו רק ריח רע
יאיר1  |  6/09/19 14:27
24
לוין, אל תבלבל את המוח. ל"ת
פנינית  |  6/09/19 14:42
25
אתה מפדלניק לא מפותח שכלית ל"ת
jj  |  6/09/19 14:43
26
עורך דין שוה 0
נאור..........  |  6/09/19 14:48
 
- לכן הוא לא עו"ד אז מצא עבודה
באתר של יואב יצחק  |  8/09/19 05:58
27
הפוך על הפוך
זאבי  |  6/09/19 14:51
28
נתניהו צריך להישאר
פלביוס   |  6/09/19 14:52
29
סוף סוף גילית את פרצופך !
ישמעאל  |  6/09/19 15:11
30
אתה איש ימין?? על מי אתה עובד?
אייל לוי  |  6/09/19 15:12
31
אם החלופה היא חצי גנץ
מייק  |  6/09/19 15:30
32
הכותב לוין צריך ללכת כבר מזמן
ב  |  6/09/19 15:34
33
ועוד משהו קטן
אופיר  |  6/09/19 15:40
34
ועוד משהו קטן
אופיר  |  6/09/19 15:47
35
איתמר
שמחה חן  |  6/09/19 16:10
36
איתמר אתה בוט של הקרן
יוסף מלמוד  |  6/09/19 16:15
37
בני גנץ בסרטון מדהים
Moshe Levy  |  6/09/19 16:41
38
יורה לעצמו ברגל
באום  |  6/09/19 17:05
 
- באום, עשית לי את השבת ל"ת
אין כמוך, באום  |  6/09/19 17:32
 
- חשיבה של עבד נרצע
ביביזבל  |  8/09/19 11:33
 
- השנאה בוערת בקרבך》ותהרוג אותך!
ע_הראל  |  9/09/19 23:20
39
איתמר סע הביתה..
תודא  |  6/09/19 17:27
40
מסכימה עם כל טיעון במאמר
מאמר מבריק ומשכנע  |  6/09/19 18:28
 
- מזלנו טוב שאת לא בתפקיד של שרה
מזהה מפברקות  |  6/09/19 20:50
41
טוב עשה העורך ...
א.ל. רמת-גן  |  6/09/19 19:22
42
תפל ועיקר
יאיר4  |  7/09/19 08:30
43
זה בדיוק מה שאמרו חכמי חלם של
קורןנאוה טבריה  |  7/09/19 09:46
44
טהרנים כמוך יביאו עלינו אסון.
עמי, ת"א  |  7/09/19 10:00
45
סוף סוף ימני שחושב בעצמו
אודי276  |  7/09/19 15:09
46
שטיפת מוח
חזון עם  |  7/09/19 16:16
47
יצא המרצע מן השק
אזרחית  |  7/09/19 19:27
48
השמצות איתמר כל כך צפויות
איתמר שמאלן  |  8/09/19 01:27
49
נכון, כרגע עברת צד ל"ת
מר איתמר  |  8/09/19 16:15
50
כתבה של איש חכם ימני
moshe  |  9/09/19 01:17
 
- תגובה של שליח החונטה המשוקדת
zuchmir  |  9/09/19 14:16
51
חזק ואמץ לאיש ימין ישר !
ארלוזרוב  |  9/09/19 15:38
52
איתמר, אתה מאד בלתי יציב
בן נאמן  |  12/09/19 12:34
53
ציטוט שגוי
קורא  |  12/09/19 22:15
54
איתמר, אני מסיר בפניך את הכובע
שמעון בארי  |  13/09/19 17:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
אם החוק יאושר בממשלה ביום ראשון, היא תבקש להעביר אותו בתהליך מזורז בכנסת ביום שני - שמונה ימים בלבד לפני הבחירות לכנסת ה-22
איתמר לוין
אומר שהתנגדות הפרקליטות לפסילתם של עוצמה יהודית ובן-גביר - לצד תמיכתה בפסילתם של בן-ארי, גופשטיין ומרזל - מראה שאין היא נוטה נגד הימין    "איש לא ביקש לפסול את ח"כ יזבק"
איתמר לוין
עמית דחה על הסף את עתירותיהם של שחר בן-מאיר, אבי ניסנקורן וכחול-לבן: הוגשו בניגוד לפסיקה הקובעת במפורש, כי בג"ץ לא יתערב בהליכי החקיקה ויבחן חוקים רק לאחר שיאושרו
איציק וולף
יצחק מאיר
המצלמה היא רק עין, ומעתה תעשיה אדירה שצריכה לברר מה עין זאת ראתה משנסת מתניה ועושה בתוך הציבור ולעיני המצלמות של מהדורות החדשות ומול מדליפים את מלאכתה מעוררת החמדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il