X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: קמפיין הקנאה - רק לא ביבי מכירים? הכיסא של גנץ ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
נתניהו. קנאה בהצלחתו [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

רק לא ביבי
איזה מזל שיש כתב חשדות נגד ביבי. אין ספק שאם הוא לא היה קיים, היה צריך להמציא אותו. אחרת איך השמאל המהוגן היה מתרץ את הקמפיין נגד ביבי (תודו זה הדבק היחיד שמאחד את השמאל המפולג היורה בתוך הנגמ"ש).
אבל האמת היא שהקמפיין הנגטטיבי "רק לא ביבי" לא נולד עם כתב החשדות, שהשמאל קופץ עליו כמוצא שלל רב טרמפ כדי להצביע קבל עם ותקשורת על 'ביבי המושחת'. גם במערכות בחירות קודמות כיכב הקמפיין בחוצות ומעל כל במה אפשרית. וכשהמטרה ביבי סומנה, שולפים מהכובע את כל שפני התירוצים העולים על הדעת.
כי לא סוד הוא שאת ביבי אוהבים לשנוא, לא רק כיריב פוליטי אלא אולי מתוך קנאה בהצלחתו המיתולוגית, כמי שבשלטון כבר למעלה מעשור, ושבר את השיא אפילו של בן-גוריון בנושא. אם ירצו או לא, גם יריביו המושבעים אינם יכולים להתעלם מהישגיו המדיניים, הכלכליים והדיפלומטיים חסרי התקדים של ביבי. כי עם הצלחה, כידוע, אי-אפשר להתווכח, ולכן ינסו להאפיל עליה ולגמד אותה בשלל הכפשות דמגוגיות או שקריות.
גנץ כמשל
המשפט המרכזי המככב בקמפיין הנגטטיבי נגד ביבי (איך לא) של בני גנץ הוא "כי נתניהו דואג רק לנתניהו". מעניין מי מדבר. האם אי-אפשר לומר על אותו משקל "גנץ דואג לגנץ"? אחרת מה פשר זיגזוגיו הבלתי פוסקים של האיש, בהתאם למשב הרוח האלקטורלי, החל מהתנגדות לממשלת אחדות עם הליכוד להבעת עמדה בעד אחדות, וחוזר חלילה נגד, ועד החיזור הממושך והמחניף אחרי הקול החרדי (זוכרים את שני שלישי דף מילוי הבקשות האולטימטיבי של החרדים) להתנערות ממנו, כדי למשוך עוד כמה קולות חילוניים למען כיסאו הנחשק, כמו גם סירובו לוותר על הבחירות החוזרות למען העם והמשק, ובלבד לנסות להציל את עורו הפוליטי במועד ב' ולהיות ראש ממשלה.
נכון גנץ לא לבד. לא סוד הוא שכל הפוליטיקאים רוממות האידיאולוגיה והשליחות הציבורית בגרונם, והחתירה לכיסא הנכסף בידם. האם אין זו מטרת קמפיין ההסתה נגד החרדים ונגד ביבי המשותפת למפלגות השמאל, כדי לקושש קולות על גבם, כשאת השיא שבר איווט כאשר למען כיסא הפיל ממשלה וכנסת? ולאן נעלמה היושרה של מרצ כשחברה לברק בעל האישיות המפוקפקת והשנויה במחלוקת, חברו של הפדופיל המושבע איל ההון אפשטיין. האומנם מצא מין את מינו? גנץ כמשל כבר אמרנו?
בקטנה
הכנסת מציגה: צפירת קולות
בחירות 2019: עולים על סרטון
על קול הקופה
כחלון מציג: כישלון נטו
פרץ מציג: ציירי לי שפם

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתן קלינסקי
בחודש תשרי תשע"ד הוא כתב בעיתון "החרות" את הדברים הבאים: "חיינו בארץ הזו תלויים במילוי של כמה וכמה תנאים, תנאי הכרחי הוא יצירת יחס טוב אל העם היושב בארץ"
מירב ארד
12 ח"כים תמכו מול 12 מתנגדים    היועמ"ש ינון: "הצעת חוק המצלמות לא חוקתית"    ח"כ טיבי: "החוק הוא אמירה אנטישמית שהערבים מזייפים בבחירות". השר אמיר אוחנה: "מי שמצביע נגד הוא זייפן או קבלן זיופים"
מירב ארד
בניגוד להצהרותיו מותח יו"ר ישראל ביתנו ביקורת על חוק ומבהיר: "הפיקוח חייב להיות ממלכתי ולא בידי מיליציה פרטית של נתניהו"    "אם נתניהו יחליט מי מפקח והיכן יהיו מצלמות זה ייתן יתרון לא הוגן"    "נדרוש שהמצלמות יוצבו רק על-ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית"
מירב ארד
דוחה את טענות בכירי כחול לבן לפיהן נתניהו והליכוד מתכוונים שלא להכיר בתוצאות הבחירות אם יפסידו    הבהיר: "לפיד ורשימה המשותפת מנסים לסכל את טוהר הביחרות"
בעז שפירא
המשופם לשעבר עט על המציאה כמוצא מנדטים רבים ובחיפזון המעיד על העדר שיקול דעת ושליפה מן המותן, הצהיר שיגיש תביעת דיבה נגד הבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il