X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
תודה כפולה - ליעקב אחימאיר על הכתבה, כמו גם לדיויד ביידין על פועלו ביידין עושה זאת לא בשל מחיה, ולא בגלל החוצפה, וגם לא בגלל החרדה לגורל העם והמדינה ביידין עושה זאת כיון שאף אחד אחר לא עשה את הנדרש - לא הממשלה, לא הצבא, לא הארגונים השונים המגייסים כספים ללא הרף
▪  ▪  ▪
[צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]

את דיויד ביידין אני מכיר למעלה מעשור. חייב אני לו את ההכרות הראשונה שהוא עשה ביני לבין ראש לע"ם, כמו גם על זרוז ההליכים ותעודת העיתונאי הראשונה שהונפקה לי בארץ. אך מעבר ליחסים האישיים ולחברות שהתפתחה, את דיויד ביידין אני מכיר בשל פועלו בעניין אונרא, התכנים וספרי הלימוד. אין כמעט אבן שביידין הניח במקומה, את כולן הוא הפך, עוד טרם "עלו אחרים על הגל" ודרשו תהילה.
ביידין עושה זאת לא בשל מחיה (גם כן), ולא בגלל החוצפה (בלעדיה איך היה מעז לעשות את שהוא עושה?), וגם לא בגלל החרדה לגורל העם והמדינה (אותה החדיר לדור הבא ולזה שאחריו). ביידין עושה זאת כיון שאף אחד אחר לא עשה את הנדרש - לא הממשלה, לא הצבא, לא הארגונים השונים המגייסים כספים ללא הרף. עומדים "שותפנו לשלום" והם גרועים יותר מסרטן המתפשט לראות ולמוח. מדוע? שכן הם מלמדים את דור ההמשך מיום הולדתו שעליו לשנוא אותנו, בשל היותנו יהודים וישראלים עם בארצו יושב. מלמדים הם את הילדים איך לשחוט יהודים ואיך לשמוח בחוצות עת דם ישראלי ניגר לאדמה. מלמדים הם את ילדיהם לשחק כדור רגל ולצהול במגרשים ובמשחקים ע"ש טרוריסטים, כמו גם בכיכרות ערים על שמם, ללמוד בבתי ספר שנקראים על שם טרוריסטים ולהעלות על נס את כל מי שרוצה רעתנו, כל מי שמנסה להביא לידי אותו "פתרון סופי-סופי".
יוצא לו ביידין משך שנים ונלחם בכך, כי (במקצוענו) אין חשיפה טובה יותר מזו של אור היום. חושף, ואנחנו מתעלמים. חושף ומתנגח עם הארופאים המממנים וממאנים להודות במה שהם רואים. מחזק רוחו ומגיע לקונגרס ארה"ב. ממשיך לאו"ם. ללא לאות, ללא רפיון ידיים, בנחישות ובהתמדה - ביידין יוצא לקרב.
מי יתן שימשיך בפועלו - שכן פועל הוא עבורנו - ועד כמה נאה שבחר יעקב אחימאיר להאיר עינינו על עיסוקו ומפעל חייו של אותו העתונאי-הנראה-כפרופסור מפוזר - רק בקרו במשרדיו בבית העתונאים!

תאריך:  10/09/2019   |   עודכן:  10/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
בחודש תשרי תשע"ד הוא כתב בעיתון "החרות" את הדברים הבאים: "חיינו בארץ הזו תלויים במילוי של כמה וכמה תנאים, תנאי הכרחי הוא יצירת יחס טוב אל העם היושב בארץ"
איתמר לוין
ארבעה מתוך שבעת השופטים הפכו את פסק הדין משנת 2017 וקבעו שמותר לקבור זמנית גופות מחבלים לצורכי מיקוח להשבת חיילים וגופות של ישראלים
ד"ר רונן יצחק
כלומר, לדעת רבים, אחד מגורמי יציבות המשטר ההאשמי בירדן הוא מעמדו בירושלים שניתן לו מתוקף התפקיד ההיסטורי של המשפחה ההאשמית כשומרת המקומות הקדושים לאיסלאם
דן מרגלית
אני שולל את תמיכתך בפועל בהמשך שלטון חמאס בעזה כדי שלא תצטרך לנהל משא-ומתן עם הפלשתינים, אבל זו סוגיה עקרונית
איתן קלינסקי
ירון לונדון ובני ציפר - שני הדמגוגים הזולים, שיהירות מתנשאת יחד עם בוטות-גסת רוח מרעילים את חיי התרבות שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il