X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
תחזית אסטרולוגית פוליטית - ספטמבר 2019
אין סכנה לשלטון נתניהו
ערב הבחירות השניות השנה, וברקע המתיחות הביטחונית המתמשכת, מה אומרים הכוכבים על הקשיים עימם יתמודד ראש הממשלה הבא נתניהו, על ההתפרקות הצפויה של כחול לבן ועל התוצאות לימינה, למחנה הדמוקרטי ולעבודה-גשר

עם מופע הירח המלא ב-14.09.2019 המבוכה תגבר. המלחמה בין ההיגיון לחוסר ההיגיון תשפיע. זו אנרגיה המשפיעה כשבועיים, עד שיגיע מולד הירח הבא ב-28.09. יהיה עליכם לשמור על ערנות יותר מתמיד. תיפגשו בדברים שהדרך בה הם מוצגים אינה מה שהם באמת. התרחקו מכל דבר המעורר אצלכם ספקות! אלה זמנים שבהם תתקשו למצוא כיוון ברור. אלה מכם העוסקים ברוחניות, ייהנו מאוד מהתקופה, האסוציאציה שלי שאנחנו בתקופת הסליחות (לא הדתה!). תיפגשו באנשים שחושבים שהם יודעים הכל. השאירו במפגשים האלה ערוצים פתוחים. נסו להבין את עצמכם, את הדרך שלכם, ובעיקר את המטרה.
כוכב סאטורן משנה מגמה, מתיישר ב-18.09, ויעזור במישור העסקי והכלכלי. כל מה שנדחה וגרם לתסכול בעיקר בתהליך קבלת החלטות, יהיה ברור עכשיו, ורבים יודו ויאמרו ש"כל עכבה לטובה".
השילוב יופיטר ונפטון יהיה מדויק ב-21.09. האנרגיה שלהם רחוקה מהמציאות הריאלית. השילוב הוא רוחני יותר. האשליות תהיינה במיטבן, ועוזרות לאמנים שביניכם. אבל במציאות הכלכלית המבנה הזה יצר ועדיין יוצר הרבה אשליות. אם אתם יוצאים למסע רכישות, ודאו שאינכם משלמים מעל ומעבר, בגלל האופטימיות שלכם.
ב-22.09 האחריות תחזור למסלול חייכם. תבוא התפכחות שתכריח רבים מכם להבין שעל-מנת להתקדם בחיים ובעבודה צריכים תוכנית מסודרת. אם לאחרונה רבים טיילו על העננים, הם בכורח המציאות יחזרו לעמוד על הרגליים שלהם, ועל הקרקע. תופתעו לגלות שיש ביכולתכם לקבל התחייבויות חשובות.
23.09 יום השוויון. רשמית הסתיו הגיע.
24.09-25.09 הצורך בביטחון כלכלי ישפיע על מערכות היחסים שלכם. כמובן מומלץ גם לטפל בעניינים פיננסיים בגישה ריאלית יותר ולהזהר מלקיחת מטלות והתחייבויות מעבר ליכולת שלכם.
26.09-27.09 נכון לבדוק לעומק נושאים שונים, בשיחות ובמפגשים. הנטייה היא "לחפור" עמוק כדי לחשוף גם את האמת (שנקברה אי-שם בהשפעת יופיטר-נפטון). ויכוחים עלולים להתעורר. חלקכם ירגישו שיש להם כוח להשפיע (לדבר בפאתוס). נסו להרגיע ולא להיות אובססיביים. פשרה תמיד עוזרת יותר.
מופע מולד הירח ב-28.09 מזל מאזנים יצטרף למבנה כוכבים שעלול לעורר פצעים מהעבר במערכות יחסים. נסו ברוח החגים, ערב ראש-השנה, לפתוח דף חדש ולהמשיך הלאה שמחים וטובי לב לכבוד השנה החדשה.
שימו לב, אם אתם מתייעצים, בעיקר בנושא רפואי, יש סבירות לאבחנה מוטעית, לכן גם הטיפול שתקבלו, עלול להיות שגוי. העדיפו לדחות התייעצות בשבועיים לפחות.
03.10 כוכב פלוטו נעצר ומשנה כיוון. המבנה שבו הוא נמצא יתן לו הרבה כוח. השפעתו תהיה גם על המפגש שלכם עם עצמכם.
תקופת החגים מיד אחרי יום כיפורים, שילוב של יופיטר, קופידון ווסטה וונוס, היא הזמן בה"א הידיעה, לשבת בחברותא, לחגוג עם המשפחה, לארועים שיש בהם שמחה.
תזכורת: ברשימה על המצב הביטחוני של מדינת ישראל, שהופיעה כאן ב-28.08.2019, ציינתי - ולא בפעם הראשונה - ש"מדינת ישראל נמצאת במלחמה! אלא שזו מלחמה 'אחרת' ממה שהכרתם. המלחמה הזו מתמשכת לאורך זמן". מבני הכוכבים הנוכחיים מורכבים. אלה ימשיכו 'לעורר' גלי אלימות אצלנו בזירה הפלשתינית, שהם על-פי רוב משמשים 'פרוקסי' של אירן. גם אירן נוכחת במציאות הביטחונית שלנו..." (לא לטעות, גם החיזבאללה הוא זרוע של אירן)
"...גלי האלימות שחווה מדינת ישראל בחודשים האחרונים התחדדו. כוכב אורנוס נמצא במפת המדינה על מעגל הקארמה. כוכב אורנוס מציג אירועים לא צפויים. הוא "אוהב" להפתיע לטוב ולרע. הסבלנות לא נוכחת... עם אורנוס יהיה קשה לתכנן לטווח ארוך, ועוד יותר קשה לדבר על שגרה. סבירות גבוהה שהמתחים יתחזקו!
"הנפיצות ברצועות הזמן האלה גבוהה". מופע הירח המלא ב-14.09 מלווה בהיבטים לא-נוחים של מארס, ומפת הירח המלא עצמה מכילה גם לוחמה ואלימות. האם זה רמז שמשהו מתבשל מאחורי הקלעים? "מאוקטובר 2019 אורנוס הנמצא כבר בנסיגה יגיע למנעד מתוח עם כוכב מארס המקודם. עד אמצע נובמבר (היה שם כבר מאמצע מאי 2019 עד אמצע יוני). באותו מקום במזל מאזניים נמצאת נקודת האמצע כירון/סאטורן במפת המדינה... ותגיע לאותה נקודה שוב במרס 2020, כך שלאורך השנה לא צפוי רוגע".
זמני הירח הבטל:
יום שבת 14.09
הירח בטל משעה 07:32 עד 01:31 אחר חצות.
יום שני 16.09 הירח הבטל משעה 18:53 עד למחרת בשעה 13:30.
יום חמישי 19.09 הירח בטל משעה 16:56 עד 23:57.
יום ראשון 22.09 הירח בטל משעה 05:40 עד למחרת בשעה 07:49.
יום שלישי 24.09 הירח בטל משעה 01:04 עד 12:19.
יום רביעי 25.09 הירח בטל משעה 19:13 עד 13:36.
שבת 28.09 הירח הבטל משעה 06:57 עד 13:02.
יום שני 30.09 הירח הבטל 05:05 עד 12:41.
יום רביעי 02.10 הירח הבטל משעה 12:45 עד 14:43.
יום שישי 04.10 הירח בטל משעה 10:33 עד 20:42.
יום שני 07.10 הירח בטל משעה 02:24 עד 06:41.
יום שלישי 08.10 הירח בטל משעה 21:35 עד 19:04 למחרת.
יום שישי 11.10 הירח בטל משעה 12:45 עד 07:45 למחרת.

ולפני הבחירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו
חוזרת בתמצית על מה שכבר נכתב כאן ב-14.06.19:
נתניהו ימשיך בתפקידו כראש ממשלה. ייתכנו מהמורות בדרך להקמת הממשלה כשיגבש קואליציה. אבל זו מהותה של הרכבת קואליציה (יום הבחירות עצמו בעייתי לפי התאריך העברי). נזכור שהמתיחות הביטחונית מלווה את המדינה, ויש לה גם השפעה על ההתפתחויות סביב הקמת הממשלה (כמו שנכתב בחלק העליון של הרשימה הנוכחית).
במפה המסמלת את תפקידו כרה"מ, הכוכבים ממשיכים על ציר 4-10, 2-8 לסירוגין עם 5-11 ו-6-12. נפטון/פלוטו על 4-10, יש יציבות (אחרי שעוברים כמה מהמורות). המשמעות: שמירה על הקיים לצד תוכניות לטווח הארוך. יש שמירה על מרחב התבטאות להזדמנויות חדשות. עם כוכבים על 6-12, יהיה עליו להזהר מה"שותפים" ומהאנשים איתם הוא עובד, ומומלץ לו שלא לתת בהם אמון עיוור בתהליך של קבלת החלטות. לאחר שהתייעץ, רצוי שיקבל את ההחלטה בעצמו, בדרכו שלו, גם אם לא תמיד תהיה מקובלת על אחרים. נתניהו הוכיח שהוא קורא את התמונה הרבה לפני שאחרים קולטים או מבינים על מה הוא מדבר.
לא מתעלמת ממעגל נוסף - כוכבים על צירים 1-7, 5-11 ו-3-9, ואלה מספרים לנו שצפויה דינמיקה שתגרום לו לבחון מחדש את המקום והמצב שנמצא בו בתפקידו כראש הממשלה.
הכוכבים הנמצאים במעגל הראשי, על הצירים 4-10, 2-8, 3-9, במפה המשותפת עם מפת המדינה. המשמעות היא שימשיך ויתמקד במטרות ארוכות טווח שישרתו את המדינה. התמודדות שלו תהיה בתוך מציאות תובענית (2-8), לצד שמירה על הקונצנזוס (3-9). החולשה במבנה הכוכבים הזה, שאדם משקיע הרבה אנרגיה כדי לשמור על מה שכבר השיג (למען המדינה). נתניהו עלול למצוא עצמו גם במאבקי כוח, ובמצטבר זו
אנרגיה שוחקת מאוד
.
לא פעם כתבתי כאן שנתניהו יהיה זה שיחליט מתי הוא פורש (ולא כל כך מהר). מצבי כוכבים אולי רומזים על התהליך שיביא אותו להחלטה הזו (לאורך השנים, אני מתייחסת בעבודה שלי על רה"מ נתניהו רק למפה המציגה את תחילת תפקידו כרה"מ ב-2009, ולא למפה האישית שיכולה לספר כל מיני דברים שהפרשנות שלהם עלולה לתעתע ולהטעות את אלה ה"קוראים" אותה!).
"כל אחד יכול לאחוז בהגה הספינה כאשר הים רוגע" אמר סירוס, אבל "מסוגל לפקד רק זה שיש לו העוז והיוזמה לא לציית". כך אמר ויליאם מק'דוגל.
ימינה
איחוד מפלגות הימין והימין החדש שהתאחדו לרשימת ימינה, במפה משותפת עם מדינת ישראל, מציגים יציבות. הסטטוס של ימינה מוגדר, החשיפה קיימת, ועוזרת לה לקבל תמיכה מהקהל שלה. הכוכבים על ציר 6-12 מציגים את הנורמות והערכים האידיאולוגיים, כולל ערכים אמוניים, בסיס לקבל את קולות המצביעים המזדהים עם אותם ערכים. אבל 6-12 מציג את מקומה של המפלגה - מפלגה שאינה במרכז הקונצנזוס.
המפה המקודמת של ימינה עם מדינת ישראל, ליום הבחירות, מעידה על שילוב כוכבים המספר לנו שהאיחוד לא יצליח לסחוף אחריו המונים.
כחול לבן
תקציר ממה שכבר נכתב ב-19.07.2019: "המפלגה הזו יצאה לאור בזמן ירח בטל ב-21.2.2019. בהמשך אותו יום נרשמה ובשעות הערב הופיעו בני גנץ ויאיר לפיד והודיעו שהם הולכים ביחד "כחול ולבן".
במפות המקודמות ליום הבחירות 17.9, בשעה שבה מתחילות לזרום התוצאות - 22:00 והלאה, הירח נמצא במזל שור ועולה על המארס שלהם במפה, 5 מעלות במזל שור. המארס נמצא באותו מקום גם במפות הבסיס. השילוב בין הירח והמארס "כואב". אורנוס מגיע בזמנים האלה ל-6-5 מעלות שור. גם הוא יעבור על המארס של "האיחוד" (גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי). זה חומר נפץ. האם ישפיע עוד לפני הבחירות או אחריהן? את המרמורים של אחד מהם כבר שמענו בכל מקום...
היום כבר ברור שהם לא יישארו ביחד.
כוכב סאטורן על ציר 1-7 מעיד שהם מתמודדים עם בעיות שאין להן פתרון. המציאות שעליהם להתמודד מולה היא תובענית עבורם ב"ביחד". היציבות שלהם כשותפים תתקיים רק אם כל אחד יבין את מקומו ב"איחוד". נזכור - ארבעה נהגים אוחזים בהגה אחד. בינתיים האחדות היא רק למראית עין. למעשה הם בבועה, השומרת עליהם עד שהמציאות תשתנה. מבנה הכוכבים 4-10, 2-8, 6-12, אינו מאפשר התפתחות.
לא נתעלם מהמארס שיגיע למולות מדויקת ביום הבחירות לכוכב מרקורי במפות של המפלגה. הרבה כעסים יעלו ויצופו ויהפכו לעימותים מילוליים "מי אשם ולמה". המעבר של כוכב פלוטו באותו יום על הוונוס במפת הבסיס "מבטיח" שכל המלל יכלול גם סודות ורכילות מאחורי הקלעים. "שישו ושימחו". שלחלקם כבר נחשפנו.
"הפוליטיקאים שוגים וחושבים את השבשבת לדגל" (ויקטור הוגו)
אהוד ברק
כתוב: "אל יִתְהַלֵּל חוֹגֵר כִּמְפַתֵּחַ (מלכים א' פרק כ) ובספר ירמיהו בפרק ט: כתוב "אַל יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר בִּגְבוּרָתוֹ".
זכרו: כשהתחיל את הקמפיין שלו, אהוד ברק הציג את עצמו כ"בעל הניסיון" שרק הוא יכול להיות ראש ממשלה במקום ראש הממשלה (בפועל) בנימין נתניהו. להלן תמצית ממה שכבר אמרו עליו הכוכבים (ברשימות שכבר כתבתי בעבר, ולאחרונה ביולי 2019):
"במפה המשותפת של אהוד ברק עם המדינה, קשה להתעלם מכוכב סאטורן שעובר אצלו על זנב הדרקון, במזל גדי. "קארמה"! המעבר הזה, "משחרר" וחושף אירועים, סיפורים ורכילות מהעבר. זו החוויה של אהוד ברק לאורך השבועות האחרונים. התקשורת מזכירה לו כמה דברים פיקנטיים על התנהלותו בעבר. עוד במפה המשותפת 1-7, 5-11 - יש אופוריה, אבל גם על דרך שאין בה אפשרות למחויבות ארוכה. במעגל נוסף הכוכבים מציגים 10-4, 8-2, 9-3, לא ניתן ליצור איתם יתרון על מתחרים במציאות שאליה הוא מתכוונן.
"המפה המקודמת של ברק עם המדינה נכון להווה, גם מציגה את ראש הדרקון והסאטורן, בבית 9, במולות לירח. זו הסיבה שלאחרונה שמענו על סיפורים הקשורים במעשיו בחו"ל. בית 9 מסמל חוק ומשפט. בית 9 מסמל גם שאיפות אישיות. במפה המשותפת, ביום הבחירות הירח במעלה 13 במזל גדי. כוכב סאטורן גם הוא יהיה ב-13 גדי. הכוכבים אומרים 'צפויה לך אכזבה'.
העבודה-גשר
על מפלגת העבודה נכתב כאן עוד ב-2.6.2017: "אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה, לפרק הכל... "פינוי בינוי" להתחיל מהתחלה, בתאריך שיתן לגוף החדש תוכן, תקווה ופוטנציאל לממש את השליחות שהם מאמינים בה."
ב-19.04.19 נכתב כאן: "כוכב נפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. אבל אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל כוכב סאטורן על ציר 2-8 במהלך 2019 מקשה מאוד על המפלגה במתכונת הנוכחית להרחיב מעגלים. כלומר, אם לא יהיה איזשהו מהלך משמעותי שבו תתחבר מפלגת העבודה למפלגה נוספת, מספר התומכים בה לא יגדל..."
בהווה, עמיר פרץ הרים את הכפפה ובנה יחד עם אורלי לוי-אבקסיס ב-18.07.2019 שיתוף פעולה לקראת הבחירות בשם העבודה-גשר. המפה עצמה לאותו יום מציגה כוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12, שיתוף פעולה שלא מתחשב בנורמות. הם מחפשים את הדרך שלהם להתבטא. אין זה צירוף המעניק ודאות! יהיה עליהם להוכיח את עצמם כשהם בוחרים ללכת נגד הזרם (חישבו על מפלגת העבודה המיתולוגית, זו שבנתה את מדינת ישראל, שמשנה את תדמיתה). הצירוף של 5-11 הוא זה המעיד שהם מנסים לקבל תמיכה רחבה גם מקהל חדש בגלל שהם יוצרים לעצמם שם חדש וייחודי. הם הציגו תוכנית כלכלית שאפתנית שתרצה את כולם, עם נפטון בבית 2 בריבוע ליופיטר, זה הצירוף של אידיאולוגיה ופשיטת רגל. התקשרות ביניהם נראית זמנית.
המפה המשותפת של העבודה-גשר עם מדינת ישראל משאירה את חוסר הוודאות. אבל במעגל נוסף 4-10, 5-11, 6-12 מקבלים מאנשיה את תחושת השליחות שהם מאמינים בה ומעניקה להם בינתיים יציבות ואמונה בדרך, אולי גם הערכה מהסביבה, אבל אין בכך כדי לקבל את ההכרה שציפו לה, ולכן הם יישארו מפלגת נישה קטנה. כוכב סאטורן העובר על ציר 2-8 בימים אלה יאכזב אותם במבחן התוצאה.

דת ומדינה

ולכותרות המלוות את הבחירות אצלנו, על דת ומדינה: המבנה של זנב דרקון וסאטורן במזל גדי, הוא מבנה שמשמעותו קארמה. כלומר, אין הסבר לוגי להשפעה שלהם. אבל המבנה הזה משפיע על ארועים פוליטיים, חברתיים (כגון הגזענות והאנטישמיות שצפו ועלו על פני השטח בגלוי) ודתיים סביב העולם. החוויה היא של הרבה אי-שקט שיביא להתמרה (טרנספורמציה). ההשפעה כבר מורגשת ולא רק אצלנו במדינה. האתגרים שיעמדו בפני המנהיגים - הפוליטיים והדתיים - תהיה לשמור על חוכמה, אחריות ובעיקר להקשיב בפתיחות לאנשים הרוצים שינוי בלי לחולל מהפך! כוכב סאטורן במזל גדי הוא שמרן. כלומר, יש ציפייה להתחדשות ולרעיונות אחרים אבל בלי לפגוע בקיים.
ולקראת הבחירות נסו לזכור:
"יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך" (אבות ב, ג)

רשימה על הכלכלה בעולם תופיע בשבוע הבא.
תאריך:  13/09/2019   |   עודכן:  13/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
מחקר עומק שערכה נעם מעלה כי לא תצליח לעבור את אחוז החסימה    עוד מאותו מחקר: לעוצמה יהודית חסרים כ-20 אלף קולות, וסיכוייה לעבור תלויים באחוז הצבעה נמוך במגזר הכללי ואחוז הצבעה גבוה בימין
עידן יוסף
יונתן אוריך הודה שרבע מדברי ראש הממשלה היוו תעמולת בחירות בניגוד להתחייבות שניתנה לוועדת הבחירות והתנצל    יו"ר ועדת הבחירות הזהיר כי להבא יטיל על הליכוד 50 אלף שקל קנס על הפרת החוק
עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה קובע כי מאחר שלא הוצגה על-ידי ראש המל"ל כל תשתית המבססת דחיפות או צורך חיוני בקבלת ההחלטה בעיתוי זה דווקא, אין מקום להחליט על הקמת ישוב חדש ימים ספורים לפני הבחירות
איתן קלינסקי
למעשה בוצעה התרת דמם של חמישית מאזרחי ישראל מעל דפי הפיסבוק של ראש הממשלה הקורא לאזרחי ישראל להצביע בעדו    הכל נעשה, לדברי ראש הממשלה, רק על-ידי "עובד זוטר"
איציק וולף
על-פי סקר חדש של ערוץ הכנסת צפוי גוש הימין לקבל 60 מנדטים    הליכוד מובילה עם 36 מנדטים וכחול לבן עם 32 בלבד    רוב הנשאלים אינם מאמינים כי נתניהו יחיל ריבונות בבקעה ובצפון ים המלח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il