X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
אני מבין לליבו של ביבי שמכריז רשמית כי כל הטענות של כל העובדות והעובדים בכל הזמנים הן "מסע הכפשות אחד גדול" אבל הוא ואני יודעים כי אילו נחקר בפוליגרף אם הוא מאמין לעצמו היה המכשיר מתנפץ לרסיסים
▪  ▪  ▪
נתניהו. מהלכים פסולים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ביבי הסתבך בחשד לפלילים ובעניינים אחרים מפני שנטייתו להיות תאב כסף נפגשה והתחברה לתחושה, שמגבלות הכוח אינן חלות עליו. כאשר שליט חש כך הוא שוחק את החוק ואת הדמוקרטיה, וכשהן מסרבות להיעלם הוא פותח במהלכים שנועדו לכתוש אותן. כך ניסה לעשות עם בג"ץ והתקשורת ופרקליטות המדינה והמשטרה. לכתוב ולאיים, ואולי זה הצליח פה ושם אבל לא כליל.
יש לי רושם כי לא יעלה בידו לגרור את העם לבחירות נוספות אפילו אם נפתלי בנט יאמר כי בני גנץ צריך היה לוותר (למה נפתלי? ומפיך? הרי אתה יודע איך מתנהל בנימין נתניהו מאז 2007. זוכר את התיאור - "ונער קטן מושל בם"? כן, נכון, ישעיהו).
הוא נוקט מהלכים פסולים. צעדי סרק, כלשונו של היועץ המשפטי ד"ר אביחי מנדלבליט. שימוע בפומבי? ביבי אינו מבין שאם צעד כזה נעשה למענו, בראש ובראשונה למענו, רק למענו - זה הביטוי העליון שאינו מכיר בכללי המשחק ובמגבלות הכוח, שהם המסד העיקרי לשלטון החוק והדמוקרטיה.
קיוויתי כי אחרי התרגיל האחרון יעלה מנדלבליט את רף הטיפול בו. הרי אם יורשע רק בשלושה התיקים התלויים ועומדים נגדו הוא ניצל מן העיקר, מן החקירה בפרשת הצוללות המצריות שהיא גרועה מאשר הישראליות, ועוד נותרו שאלות רבות שלא הוצגו לו. ישנו גם העניין הציבורי. מילא, כיצד התנהל הבית ברחוב בלפור בסיבוב הראשון; אבל משהדברים התפרסמו והמשפטים התנהלו - ביבי היה חייב להבטיח הגנה לעובדים. משהו דרמטי, שהיה עליו למנות (על חשבונו, כן, על חשבונו) מפקח להגנת זכויות העובדים בבית ראש הממשלה.
אני מבין לליבו של ביבי שמכריז רשמית כי כל הטענות של כל העובדות והעובדים בכל הזמנים הן "מסע הכפשות אחד גדול". אבל הוא ואני יודעים כי אילו נחקר בפוליגרף אם הוא מאמין לעצמו היה המכשיר מתנפץ לרסיסים.
ביבי הולך וקרב לנקודת האל-חזור. עוד כמה מעשים שיבושיים כמו ההצעה לשימוע פומבי ומנדלבליט עלול לפתוח בחקירת תיק הצוללות. שוב שומו שמים. אז שמע ביבי, לך לעסקת טיעון. מנדלבליט יעזור לך. תסיים עם הרשעה בהודאה וקלון ועונש קל ככל האפשר, ותוכל להמשיך לומר כי היית ונשארת קורבן, "ותשקוט הארץ 40 שנה".
[פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית]

תאריך:  29/09/2019   |   עודכן:  29/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי נלחם בטחנות רוח
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
למה ציפית ממנדלבליט ?
ארי כספי  |  29/09/19 13:37
2
הוכחה שמערכת המשפט תופרת תיקים
לקרוא ולא להאמין  |  29/09/19 14:58
3
מכונת אמת...
אמנון111  |  5/10/19 16:47
4
מאשים את נתניהו מרגלית ה0מולן  ל"ת
שמישלי  |  14/02/20 15:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
אליהו קאופמן
תוצאות הבחירות האחרונות היו יכולות להיות שונות אילמלא שגיאות ברורות שנעשו על-ידי כמה מפלגות    "חיבורים" שלא היו ו"חיבורים" שלא הצליחו    מסתבר ש"כחול לבן" נהנתה מכול הטעויות הללו, בימים שהיא עצמה לא הבריקה
איציק וולף
אם לא תושג פריצת דרך בין הצדדים צפוי ראש הממשלה להחזיר את המנדט לנשיא המדינה    "אם כחול לבן יחליטו להתמיד בסירובם למתווה הנשיא, בסבירות גבוהה ראש הממשלה נתניהו יחזיר את המנדט"
דן מרגלית
למרות ההתנגדות לצעדים שביצעה איילת שקד במשרד המשפטים ולכמה מהשופטים שהנחיתה על המערכת, הממשלה החדשה לא תחזיר את הגלגל לאחור
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר טוען שמפלגת כחול לבן, המפלגה הגדולה ביותר, היתה צריכה לבחור יו"ר כנסת, למנות אנשים לתקופת מעבר ולפתוח ביוזמות חקיקה מהירה כדי לשדר ניצחון    "נוצר רושם שהם לא רוצים את זה"
איציק וולף
גורמים בליכוד הציעו לח"כ הנבחרת מרב מיכאלי ממפלגת העבודה-גשר לכהן כשגרירה, בניסיון להשיג 61 חברי כנסת שיתמכו בממשלת ליכוד בראשות נתניהו    מיכאלי: במקום לחפש לי תפקיד מחוץ לכנסת ולבזבז לעצמם את הזמן, שיתחילו לחפש לנתניהו אחד כזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il