X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: הדם עלה לתקשורת לראש הכירו את הטרנד החדש - גברים בוכים ומביעים רגשות ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
גם להם קשה [צילום: משה שי/פלאש 90]

אדום עולה
לא סוד הוא כי התקשורת בעידן הרייטינג כבר מזמן לא רק מסקרת חדשות, אלא גם מייצרת אותן. היא גם מפיקה מהן דרמה משובחת, הצבועה בצבעי צהוב ואדום עזים. לא אחת בעקבות גל הרציחות ששוטף את המדינה, צפינו במחזות אדומים מבית היוצר של העיתונות. העיתונים התחרו ביניהם על הצבע האדום, כשהנוסחה האולטימטיבית היא: יותר אדום - יותר רייטינג. גופות מרוטשות, נוטפות דם, נמרחו לרווחה באדום ובשחור על גבי העיתונים, וכל המרבה הרי זה משובח. וכך קיבלנו את החיים כסרט אימה, איך לא, בהפקת התקשורת.
דומני שכיום הזירה עברה בעיקר לרשתות החברתיות. מה הפלא שהחיים כסרט עסיסי, רווי אקשן, כפי שהם מוצגים ברשתות, מסעירים את הדמיון ומעוררים את האדרנלין הרדום בקרב רבים בעלי נטיות אלימות. בדרך זו התקשורת, באופן פרדוכסלי אפוא, מבלי דעת, מעודדת את האלימות ומטפחת אותה. כל זאת כביכול בשם זכות הציבור לדעת ולצפות בסצינה בסרט בשידור חי, ואולי גם לגרום לחשיפת הפושע, ובכך למנוע אלימות. די לתירוצים. ההצגה הכי טובה בעיר כבר אמרנו?
גברים בוכים בלילה
אז והיום: בעבר דיכאון אחרי לידה (של נשים, איך לא) היה כמעט בגדר טאבו. נשים התביישו לדבר על כך. היום, בעקבות אווירת הפתיחות הפסיכולוגית, ואולי לא מעט בזכות הרשתות החברתיות, התופעה הפכה לחלק בלתי נפרד מהשיח הנשי והפסיכולוגי, ונשים מתביישות פחות לפנות לעזרה בנושא.
והגברים? כמיטב המסורת, בהתאם לדימוי המאצ'ו הגברי הטיפוסי, בעבר לא בכו בלילה וגם ביום ועצרו את רגשותיהם. אך בימינו באווירת החצנת רגשות חל שינוי תפיסתי בנושא ויש לגיטימציה גם לגברים להביע רגשות. גבר בוכה זו כבר לא מילה גסה. שלל עמותות תמיכה רגשית ונפשית הוקמו עבור גברים החל מאבות גרושים ועד קווים חמים לגברים מוטרדים.
ליווי אבות, בצד אימהות, הייתה אפוא רק שאלה של זמן. יש לברך על היוזמה היפה לפתיחת סדנאות תמיכה לגברים בעקבות דיכאון אחרי לידה. כמו גם על המגמה לעודד גברים להביע רגשות למען רווחתם האישית, המשפחתית והחברתית ולרווחת החברה כולה. יש לזכור שגברים לחוצים וזועמים עלולים להיות אלימים ולהוות פצצה מתקתקת לבני ביתם ולקהילה.
בקטנה
ארץ קטנה בלי שפם: יצטרף לביבי או לא, עמיר פרץ יפה לך הלוק החדש.
איווט המפשר? איווט ייזכר בהיסטוריה של המדינה כמפיל ממשלה וכנסת סדרתי.
הקוסם מארץ ג'וּקוּזי - מכירים את הג'וּק הקוסם, שפתאום צץ מֵאָן -שהוא, ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה?

תאריך:  10/10/2019   |   עודכן:  10/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
בגלל היהירות, זו האשמה העיקרית, שאפיינה את ישראל וצה"ל מאז מלחמת ששת הימים ב-1967 פיתחנו תקוות שווא כאילו יש ניצחונות בלי מחיר
איתן קלינסקי
ישראל הראל, אני לא שכחתי להיות יהודי, כשהלכתי בדרכו של ר' בנימין והצבעתי בעד רשימה, "השואפת להשיג פתרון צודק לבעיית הפליטים, אשר יבטיח את זכות השיבה בהתאם להחלטה 194"
עמוס שנער
צירופו של ליברמן לממשלת האחדות של הליכוד וכחול לבן יצמצם משמעותית את כוחו של נתניהו כי גוש שונאיו בממשלה יגדל בשמונה מנדטים נוספים שיפגעו במאזן הכוחות ויהפכו אותו למוגבל, כבול, חבול ומושפל
יהודית מליק-שירן
רשומון החיים לא סופר את מניין שנותיה של העיר אלא מפגיש את עיני הקוראים עם הריחות, הטעמים, האנשים הפשוטים שמתהלכים ברחוב והם עולמות מלאים בעושר פנימי עצום
ד"ר רון בריימן
כל אחד משלושת הח"כים - בני גנץ, אביגדור ליברמן, עמיר פרץ - אם יגלה אחריות, יש בכוחו להוציא את ישראל מן המלכוד הפוליטי שבו היא שרויה    מי יהיה הראשון מביניהם שייענה לאתגר, יקבל על עצמו את תפקיד שר הביטחון, ויפתור אותנו מהצורך בבחירות נוספות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il