|
תאריך:
|
13/10/2019
|
|
|
עודכן:
|
13/10/2019
|
לא להרוס את חזונו של הרצל |
|
1 |
|
|
לכבוד יום כיפור בוא נודה שחטאנו וטעינו..
המחשבה של הרצל שהיהודים יבואו והילידים הערבים הפרימיטיבים יקבלו אותם בידיים פתוחות ויתנו להם את המפתחות לארץ בלי התנגדות ותהיה אידיליה היתה אשליה שמתעלמת מטבע האדם במקרה הטוב או היתממות, כי אין עם אשר נסוג מחפירות חייו וטבע האדם הוא להגן על הטריטוריה שלו כמו כל חי וזה יותר חשוב מרמת החיים.
שתוכנית הרצל היתה מגלומנית והתעלמה מחוק התוצאות הבלתי צפויות.
וגם המחשבה שהמעצמות הנאורות יגשימו את המנדט ויקימו את מדינת ישראל במקום להפריד לסכסך ולערבב כמו שהם עשו בכל מקום בשביל לדאוג לאינטרסים שלהם היתה תמימה ושגויה.
וחוץ מזה הגיע הזמן לספח את יו"ש, להכפיף את הרשפ למשרד הפנים כמו כל רשות מקומית אחרת, לשנות את המשטר בארץ ישראל לפדרציה של אזורים יהודים וערבים תחת ממשלה מרכזית אחת ומשטר נשיאותי שנבחר בבחירה ישירה.
צבא אחד - צהל - שאחראי על הבטחון, ושני פרלמנטים עם ריבונות כל אחד באזורים שלו. ולתת אזרחות שווה לכל התושבים בין הירדן לים חוץ מהעזתים שיבקרו פה עם דרכון.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חחששש |
|
|
2 |
|
|
עניין חאן אל אחמר הנו תמיכה של אנרכיסט כדוגמת איתן בפורעי חוק , שבמקרה הם (הפלשתינאים) המילייה הרעיוני שלו.
לכן, תתבייש !
עניין הרצל ותפיסתו הפכה להיות סילוף פתלוגי מתמשך... החזרה על כך מביכה, מתברר שאיתן אינו יודע כי בעולם המחקר מעדיפים את המקורות הישירים, הבלתי אמצעיים, על פני המקורות העקיפים, את היומן על פני הרומן, את המסמך הארכיוני על פני מסמך סיפורי שהתפרסם בשעתו ברבים.
ולעניין אלטנוילנד:
כמרבית הציונים טרם מלחמת העולם הראשונה, האמין הרצל
שהמפתח להצלחת המפעל הציוני הוא בהסכמת האימפריה העות'מאנית .
לערבים המקומיים התייחס כאל חלק מן הנוף המקומי, והעריך שעוינותם כלפי הציונים – כמו
המלריה, האדמה הביצתית והשדות המסולעים – תיעלם בבוא היום,
בדפי אלטנוילנד, הרומן האוטופי שכתב הרצל, הכולל גם דמות ערבית ראשיד ביי, שהתחנך בגרמניה – שמתלהב מהקידמה החומרית
והטכנולוגית העצומה שהביאו היהודים לארץ. איפה זה ואיפה עומדים ערביי ארצנו התומכים באוייבים מבחוץ? איפה ההשוואה ?
ברומן אלטנוילנד. ביי הערבי מביע את רחשי התודה של הערבים על השפע תוצר הטכנולוגיה הציונית, איפה זה אצל ערביי ארצנו ?
ביי הוא הדמות הערבית היחידה ברומן, וכל יתר הדמויות בו הן של יהודים.
איתן מחרטט את הרצל בפרספקטיבה של ההיסטוריה של זמנו, של הרצל, הרומן אלטנוילנד מצייר תמונה של חברה רבגונית מבחינה אתנית, שתממש את המורשת הרב- לאומית של האימפריה ההבסבורגית מולדתו של הרצל, ובתוך כך תתגבר על האיבה האתנית המסכנת את חיי יהודיה.
איפה זה ואיפה אנחנו עם המפלגות הערביות האנטי ציוניות ?
זו גם הסיבה לתיאור השלילי כל כך של גֶעייר, פוליטיקאי דמגוג השואף לשלול מתושבי אלטנוילד הלא- יהודים את זכויות ההצבעה (למרות שהם אינם מאיימים על החברה אלטנוילנדית)
הרצל ראה בערבים מיעוט נסבל,אחד מרבים, במדינה היהודית, ולא עַם יליד המקום, בעל זכויות לאומיות .
בקיצור, מאמר שטחי וסלפני כיד המאמרים הרעים של איתן, כי ברור שמתבקשת פרשנות מגוונת יותר של כתבי
הרצל, האישיים והפומביים כאחד. ההנחה הרווחת היא
שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, צלולים וערוכים לפי תכנית, (כן, כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)
גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם ולא דומה לעיינות הערבית היום..
לכן לסיכום:
1. עוד מאמר רצוף בורות והבלים.
2. משקף שחצנות שמאלנית טיפוסית מסוג הטיפוסים שמניחים שהם יודעים הכול ולכן קל להם מאוד לפרשן ולסלף את ההיסטוריה ואת הדמויות ההיסטוריות תוך הנחה שהקוראים טיפשים.
3. מתוך עיון מעמיק במשנתו של הרצל ושל שאר ראשי הציונות מסתבר כי ממשלת ישראל, נתניהו ובנט יותר קרובים להרצל מאשר איתן.
בושה ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אני מגיב ותיק לאומן חשוך ,הייתי בהפגנות נגד רבין וצרחתי כמו מטורף מוות לרבין. אני מגיב ותיק יש לי היסטוריה מפוארת של לאומן חשוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אני מגיב ותיק לאומן חשוך ,הייתי בהפגנות נגד רבין וצרחתי כמו מטורף מוות לרבין. אני מגיב ותיק יש לי היסטוריה מפוארת של לאומן חשוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
הערה לסיום התגובה של מגיב ותיק. למען הדיוק נתניהו-בנט קרובים יותר לרב ד"ר געאייר, שנוא נפשו של בנימין זאב הרצל, שהובס בבחירות המתוארות באלטנוילנד על ידי המהנדס הערבי מחיפה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה |
|
|
|
|
|
לפי כל מה שהצגתי כאן כציטוטים מדבריו של הרצל מתוך כתביו, הרצל קרוב יותר לנתניהו מאשר לפפלה...
תנסו פעם לכתוב לעניין, להפריך ולהסתמך על עובדות היסטוריות ולא לקשקש כדרככם.
אני יודע שזה קשה לכם, אבל תנסו...
תת רמה ובושה ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
הרב ד"ר געאייר באמת דומה שתי טיפות מים לראש הממשלה ביבי,דומה למי שהיה שר החינוך בנט, למי שכיום שר התחבורה סמוטריץ. כן ד"ר געאייר ממש דומה לאותן דמויות, רק ישנו עטד פרט חשוב שהרצל שונא את ד"ר געאייר ומביס אותו בבחירות לערבי תושב חיפה, מהנדס במקצועו, שהמצע הפוליט שלו הוא ליבראלי ומבוסס על ברית של דמוקראטים יהודים וערבים.
מגיב ותיק יכול להשתמש באלימות המילותית שלו ובכך הוא מעתיק ממש מילה במילה את ד"ר געאיר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
האם הטיפשות המהממת שלך היא דבר שעבדת עליו, או שזה בא לך מלידה...
אותה שאלה כעת גם בענין הבורות שאתה מגלה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
3 |
|
|
לדמויות המושחתות ב"אלטנוילנד" אני מוסיף היום את יאיר נתניהו, הנער ההולל בבית חשפניות עם חבריו בלילה מלווה באיש ביטחון השומר עליו, מלווה בנהג ממשרד ראש הממשלה, מלווה באוטו של משרד ראש הממשלה, ועכשיו יאיר נתניהו פותח את הפה על כולם ומכנה את החולקים על דעתו של אביו כמו ליברמן בשם מאפיונרים, כשהוא עצמו מתנהג כמאפיונר.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
להכניס לאלטנוילנד |
|
|
4 |
|
|
הרצל דומע כשהוא רואה את הימין המשיחי משתולל. געאייר באלטנוילנד זה ליברמן מצד אחד, סמוטריץ מצד שני חביבי באמצע . הגעאייר של היום הוא יותר מסוכן מהגעאיר שבאלטנוילד . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרצל דומע |
|
|
5 |
|
|
הרצל דומע כשהוא רואה את הימין המשיחי משתולל. געאייר באלטנוילנד זה ליברמן מצד אחד, סמוטריץ מצד שני חביבי באמצע . הגעאייר של היום הוא יותר מסוכן מהגעאיר שבאלטנוילד . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרצל דומע |
|
|
|
|
|
רוב היהודים שעלו ארצה בעיקר מארצות המזרח עלו בשל אמונתם בקיום ההבטחה של נבאי ישראל ולא בגלל הרצל או כל ציוני אחר ולכן האנטי ציונות היא מחלה אשכנזית חשוכה וקנאית ואין לה אח ורע בעדות המזרח ואין לה אחיזה בין היהודים הספרדים וקלינסקי חי בסרט טורקי שכולו בלוף ודמיון פרוע |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.ל |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
סמוטריץ טוען, שהשמאל הורס את מה שהדתיים בנו כאן מאז העלייה הראשונה והשנאה, ואתה טוען שסמוטריץ וחבריו לדרך הורסים. אז מה יהיה. איפה האמת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מחפש את האמת |
|
|
8 |
|
|
לחבורת הזומבים האדומים חסרי יכולת השיפוט העצמי
למגינת לבכם ובורותכם, הרצל היה סופר משיחי.
להלן לדברים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 :
"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
המגיב הוותיק שיש לו הוכחות שפלשתינים הציתו את יערות הכרמל וגם את היערות בקליפורנייה היה נבהל, כשהיה קורא את המגיב הותיק חברו של ד"ר געאייר , שנוא נפשו של הרצל, המתואר על ידי הרצל כתופעה מסוכנת ביותר לחיינו כאן בארץ . המגיב הוותיק הוא אח תאום של געאייר , מנהיג המפלגה המשיחית שהרצל הביע את סלידתו מהמנהיג הזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלטנוילנד |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
תוך הסתתרות שקרית אחרי משנתו של הרצל.
אז אלה דברים שכתב בנימין זאב הרצל: ''הציונות היא שיבה אל היהדות עוד לפני השיבה אל ארץ-היהודים''
מתוך נאום הפתיחה בקונגרס הציוני הראשון, 29.8.1897
היום, י' באייר, הוא יום הולדתו של הרצל (לפני 156 שנה); וחשבתי לנצל הזדמנות זו כדי להעמיד על מכונם כמה שקרים שאנטי-ציונים מפיצים על הרצל, כדי לא ללכת שולל אחרי שקריו של איתן, ממליץ לכם לקרוא כאן :
* מאמרו המעולה של יורם חזוני - "האם הרצל רצה מדינה יהודית?" ואשר פורסם בכתב העת 'תכלת', כאן - http: .
* החוברת של 'אם תרצו' - "הרצל מנהיג שלא נס ליחו", שפורסמה כאן - imti.org.il .
ציטוטים של דבריו - כדי לעורר ענין, שאולי יוביל לקריאה המלאה יותר. אז מעבר לכותרת, הנה עוד כמה-
על זיקתו של הרצל למורשת היהודית ולהיסטוריה היהודית:
"ההישג הגדול ביותר של הציונות הוא הבאת נער שאבד לעמו בחזרה ליהדות"
הרצל, מכתבים ויומנים, כרך ה, עמ' 302
"אנחנו מזהים את עצמנו כאומה על פי הדת"
יומן הרצל, 15 ביוני, 1895
"מעשי האכזריות של ימי הביניים היו חסרי תקדים, והאנשים שעמדו בפני עינויים אלה ודאי היה בהם משהו חזק מאוד, מעין שלמות פנימית שאבדה לנו. דור שגדל בנפרד מן היהדות חסרה לו שלמות זו... אין הוא יכול להישען על עברנו ואין הוא יכול לשאת עיניו אל עתידנו. לכן נתכנס שוב לתוך היהדות ולעולם לא נרשה עוד לעצמנו להיות מגורשים מן המבצר הזה... בכך נשיב לעצמנו את השלמות הפנימית האבודה שלנו, ויחד עימה קצת אופי – אופי משל עצמנו. לא אופי אנוס, שאול, חסר-אמת, כי אם אופי משלנו"
הרצל, יהדות, 13.11.1896, בתרגום חזוני
למניעת ספק: הרצל לא היה דתי, ולא רצה כאן מדינת הלכה; זו כנראה אחת הסיבות בגינה הוא מושא לשנאה של חוגים חרדיים שונים. אבל השקר כאילו הוא רצה לנצר את כל העם היהודי - או רצה להתנצר בעצמו - הוא פשוט שקר. הוא נסמך על ציטוט חלקי של דברי הרצל עצמו;
והנה הציטוט המלא:
"בראשונה פגעה בי שאלת היהודים עד מאד. אולי היה זמן, שהייתי מתחמק ממנה ברצון, אולי אל הנצרות, לכל מקום שהוא. מכל מקום, היו אלה נטיות עמומות שבחולשת-נעורים. כי אני אומר לעצמי במלוא כנות דבריי אלה – והרי הם יהיו חסרי-ערך לחלוטין, אם אוסיף להם כחל ושרק – אני אומר לעצמי, כי מעודי לא אמרתי ממש להתנצר או לשנות את שמי. העניין האחרון נתאמת אפילו על ידי מעשה שהיה. כאשר פניתי, בניסיונותי הראשונים המצערים, בהצעת כתב-יד ל"שבועון הגרמני" שבווינה, יעצני ד"ר פרידיונג לבחור לי כינוי ספרותי, שצביונו היהודי יהא בולט פחות משם משפחתי. התנגדתי לכך מיניה וביה ואמרתי, כי בדעתי להיקרא גם להבא בשם אבי, וכי אני נכון לקחת בחזרה את כתב-היד"
כתבי הרצל, כרך ב', אביב 1895
אגב נכונות הרצל לשקול את 'תכנית אוגנדה' (שנבעה מחשש לגורלם הפיסי של היהודים במזרח אירופה, בטווח זמן מיידי), יש הטוענים כי הרצל נעדר קשר או זיקה לארץ ישראל. גם זה לא נכון:
"על האדמה הזאת (ארץ ישראל), שצמחיה עתה כה מעטים, צמחו לפנים דעות, שמהן נהנתה כל האנושות. ודוקא בשביל זה לא יוכל איש להכחיש, כי יש בין עמנו ובין הארץ ההיא יחס שלא יבטל לעולם. אם בכלל יש לאיזה עם משפט אחוזה באיזו ארץ מארצות התבל, אז מחויבים כל העמים, המאמינים בכתבי-הקדש, להכיר את משפט היהודים"
דברי הרצל בנאום הפתיחה לקונגרס הציוני השני
"ארץ ישראל היא מולדתנו ההיסטורית שלא תש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מגיב ותיק בורח מהאזכור , שהרצל סולד מהתיאוריה של הרב ד"ר געאייר, שממשיכיו הם נתניהו - סמוטריץ -ליברמן . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק בורח |
|
|
10 |
|
|
עניין חאן אל אחמר הנו תמיכה של אנרכיסט כדוגמת איתן בפורעי חוק , שבמקרה הם (הפלשתינאים) המילייה הרעיוני שלו.
לכן איתן, תתבייש , אתה מטיף לפרוע חוק!
עניין הרצל ותפיסתו הפכה להיות סילוף מתמשך של איתן... החזרה על כך מביכה, מתברר שאיתן אינו יודע כי בעולם המחקר מעדיפים את המקורות הישירים, הבלתי אמצעיים, על פני המקורות העקיפים, את היומן על פני הרומן, את המסמך הארכיוני על פני מסמך סיפורי שהתפרסם בשעתו ברבים.
ולעניין אלטנוילנד:
כמרבית הציונים טרם מלחמת העולם הראשונה, האמין הרצל
שהמפתח להצלחת המפעל הציוני הוא בהסכמת האימפריה העות'מאנית .
לערבים המקומיים התייחס כאל חלק מן הנוף המקומי, והעריך שעוינותם כלפי הציונים – כמו
המלריה, האדמה הביצתית והשדות המסולעים – תיעלם בבוא היום,
בדפי אלטנוילנד, הרומן האוטופי שכתב הרצל, הכולל גם דמות ערבית ראשיד ביי, שהתחנך בגרמניה – שמתלהב מהקידמה החומרית
והטכנולוגית העצומה שהביאו היהודים לארץ. איפה זה ואיפה עומדים ערביי ארצנו התומכים באוייבים מבחוץ? איפה ההשוואה ?
ברומן אלטנוילנד. ביי הערבי מביע את רחשי התודה של הערבים על השפע תוצר הטכנולוגיה הציונית, איפה זה אצל ערביי ארצנו ?
ביי הוא הדמות הערבית היחידה ברומן, וכל יתר הדמויות בו הן של יהודים.
איתן מחרטט את הרצל בפרספקטיבה של ההיסטוריה של זמנו, של הרצל, הרומן אלטנוילנד מצייר תמונה של חברה רבגונית מבחינה אתנית, שתממש את המורשת הרב- לאומית של האימפריה ההבסבורגית מולדתו של הרצל, ובתוך כך תתגבר על האיבה האתנית המסכנת את חיי יהודיה.
איפה זה ואיפה אנחנו עם המפלגות הערביות האנטי ציוניות ?
זו גם הסיבה לתיאור השלילי כל כך של גֶעייר, פוליטיקאי דמגוג השואף לשלול מתושבי אלטנוילד הלא- יהודים את זכויות ההצבעה (למרות שהם אינם מאיימים על החברה אלטנוילנדית)
הרצל ראה בערבים מיעוט נסבל,אחד מרבים, במדינה היהודית, ולא עַם יליד המקום, בעל זכויות לאומיות .
בקיצור, מאמר שטחי וסלפני כיד המאמרים הרעים של איתן, כי ברור שמתבקשת פרשנות מגוונת יותר של כתבי
הרצל, האישיים והפומביים כאחד. ההנחה הרווחת היא
שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, צלולים וערוכים לפי תכנית, (כן, כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)
גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם ולא דומה לעיינות הערבית היום..
לכן לסיכום:
1. עוד מאמר רצוף בורות והבלים.
2. משקף שחצנות שמאלנית טיפוסית מסוג הטיפוסים שמניחים שהם יודעים הכול ולכן קל להם מאוד לפרשן ולסלף את ההיסטוריה ואת הדמויות ההיסטוריות תוך הנחה שהקוראים טיפשים.
3. מתוך עיון מעמיק במשנתו של הרצל ושל שאר ראשי הציונות מסתבר כי ממשלת ישראל, נתניהו ובנט יותר קרובים להרצל מאשר איתן.
בושה !
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
11 |
|
|
בבית הספר התיכון נלמד תקציר עלוב של אלטנוילנד. כל הפרקים על המהנדס ראשיד בי המנצח את ד"ר געעאיר המשיחי הלאומני החשוך אינם מגיעים לידיעת התלמידים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ר.ר.א |
|
|
12 |
|
|
בבית הספר התיכון פוחדים ללמד את הפרקים החזקים באלטנוילנד. תלמיד בבית הספר התיכון אינו פוגש את הפרקים בהם מסתייג הרצל מהלאומנות ומהמשיחיות של הרב ד"ר געאייר, שהעתקו זו הלאומנות של סמוטריץ+ליברמן+נתניהו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא מלמדים |
|
|
13 |
|
|
חובה ללמד את כל הספר "אלטנוילנד" ולא להתבזות כמו שמשרד החינוך מבזה את תפקידו כמשרד חינוך בהנפקת תקציר עלוב של עמוד ורבע מכל הספר המרשים והמעמיק של הרצל. בעמוד ורבע הוציאו לחלוטין את הפרקים המתארים באריכות רבה את ההסתייגות של הרצל מהרב ד"ר געאייר, שהתעקו כיום אלה: סמוטריץ,ליברמן (כביכול ליבראל), בנט(כביכול איש חינוך) ונתניהו (כביכול מדינאי). מעלימים מהתלמידים את הערצתו של הרצל בספר למהנדס הערבי רשיד ביי, המביס בבחירות את הברית הדתית השמרנית הימנית של הרב געאייר, שנתניהו והבלוק הימני שלו הוא העתקו הישיר של הבלוק של הד"ר הרב געאייר.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
אתה מבקש , שילמדו את כל "אלטנוילנד" ולא את התקציר העלוב. אם יקראו את המצע של הרב ד"ר דעאייר, הם יפגשו את גידולי הפרא. ד"ר געאייר אמר זאת בראשית המאה העשרים למורת רוחו של הרצל ואילו סמוטריץ, ליברמן, נתניהו, בנט אומרים אותם דברים כל אחד בדרכו ואין הרצל שיבטא את סלידתו. אגב, המגיב הוותיק משתמש במילה "בעארה", בדיוק כמו שד"ר געאייר מגיב כלפי מי ששאלה אותו שאלה במערכת הבחירות, בה הוא הובס על ידי המהנדס הערבי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה |
|
|
עידן יוסף
עשרות טנדרים ומשאיות של חקלאים מכל הארץ עלו בשיירה לבית ראש הממשלה בירושלים בקריאה לרה"מ: "איך יכול להיות שהרשות הפלשתינית סוגרת את המעברים לסחורות ישראליות וממשלת ישראל שותקת"?
|
|
|
|
|
|
איתן קלינסקי
ישראל הראל, אני לא שכחתי להיות יהודי, כשהלכתי בדרכו של ר' בנימין והצבעתי בעד רשימה, "השואפת להשיג פתרון צודק לבעיית הפליטים, אשר יבטיח את זכות השיבה בהתאם להחלטה 194"
|
|
|
|
|
|
טובה אבן-חן
אין למנות יועץ משפטי לממשלה לבית המשפט העליון... לפני שהם מנסים לפתור את תופעת הרצח במגזר הערבי, אפשר לדאוג שיפסיקו להשתלט על קרקעות
|
|
|
|
|
|
יוסי אחימאיר
אולי משום שהסגנון מוכר, השקרים אינם חדשים, הטקסטים מוכרים, בחינת "פזמון אנטישמי חוזר", שוררת אצלנו אדישות למשמעם התקשורת מדווחת על כך בצימצום, פה ושם יוצאת תגובה רפה מצד דוברי הממשלה
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
העליון דחה את ערעורה של קבוצת אנשי שמאל שביקשה לחשוף את השמות: החשיפה תפגע ביחסי החוץ של ישראל, לא היה מקום לערער על דחיית הבקשה בידי בית המשפט המחוזי
|
|
|