X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ברגע שהיועץ המשפטי לממשלה הורה לפתוח בחקירה הראשונה נגד ראש הממשלה, הייתם צריכים או להשתכנע שיש ראיות מוצקות שראש הממשלה רצח, אנס, שם לכיסו מילונים - או לדרוש מהיועץ לבדוק באותה היסודיות את כל החשדות נגד אלה שמתיימרים להחליף את נתניהו בראשות הממשלה
▪  ▪  ▪
בנט. פתאום נכר [צילום: פלאש 90]

אצל השכנים בבית המשותף שלנו מחוץ לדלת מונח על הרצפה שטיחון עם כיתוב לא שגרתי: 'עכשיו באים?' נזכרתי בשטיחון ברגע שנודע לי (מדיווח ברשת ב') ששר החינוך לשעבר וחבר הכנסת דהיום נפתלי בנט כתב בחשבון הפייסבוק שלו דברים כדלקמן: 'חבריי במחנה הימין, שיהיה לכם ברור: אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו בגלל סיגרים וכתבות באתר וואלה, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו. מנהיג ימין שיבוא אחריו יהיה מסורס ומפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט'.
שמעתי את הדיווח ולא האמנתי לאוזניי. באמת הגיעו ימי המשיח ונפתלי בנט סוף-סוף הבין מה מתרחש סביבו? עכשיו הוא בא? מר בנט לידיעתך: כבר אין כאן שום 'אם', התקשורת ומערכת המשפט כבר הפילו את נתניהו על פחות משווה פרוטה. אותה המערכת אשר עוצמת את עיניה וסותמת את אזניה לחשדות הכבדים ביותר נגד הפוליטיקאים מזן אחר.
בנט, אתה לא בלוגר צנוע כמוני, אתה היית שר בכיר, היית ועודך חבר כנסת, נבחר ציבור, אשר קיבל ומקבל כל חודש כסף רב מקופת המדינה. התחייבת לפעול למען המדינה, למען העם, וכל מה שהועלת לעשות זה לפרסם רשומה (פוסט) בחשבון הפייסבוק שלך? כשאתה רואה שמערכת המשפט פועלת בניגוד לחוק ומשכירה את כליה לטובת האידאולוגיה המסוימת? חברתך במפלגה, איילת שקד, הייתה שנים שרת המשפטים הממונה על מערכת המשפט, ואתה עכשיו בא עם התמיכה לנתניהו הנרדף על-ידי המערכת?
איפה היית כל השנים האלה כאשר המערכת המופעלת על-ידי התקשורת הפוסט-ציונית רדפה את נתניהו ואת משפחתו רק משום שהוא מסרב ליישם את התוכנית הפוסט-ציונית שלה? חשבתם בתמימות שלתקשורת יש משהו אישי נגד נתניהו ומנהיג ימין אחר שיודע להסתדר עם העיתונאים האלה יממש את האג'נדה הימנית בניחותא - וסוף-סוף הבנתם שהמלחמה מתנחלת נגד הימין כאידאולוגיה - ולא משנה מי יעמוד בראשו?
נרדמתם בשמירה
בזמנו התרעתי, הזהרתי, הצעתי, אפילו פרסתי תוכנית מפורשת איך לפעול - לא למען נתניהו - למען המדינה, למען העם, למען הדמוקרטיה [למשל הנה במאמרי כאן מחודש מאי 2018]. כתבתי אז לא רק על הפוטש שנעשה ועל הדרך שנעשה, אלא נתתי גם עצות איך להתמודד, איך לתקן. לא הייתה לי חסינות כמו שיש לך, בנט, ובכול זאת העזתי לפעום בפעמונים.
היה עליך לפעול, להפעיל את סמכותך. ברגע שהיועץ המשפטי לממשלה המפוחד הורה לפתוח בחקירה הראשונה נגד ראש הממשלה, הייתם צריכים בדחיפות לכנס את הקבינט, ו/או להשתכנע שיש בידי היועץ ראיות מוצקות שראש הממשלה רצח, אנס, שם לכיסו מיליונים או פעל נגד האינטרסים של המדינה ולדרוש ממנו להתפטר לאור העובדות, או לדרוש מהיועץ שממלמל על טוהר המידות לבדוק באותה היסודיות את כל החשדות נגד כל הפוליטיקאים ובמיוחד נגד אלה שמתיימרים להחליף את נתניהו בראשות הממשלה, או לרדת גם מגבו של נתניהו, כדי שלא תהינה לו מראית העין שיש כאן ניסיון להדיח ראש הממשלה הנבחר בדרך פסולה.
אם היועץ היה מסרב - להדיח אותו מיד על כך שהוא פותח בחקירה נגד ראש הממשלה על סמך שמועות, או ראיות קלושות, ולהסמיך את ראש הממשלה מיד למנות יועץ משפטי לממשלה חדש שיקפיא את התיק שנפתח עד לסיום כהונתו של ראש הממשלה, או להבדיל יפתח תיקים דומים נגד כל יריב פוליטי של ראש הממשלה שיש שמועות, או בדל רעיות, או עדויות שהם הפרו חוק.
בנט וחבריו, אתם נרדמתם בשמירה - בשמירה על מערכת המשפט, על הדמוקרטיה, על המדינה. אתם, נבחרי הציבור, בשתיקתכם בגדתם במשטרה, בפרקליטות, בעליון, בצה"ל, באנשי הרוח, באנשי האקדמיה שמפחדים להביע דעות שסותרות את האידאולוגיה הפוסט-ציונית השולטת במדינה, וכך נוצרת האשליה שכל הפקידים וכל היוצרים הם שמאלנים שונאי נתניהו.
פקחות פתאומית
בנט מודאג מכך שמעכשיו כל מנהיג ימין יהיה מסורס ומפוחד. אה! הוא לא מבין שכבר כל פוליטיקאי בישראל מסתובב מסורס ומפוחד. כולל מנהיג השמאל, הגנרל האמיץ בני גנץ. מפוחד עד כדי כך שלא העז באביב השנה לקבל הצעה מפתה ביותר לטירון שרק לפני חצי שנה נכנס לפוליטיקה - להיות ראש הממשלה ברוטציה עם נתניהו. מי עוד בכול תולדות המדינה קיבל הזדמנות פז כזאת? אתמול היה איש עסקים כושל והינה כבר השר הבכיר בממשלה ועוד שנתיים - ראש הממשלה! אבל גנץ פחד פחד מוות מהפַטְרון שלו - הלא הוא קרטל התקשורת הפוסט-ציונית שהקים עבורו מפלגה, מלטף אותו, שומר מכל משמר, ומוכן להכתירו לראשות הממשלה אחרי שפינה עבורו את המקום.
האמנם בנט רק עכשיו הבין כל זאת? יש גם סברה שאין כאן שום פקחות פתאומית אצל בנט; הוא ממשיך בפוליטיקה הקטנה שלו, הוא ראה את כל מה שמתרחש, אבל היה לו חשוב יותר לסלק את נתניהו, וכרגע כשהוא התוודה שמאוחר מדי להציל את נתניהו - מפרסם פוסטים לא מועלים כדי לבנות לעצמו אליבי: 'הנה, הגנתי עליו'. אם זה נכון, אז המצב במחנה הלאומי, ומצב האומה הוא בכי רע. לא יודע, זה נשמע לי הזוי לגמרי, אני נוטה להאמין שבנט באמת התפקח. אך מאוחר מדי.
כל מה שנותר לי לעשות, בהזדמנות זאת שיש היום לנתניהו יום הולדת שבעים, לברכו במזל טוב, לאחל למדינאי הדגול, ראש הממשלה הטוב בתולדות המדינה, לצאת ללא פגע מכל הפרשיות, לאחל לו בריאות טובה, ונחת מהילדים. אם אתם רוצים להצטרף לברכות ואיחולים - מוזמנים לעשות כן אך הזהרו: אל תפריזו באיחולים. כשזה נוגע לנתניהו, בעיניי מערכת המשפט גם גלויה שיש בה ציור של בוכטת שטרות שנשלחה לחשבון הפייסבוק שלו נחשבת לנתינת שוחד.

תאריך:  22/10/2019   |   עודכן:  22/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגני נתניהו, האם עכשיו באים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
יורי מור הנכבד
שמחה חן  |  22/10/19 18:14
 
- מצטרף. ל"ת
מגיב ותיק  |  22/10/19 18:27
 
- מצטרף להצטרפות ל"ת
עמוס שנער  |  24/10/19 01:45
2
מאד מוערך שבחור רוסי, ישר
אלי נמט  |  22/10/19 21:01
3
הימניים מכבדים את החוק
אקטואלי  |  22/10/19 22:08
4
צודק בכל מילה》יפה אמרת יורי !
ע_הראל  |  23/10/19 02:03
5
מצטרף
abrhmzhvi  |  23/10/19 05:15
6
הליקוק נמשך
ארי כספי  |  23/10/19 07:42
7
בוא נזרום איתך
אלטע קאקער  |  23/10/19 08:50
 
- תגובה לקורא
יורי מור  |  26/10/19 08:36
8
צודק הכותב
לוי שמעון  |  24/10/19 16:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
ראשי מפלגת הימין החדש הודיעו לנשיא כי הם נשארים בהמלצתם לאפשר לראש הממשלה להרכיב את הממשלה הבאה    גם המפלגות החרדיות הודיעו כי הן ממשיכות ללכת עם נתניהו
יצחק מאיר
אם הבלתי נמנע יקרה בסוף, ואיכשהוא תעלה מן הביצה הזאת הצפרדע, הקואליציה המוסכמת הבאה, ותקום ממשלה, יהיה עליה לתת עדיפות עליונה לתהליך של התאמת החוק לשכל הישר, למציאות
נתן לרר
סביר שניסיונות הרכבת ממשלת אחדות לא יצלחו. ליברמן ולפיד ימשיכו לסכל את המהלך (ולהכחיש זאת) ולגרום לסיבוב בחירות שלישי
מירב ארד
גנץ יזמין תחילה לשיחות המו"מ את הליכוד    יועמ"ש הכנסת הודיע: ראשות הוועדה המסדרת תעבור לידי כחול לבן
מירב ארד
בסביבתו של גנץ מסרבים להתחייב לכך שחברי הכנסת הערבים יוכלו להיות חלק מהממשלה    השר הנגבי: רה"מ יגיע לכל מפגש וייצג גוש של 55 ח"כים
רשימות נוספות
נתניהו נכשל, המנדט יוטל על גנץ  /  איציק וולף
בנט: רודפים את הימין, תומך בנתניהו  /  איציק וולף
8 ח"כים מכחול לבן נגד ממשלת מיעוט  /  עידן יוסף
מי ציוני ומי לא   /  מיכאל מירו
פיטורי שר ותעלולי ביבי  /  יוסף אליעז
בלוק על תנאי  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il