X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד
▪  ▪  ▪
פתח להזדמנויות חדשות [צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל עקרב את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים /או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל עקרב עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שתי המזלות. מומלץ להיזהר מרכושנות וקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה. אולם אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!
מזל עקרב עם מזל קשת - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!
מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!
מזל עקרב עם מזל דלי - זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס החשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים (:
מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!
מזל עקרב עם מזל טלה - זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על-ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.
מזל עקרב עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על-ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!
מזל עקרב עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה. שווה לנסות!
מזל עקרב עם מזל סרטן - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ!
מזל עקרב עם מזל אריה - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים!
מזל עקרב עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!
מזל עקרב עם מזל מאזניים - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי שבוע יום ההולדת יכולים מהשבוע להיפתח להתחלות חדשות ואיטיות מבחינתכם בגלל כניסתו של הכוכב התקשורת לתהליך מבלבל עקב נסיגתו בבית הכספים שלכם
▪  ▪  ▪

טלה - הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בשינויים מהירים ומיידיים נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מבחינה כלכלית מהקצה לקצה. תחום נוסף ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם בתחומים שבהם כל כך רציתם להרשים את הקרובים לכם, אך איכשהו הדבר לא תמיד עלה בידכם. אל תרשו לעימותים להסיט אתכם מתוכניותיכם המקוריות.
שור - ייתכן שבעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל חוסר תיאום ציפיות לגבי תחומי החיים השונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם. כוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נמצא אצלכם בבית הקריירה ודורש מכם לעשות שינויים. אם תסכימו לשינוי ולא תפחדו מהעתיד, תוכלו להצליח במטרותיכם.
תאומים - כוכבים משמעותיים במפה האישית שלכם נמצאים בבית העבודה, כולל כוכב התקשורת שהוא הכוכב שלכם, אך נכנס לנסיגה. זה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על-מנת להוכיח את עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שהם נתנו בכם לא היה לשווא. עד לסוף השנה האזרחית, נמצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית השותפויות שלכם, ויביא לכם פרגון משמעותי.
סרטן - הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות נמצא השבוע ולמעשה עד לסוף השנה בבית העבודה שלכם, כך שיהיו מצבים בהם תרגישו שאתם מעוניינים להשקיע הרבה אנרגיה בעבודה כדי להביא את הנוכחים בה, למצב של גיבוש יוצא מהרגיל. לעומת זאת, ייתכן שיהיו מצבים לא קלים במשפחה הגרעינית שלכם, שיאלצו אתכם להתמודד עם עובדות ותנאי חיים חדשים בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ולשותפויות בחייכם.
אריה - הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ואנרגיה יימצא במשך החודש הקרוב בבית המקושר עם העשייה והיכולת שלכם ליצור שותפויות עם הסביבה הקרובה לכם. נראה שאתם צריכים לבדוק את עצמכם מחדש גם בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם ובהחלט נראה שאתם צריכים לשנס מותניים לעבודה קשה ולא להרשות לעצמכם לבזבז כפי שהייתם רוצים באמת. לא בטוח כלל וכלל, שאתם רואים נכון את המצב מבחינה כספית.
בתולה - נראה שאתם מאוד עסוקים בבדיקה וחקירה מעמיקה של אנשים שנמצאים בסביבת המגורים הטבעית שלכם וחשוב לכם להיות בשליטה על חייהם דרך העובדה שלעיתים אתם מתנהגים בדרך שתגרום להם לחשוב שהנה אתם באמת דואגים ורוצים לעזור. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם ואל תתנו לעצמכם ליפול עד לסיום נסיגת כוכב התקשורת, למקומות שבהם אתם עושים דברים לא מתוך התכוונות אמיתית.
מאזניים - לאחר תקופה של חוסר יציבות כלכלית נראה שעכשיו הגיע הזמן שלכם להתחיל ליהנות מההשקעה שהשקעתם לאחרונה בקידום עצמכם מבחינה מקצועית. דעתכם תישמע בצורה מאוד משמעותית על-ידי אנשים קרובים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם ובכך תוכלו לפתוח דף חדש. אתם עסוקים עם המשפחה הקרובה וזה מצוין עבורכם, כיון שעובדה זו ממלאה אתכם אנרגטית.
עקרב - הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד. כמו-כן, במשך כל החודש הקרוב יהיה כוכב זה בנסיגה וייתן לכם את ההזדמנות להבין ולהפנים דברים. זה הזמן הנכון להשמיע את דעתכם במקומות שבהם חשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית. מומלץ לכם ליצור לעצמכם פתח להזדמנויות חדשות בעזרת כוכב אוראנוס ששובר לכם דפוסים התנהגות ישנים.
קשת - הכוכב פלוטו שמביא מהפכים משמעותיים נמצא אצלכם בבית הכספים לצד הכוכב סטורן שמביא איתו עיכובים ואתם מתחילים לחשוב ואף לדאוג שמא אתם לא פועלים נכון, עובדה שגורמת לכם לנסות ולהחזיק את הכספים קרוב יותר אליכם ולא לפזר. אתם מתחילים להרגיש בתסמונת טרום יום ההולדת ואין לכם רצון או חשק לעשות שום דבר ורוצים שכולם יניחו לכם ולא יטרידו את מנוחתכם.
גדי - אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר השמש בשמיים וכוכב התקשורת בבית המעמד החברתי שלכם, למרות שהוא יהיה בנסיגה במקום זה. זה הזמן שלכם להשקיע מחשבה כיצד אתם רוצים לבנות את עצמכם ואת עתידכם מבחינה חברתית ולעשות זאת בצורה יצירתית וייחודית. במקומות שאתם מרגישים תקיעות, מומלץ לזרום עם הקיים עד שדברים ישתחררו.
דלי - השמש בשמיים בנוסף לכוכבים נוספים כמו וונוס מלכת היחסים הבין אישיים וכוכב מרקורי האחראי על התקשורת - כולם נמצאים ביחד בבית הקריירה שלכם. עובדה זו מקצינה ומעצימה את כל מה שמתרחש מבחינת יחסים בין אישיים ויכולה להביא את הקריירה שלכם לנקודת על חזור. היו מאוד ממוקדים ומדויקים בתוכניותיכם, כדי שלא תפעלו בצורה שבה תזיקו לעצמכם בהמשך.
דגים - אתם חשים בצורך להתעוררות חברתית ומתכוונים לערוך נסיעות מעבר לים מכיוון שהמקום המפעיל את חו"ל מאוד מופעל אצלכם. הנסיעות העתידיות שלכם תהיינה מוצלחות ואל תחששו לחרוג מהתוכנית הראשונית שלכם והיא לפרגן לעצמכם עשייה שמזמן רציתם לעשות ועד היום תמיד דחיתם. נראה שכל ההתנהלות החדשה שלכם תראה לאחרים צדדים נוספים באישיותכם, שיגרמו להם לראות אתכם באור חדש.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. התחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  28/10/2019   |   עודכן:  28/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
היה נעים להימלט מעולם החדשות, לנוס מעולם השנאה והמשטמה, מעולם קוטל חיים, ולפזם בלב עם צלילי הסימפוניה התשיעית את שירת המקהלה המרעידה את האולם
פסח רויטמן
אם "גוש הימין" לא יתפרק הברירה היחידה של גנץ להקמת ממשלה היא הצעת נשיא המדינה על הקמת ממשלה שבה לכל "גוש" יהיו מספר שווה של שרים
איתן קלינסקי
אני מברך את ד"ר אורי וייס על שהעשיר את ארון הספרים היהודי בפנינה ספרותית ערכית, כשלנגד עיניו עמדה משימה "להציג גישה ביקורתית כלפי היהדות, כזו הדוחה רבדים אפלים ומקדמת את רבדיה היפים"
יצחק מאיר
הדגלים של תמול שלשום שהניפו לוחמי החופש היו לדגלים שמניפים חסרי האונים    כך איבד האמון והוא עושה את ארצו לכיכר מחאות    למה אבד האמון
שרה אהרונוביץ קרפנוס
לפתע, שמעה את שמה, שרה'לה, שרה'לה, והקול הולך ומתחזק. מה שרה'לה, חשבה בשניותיה האחרונות, איני יכולה לפתוח את פי, תמשכו אותי, צווחה באילמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il