X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אני מביט בעיניים כלות, מוכה תימהון האם עיניי ההנהגה הערבית טחו מראות? האם מיגור האלימות, הבריונות, מעשי הרצח והירי ייפסקו בעקבות הטלות האשמה על השר לביטחון פנים?
▪  ▪  ▪
מאמץ גדול [צילום: עבד ראחים חטיבפלאש 90]

לא יאומן כי יסופר, לאחר דיונים אינסופיים, השבתות, מחאות, ספירת גופות, דם, אש ותימרות עשן, הכריזה המנהיגות הערבית במדינת ישראל כי הצליחה לייצר כיפת ברזל אקטיבית במיוחד, אשר תיירט את כל האחריות מעצמה ותשגר אותה בטיל אנטי פטריוטי לעבר מדינת ישראל, מוסדותיה, שריה, ממשלתה, וכוחות הביטחון. הטיל האנטי פטריוט ששיגרה המנהיגות הערבית הוא ורק הוא, כך הם סבורים, יביא ביטחון ושלום על המגזר הערבי המדמם וצורח את כאבו ואין עונה.
אני מביט בעיניים כלות, מוכה תימהון. האם עיניי ההנהגה הערבית טחו מראות? האם מיגור האלימות, הבריונות, מעשי הרצח והירי ייפסקו בעקבות הטלות האשמה על השר לביטחון פנים? על צמרת ממשלת ישראל? על ראש הממשלה? האם ההפגנות הכואבות הללו מיועדות לחפות על אוזלת ידה וחוסר מעשיה של ההנהגה שבהתנהגותה האנטי מוסרית בעליל זנחה באופן נפשע את בוחריה, אזרחי ישראל, והעדיפה לדאוג לפלשתינים, לסורים, ללובים, לטורקים ללבנונים, לירדנים?
זוהי אותה הנהגה המרהיבה עוז ובחוצפה בל תתואר עסוקה בהסתה נגד סמלי מדינת ישראל החל בביזוי וגידוף השוטרים, דרך האשמת שרים וכלה בהטלת הקלון-קלונם ברה"מ.
אקלים מיטבי
ההנהגה החלולה הזו צווחת בראשי חוצות, קוראת לסדר, לחוק, למשפט, אך אינה נוטלת ולו קורט אחד של אחריות. ידיהם לא במעל, ידיהם לא שפכו את הדם הזה, הם אינם אחראים. הם לא יפגינו מול בתי הרוצחים, העברייניים, מטילי האימה, מה קל יותר להאשים את כולם חוץ מאת עצמך.
זוהי הבעיה, בהיעדר ההבנה כי לא תועלנה כל הפגנות בשדרות נמיר, לא יועילו כל עצרות ומצעדים בירושלים, נמשיך לספור את הגופות של אחינו. המאבק העיקש, האמיתי, האמיץ, הבלתי מתפשר חייב להתחיל בתוכנו, בערים ובכפרים שלנו, בבתי הספר, בעיריות ובמועצות, כאן צריך להפגין, למחות, לזעוק, לפעול. האומץ הוא לא להאשים את האחרים ומי מהם, אכן יש בהם אשם תורם, אלא לבוא חשבון עם עצמנו.
תהליכים עוצמתיים, אמיתיים, כואבים, יתרחשו רק אם נדרוש ונתבע מההנהגה ליטול אחריות, להוביל לתהליכי עומק, לשתף פעולה, כן, לשתף פעולה עם משטרת ישראל וזרועות אכיפת החוק, להתחיל בחינוך מהבית, בבית הספר, במתנ"ס, ברחובות, ליצור אקלים מיטבי, לעשות חריש עמוק.
זה קשה, מורכב ומאתגר הרבה יותר מהפגנה מול משרד השר או רה"מ. זה דורש מאמץ גדול יותר מאשר הפגנה מול תחנת משטרה, אם חפצי חיים אנחנו, אם חפצי שינוי אנחנו, זה הזמן שההנהגה תעמוד באומץ ותאמר חטאנו, עוינו, פשענו, שיחתנו, עכשיו הזמן לתיקון יסודי.

הכותב הוא מנהל בית ספר ומוביל שלום, תושב הכפר נין ובעיקר מאמין בבני אדם.
תאריך:  28/10/2019   |   עודכן:  28/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין תיקון בלי אחריות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד על אומץ הלב
רבקה שפק ליסק  |  28/10/19 17:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר אל
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד
איתן קלינסקי
היה נעים להימלט מעולם החדשות, לנוס מעולם השנאה והמשטמה, מעולם קוטל חיים, ולפזם בלב עם צלילי הסימפוניה התשיעית את שירת המקהלה המרעידה את האולם
פסח רויטמן
אם "גוש הימין" לא יתפרק הברירה היחידה של גנץ להקמת ממשלה היא הצעת נשיא המדינה על הקמת ממשלה שבה לכל "גוש" יהיו מספר שווה של שרים
איתן קלינסקי
אני מברך את ד"ר אורי וייס על שהעשיר את ארון הספרים היהודי בפנינה ספרותית ערכית, כשלנגד עיניו עמדה משימה "להציג גישה ביקורתית כלפי היהדות, כזו הדוחה רבדים אפלים ומקדמת את רבדיה היפים"
יצחק מאיר
הדגלים של תמול שלשום שהניפו לוחמי החופש היו לדגלים שמניפים חסרי האונים    כך איבד האמון והוא עושה את ארצו לכיכר מחאות    למה אבד האמון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il