X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
תוכנית רכילויות והעומד בראשה הובילו מהלך שגרם לאומנים רבים לסגת מהשתתפותם במופע התרמה למען פועלו של הרב פירר, שוב הרע התחפש לטוב וניצח בשם האל החדש - הפוליטיקלי קורקט
▪  ▪  ▪
פינס. מציף את הקריאה לאומנים לא להשתתף [צילום: אייל פישר]

ספר הזוהר הקדוש עוסק בשאלת הטוב והרע בעולם, עולם שלם של רצונות גלויים ונסתרים. אחד הפירושים הנפלאים שלמדתי מסביר שהרע פועל את פעולתו בעולם כשהוא נמצא בהסתר, בחשכה, משם כוחו ומשם הוא מגיח, על-מנת לבער את הרע מן העולם מסביר הזוהר - ראשית יש להאיר אותו. מעצם היותו מואר כוחו של הרע מצטמצם וקל יותר לבטלו.
מדי יום אני צופה במתרחש ורואה כיצד הרע פועל פעולתו בעולמנו, הוא התפתח, הוא מתוחכם יותר, הוא מחופש באלפי תחפושות, הטוב נראה כרע, הרע נראה כטוב, קליפות עיקשות שעוטפות גופים שלמים. תורות חדשות מגיחות אל העולם, אלים רבים נולדים ונשחטים, בשם החופש והליברליות כולאים את כולנו במוחם המעוות של מקדמי הרעיונות החדשים, הם כולם משתחווים לאל הפוליטיקלי קורקט, עובדי עבודה זרה.
הוגי התורות החדשים לא נשענים על קודמיהם, אין להם סימוכין, הם לא מעוניינים ללמוד, אין להם בסיס ואין להם כבוד, החדש מקודש, הישן לא רלוונטי לתפישתם, לרוב היהדות בעיניהם היא הדתה וכפייה, הם לא באמת עשו ניסיון להעמיק אל תוך ההלכה היהודית, המילה הלכה מיד מעוררת אצלם תמונה מבהילה של מאות חרדים שחורים משחור אותם מוביל הרב אורי זוהר והם כולם מבקשים להחזיר אותם בתשובה.
לפני מספר חודשים מגיעה המאמי הלאומית התורנית קורין גדעון אל תוכניתם של אייל ואופירה על-מנת להציג פסק הלכה חדש אותו הגתה לוסי אהריש, "אל תכנסו לי לרחם". היא מלינה בכאב רב מול השניים על זכותה לפרטיות אכן זכות בסיסית שאותה ניתן לשמור ללא שום קושי אם באמת חפצים בכך, אבל אם אפשר לייצר כותרות או אפילו לארגן איזו מחאה סביב העניין אז יאללה, מצד אחת הן לא מעוניינות שאנשי תקשורת יבקשו מהן לדעת את מצבן ההריוני מצד שני הן באות לארגן מחאה מתוקשרת סביב הנושא.
השבוע גיא פינס מציף את הקריאה לאומנים לא להשתתף במופע ההתרמה למען ארגונו של הצדיק הרב פירר, אני לא אוסיף כאן מילה על פועלו של האיש, רק מבקש להעיר את תשומת ליבכם, אותו גיא שעוסק בשגרת יומו ברכילויות, הקנטות, לשון הרע, כשלצידו שוטרת האופנה דורין משהו, (ולא אני לא אטרח להשקיע שניה בחיפוש גוגל לשם משפחתה), מנצח את פועלו ותרומתו של הרב פירר לעולם, פינס מצליח לנצח את החיים עצמם בשם הפוליטיקלי קורקט.
הם מייצרים אג'נדות חדשים לבקרים, ואז מנהלים מסע רדיפה אחרי כל מי שמעז להתנגד, בכל יום נרשמים בספר הפוליטיקלי הלכות חדשות, הם אלימים, מאיימים, פועלים כמו ארגון פשע, או שתקבל את תורתם הקדושה או שיפגעו לך בפרנסה, הם יבזו אותך, ישפילו אותך. בזכותם תתהלך בעולם כמוכה שחין, הם יגדירו אותך מחדש, אתה בצלמם ודמותם או שאתה כלום. טירוף!
משהו חיובי קורה בישראל, קמה לה תנועה שלמה אשר מתנגדת נחרצות לתורה החדשה, התנועה צומחת מתוך העם עצמו, אנשים שאין להם מה להפסיד, הם יחידת העלית הנושאת בקרבה את החדש והישן, הם מכבדים את היהדות גם בתור חילוניים, הניצוץ בוער בנשמתם והוא מתלקח, הם כבר לא צופים באדישות מהצד, הם לא אותם זומבים רפי שכל אל מול המסך אשר מתבשמים בעונג רב מכל נפיחה שיוצאת מפיו של פינס ודומיו, הם ערים, ערניים, חדים, הם המיטב שיש לעם היהודי להציע, הם מצביעים, בקלפי, בשלט וברשתות החברתיות.
לא ניתן לכם להפוך את הטוב לרע את הרע לטוב, אנחנו נכוון אליכם אלומת אור חזקה על-מנת שכולם יראו מי אתם באמת, מה פועלכם בעולמנו, ומי הוא אדונכם.

תאריך:  03/11/2019   |   עודכן:  03/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משתחווים לאל החושך
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
נ ה ד ר ל"ת
ה.א  |  4/11/19 10:32
 
- מסכים עם ההגדרה. ל"ת
יוא"ב  |  4/11/19 17:58
2
מאמר מצויין. כל מילה במקומה.
אלי נמט  |  4/11/19 10:35
3
לא אצפה בתכנית שלו יותר ל"ת
כוכי  |  4/11/19 11:59
4
היו היה...
דודג  |  4/11/19 12:29
5
כל מילה בסלע
כותב יפה  |  4/11/19 14:45
 
- האם זה הזמר או מישהו אחר? ל"ת
אכן גם אני שאלתי  |  5/11/19 05:29
6
תגובה
צנחן  |  4/11/19 19:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לתשומת לב השמאל החילוני - הילודה היא זכות טבעית ויסודית של האדם    הסכנה האירנית עכשיו זה רשמי    רוטציה? לידיעת בני גנץ- ביבי ראשון    ולקינוח תמונה אחת
יוני בן-מנחם
ההסלמה בדרום היא תוצאה של הנחיה אירנית כדי להסיט את תשומת הלב מכישלון שלוחותיה בלבנון ובעירק. אירן מנסה לחמם בו-זמנית את גזרת הצפון ואת גזרת הדרום וייתכן שהגיעה למסקנה כי עימות צבאי ברצועת עזה משרת כרגע היטב את האינטרסים שלה
ד"ר חיים משגב
ריח רע עולה בשל התנהלות קלוקלת של הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה    גופים אלה מזלזלים ברצונם של מיליוני בוחרים    פתיחת החקירה נגד יועצי ראש הממשלה הגדישה את הסאה    זאת השעה לעשות מעשה - על שר המשפטים למנות ועדת בדיקה ממשלתית
אורי שרגיל
החיים הם מניפולציה עוד לפני שניתן לכנות אותם אמת או שקר והם מלאים בתופיני צדק, כמו כוכב רחוק שטרם הגיעו אליו
דן מרגלית
גדעון סער היה סמל בגולני. הוא יודע שכדי לנצח יש רגע בו צריך לרוץ חשוף אל היעד ולא להיחבא לנצח מאחרי סלע בלא תנועה    גם צחי הנגבי יודע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il