X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת כוכב מרקורי יהיו המזלות הבאים: עקרב, שור, דלי, אריה, תאומים וטלה. שאר המזלות יחושו בכך דרך קירבה לאנשים אחרים, אך לא באופן אישי מדי
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

והשבוע על הימצאות הכוכב מרקורי בנסיגה במזל עקרב. כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה במזל עקרב ויימצא שם עד לתאריך ה-21.11.19. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: עקרב, שור, דלי, אריה, תאומים וטלה. שאר המזלות יחושו בכך דרך קירבה לאנשים אחרים, אך לא באופן אישי מדי. גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים ולעיתים עד כשבוע, עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.
ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.
להלן השפעת מרקורי בכל המזלות
טלה - מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.
שור - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.
תאומים - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.
סרטן - מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.
אריה - מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. אל תהססו לומר את דעתכם.
בתולה - מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.
מאזניים - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.
עקרב - מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.
קשת - מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות השונות.
גדי - מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. זה הזמן לפתור בעיות חברתיות נושנות.
דלי - מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.
דגים - מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

תחזית לכל המזלות

טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע הקרוב עומד להיות בסימן השפעת הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת הבין אישית, ונמצא בנסיגה במזל שלכם במהלך כל החודש הקרוב. זה בדיוק הזמן הנכון להגיד את כל אשר על דעתכם.
טלה - כוכבים משמעותיים שגורמים לכם להתייחס לעבודה בצורה יותר דומיננטית, נמצאים אצלכם בבית הקריירה וזאת כדי לגרום לכם להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בנושאים אלה. מבחינת יחסים בין אישיים חשוב שלא תעמיסו על עצמכם פעילות יתר. נכון שחשוב לכם מאוד להצליח בעבודה, אך נראה שהפעם אתם כל כך במרוץ להצליח ולהשיג, עד אשר שוכחים לדאוג לעצמכם.
שור - הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת נמצא בנסיגה עובדה שתביא איתה חיכוכים רבים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ויגרום לכך שצרכים אישיים יעלו על השולחן למשא-ומתן . זה בדיוק הזמן לנסות לדבר עם כמה שיותר אנשים על מה שאתם מרגישים ושקרובים לכם בדעותיהם וליהנות מכך ככל שאתם יכולים. זה בדיוק הזמן הנכון להגיד את כל העולה על דעתכם לקרובים לכם ולהגיע להידברות.
תאומים - השמש בשמיים נמצאת בבית העבודה שלכם ואתם מוצאים את עצמכם נמצאים שעות רבות בעבודה על-מנת להראות תוצרת ולהיות מוערכים במה שבאמת חשוב לכם. אתם דינמיים ונמרצים ורוצים לפעול ככל שאתם יכולים על-מנת להפיק את מקסימום התועלת בהיבט האישי. מאחר שהכוכב שלכם מרקורי נמצא כרגע בנסיגה בבית העבודה שלכם, היזהרו לא לפעול בצורה אימפולסיבית.
סרטן - כוכב התקשורת שנמצא החודש בנסיגה מפעיל הפעם אצלכם מקום המקושר עם צעירים מכם ובעיקר כאלה שזקוקים לכם לזמן איכות ולהגנה שלכם. אתם נמצאים בשלב של חשיבה מעמיקה בה אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם מהי הדרך הנכונה עבורכם . ייתכן שתאלצו להשקיע במקומות שלא ציפיתם, אך תתכוננו לכך שתצטרכו לתת מעצמכם הרבה יותר ממה שהתכוונתם.
אריה - הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת הגיע לבקר בבית המשפחה שלכם וייתן את אותותיו והשפעתו במהלך כל החודש הקרוב. כוכב זה נמצא בנסיגה ולכן נראה שאתם נמצאים בתקופה של חשבון נפש, ומהלך כוכבי זה מתקשר עם העובדה שאתם נמצאים בזמנים שבהם אתם רוצים לקחת אחריות מחודשת, אך עדיין אינכם יודעים כיצד אתם יכולים לעשות זאת באופן המעשי של העניין.
בתולה - הכוכב מרקורי שהוא כוכב שאחראי על תקשורת ביחסים בין אישיים נמצא בנסיגה והגיע לבקר אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה לכם ולכן במהלך כל החודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים במה אתם צריכים לעשות ומהי הדרך הנכונה על-מנת לקדם את עצמכם. יש לכם רצון עז לשפר את צורת המגורים והרצון לסחוף את האחרים ביחד איתכם, לא תמיד עולה בקנה אחד איתכם.
מאזניים - אתם חווים תקופה קשה של עשייה שנכפתה עליכם בכוח והתנהלות בחיים שאין לכם רצון לממש באופן יחידי ללא עזרה. כרגע, יש לכם נטייה להסתיר מאחרים את מחשבותיכם האמיתיות כך שאתם משדרים מסרים כפולים לאנשים שמאוד רוצים בקרבתכם. מבחינה כספית זוהי תקופה שבה חשוב מאוד שתיקחו אחריות על כל מה שאתם עושים ותיזהרו מאוד לא להשקיע יותר ממה שתוכנן מלכתחילה.
עקרב - השמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי נמצאים במזל שלכם אך בנסיגה, עובדה שגורמת לכך שאתם מאוד עסוקים בפרק זמן זה ואף נראה שאתם מתכננים לצאת לחופשה סביב יום הולדתכם. זה הזמן המתאים לכם ביותר למימוש תוכניותיכם הישנות ולכן זה גם הזמן שבו תרגישו במחויבות למשפחה הגרעינית שלכם, שהיא הדבר החשוב ביותר שלכם ומהווה עבורכם גם את מקור הכוח.
קשת - אתם נמצאים עכשיו בתקופה מאוד קשה משתי סיבות. האחת היא כמובן כמו מדי שנה לקראת יום הולדתכם האנרגיות מתחילות לרדת וכל דבר נראה לכם ארוך ומייגע מהרגיל. בנוסף, כוכב סטורן שמביא איתו עומס ואחריות נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להמשיך ולפעול תחת לחץ והרבה פעמים מעבר ליכולות שלכם. אתם חייבים לקחת לעצמכם פסקי זמן למנוחה.
גדי - כרגיל אתם חושבים דרך מימוש עבודה וקריירה, והחיים האישיים שלכם נדחקים לקרן זווית וזאת בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים מפעילים השבוע, נושאי קריירה ומעמד חברתי. זה הזמן להשקיע ביחסי אנוש ביניכם לבין הסובבים אתכם וגם עם המשפחה שלכם. מומלץ לכם בשלב הזה להסתיר את תחושותיכם האמיתיות לגבי אנשים שסובבים אתכם ולהשאיר את מחשבותיכם לעצמכם.
דלי - הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת ויחסים בין אישיים ביחד עם השמש בשמיים נמצאים אצלכם בנסיגה בבית המקושר עם כל נושא הקריירה של חייכם. נראה שאתם נמצאים בתקופה שבה זה הזמן הנכון לבדוק מבחינה מקצועית האם יש לכם יכולת לקידום והאם אתם יכולים לממש את תוכניותיכם כפי שכבר מזמן תכננתם. מבחינה כספית, אתם נמצאים בתקופה טובה יותר.
דגים - אתם המזל שבתקופה האחרונה מרגיש שקצת קשה לכם מהרגיל וזאת בגלל העובדה שאתם מרגישים שאתם מאוד מתאמצים, עובדה שגורמת לכם להרגיש שהכול מגיע לכם קשה ואתם צריכים להתאמץ עבור כל דבר. אתם עובדים חרוצים מאוד ונראה שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לעצור במקצת ולבדוק איך יהיה נכון עבורכם להתנהל לגבי ההמשך. סעו לטיול והתרעננות שתמלא אתכם.

תאריך:  03/11/2019   |   עודכן:  03/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
ההכרה המכרעת של ארה"ב ברצח העם הארמני על-ידי הטורקים מחייבת את מדינת ישראל להכרה מיידית, שלא להחמיץ את ההזדמנות להכריע ללא מורא, ללא משוא פנים, בעוז ובעוצמה - הטורקים אחראים לרצח העם
פסח רויטמן
השבוע, המו"מ על הקמת ממשלה נדחק הצידה, בצדק, כי אין בו כל ממש הכל אחיזת-עיניים. לעומת זאת "גורמי האכיפה" (המשטרה והפרקליטות) עמדו במרכז תשומת הלב הציבורית
יצחק מאיר
אי-אפשר לראות בסיפור של דור הפגה פרק ברצף היסטורי. ברצף היסטורי היינו צריכים למצא במגדל בבל גם את בני נוח, ואפילו את אברהם אבינו. מוטב להניח כי הסיפור שכולו תבונות על האדם, גבולות כוחו, ברכתו כאשר הצוותא שלו בונה, קללתו כשהיא צוותא ההופכת לרועץ
קובי אפללו
תוכנית רכילויות והעומד בראשה הובילו מהלך שגרם לאומנים רבים לסגת מהשתתפותם במופע התרמה למען פועלו של הרב פירר, שוב הרע התחפש לטוב וניצח בשם האל החדש - הפוליטיקלי קורקט
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לתשומת לב השמאל החילוני - הילודה היא זכות טבעית ויסודית של האדם    הסכנה האירנית עכשיו זה רשמי    רוטציה? לידיעת בני גנץ- ביבי ראשון    ולקינוח תמונה אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il