X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בעוד בכירי ממשל ופרקליטות מחכים להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, הרשת רוגשת והעם מתכנס ברשתות החברתיות על-מנת להגיש להם חשבון
▪  ▪  ▪
נתניהו. סיפור עצוב [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

בהלה בשורות הפרקליטות והמשטרה. תיקי נתניהו הולכים וסוגרים עליהם. הרודף הפך לנרדף ובפרקליטות איבדו שליטה. הם נמצאים כרגע בנקודת האל חזור ומשוועים להחלטתו הזריזה של היועמ"ש. בעיני רוחם הם ראו ניצחון מוחץ, לרשותם עמדו רוב מובילי הדעה ותמלילני החצר של ערוץ החדשות המרכזי. ההדלפות המתוזמנות עשו את העבודה, נתניהו נשפט כמעט כל ערב והוצג לציבור בחזקת אשם.
מסתבר בימים אלו כי כל האמצעים היו כשרים בדרך להחלפת השלטון. חשיפתו החלקית (מתוקף צו איסור פרסום) של עמית סגל אמש, בעניין עדותו השנויה במחלוקת של עד המדינה ניר חפץ, מחזקת את עמדתם של רבים מתוך ומחוץ למערכת לגבי ההליך המשפטי הקלוקל המלווה את חקירות עדי המדינה בתיקי נתניהו. אם מרכיבים את חלקי הפאזל מתחילת התהליך ועד לחשיפתו של סגל, עולות שאלות קשות, אך החמורה מכולן היא השאלה האם הכל תואם ותוכנן על-מנת להדיח ראש ממשלה מכהן.
ניתן בקלות להעלות תיאוריות רבות לגבי הגורמים החפצים בהחלפת השלטון, אך האמת פשוטה יותר. אם הרצון קיים, היקום ידאג לכנס יחדיו את הגופים המעוניינים והם יתכנסו אל תוך המטרה והרצון המשותף ויתחילו לפעול בסנכרון מושלם כגוף אחד. זהו סיפורו העצוב של בנימין נתניהו, חטאו המרכזי היה הזמן ולא השחיתות, הוא אחז בשלטון זמן רב מידי, למורת רוחם של מתנגדיו. את הטענה מושחת ניתן להצמיד לכל אדם ובמיוחד לכל ישות פוליטית.
אם משקיעים מספיק משאבים, זמן ורצון אפשר להציג כל אחד באור השחיתות. נתניהו לא יוצא מן הכלל וסביר להניח שהוא לקח בחייו מספר החלטות אישיות שגויות המאפשרות להדביק לו את התואר "מושחת" ביתר קלות. הלכה למעשה נתניהו נשפט על-ידי דעת הציבור כבר אין ספור פעמים. הוא אפילו נענש על כך בשתי מערכות הבחירות שעברנו. אילולא עננת השחיתות המרחפת מעל ראשו היה ברור לכולנו כי הליכוד בראשותו היה מקבל את מספר המנדטים הגדול ביותר שאי פעם מפלגה זכתה לקבל.
חישובי רווח והפסד
מדינת ישראל נמצאת בנקודת שבר, שכחנו להבדיל בין עיקר לטפל. אומת הסטארט-אפ מסרבת לערוך חישובי רווח והפסד פשוטים, וכולנו מפסידים (ראו מקרה הרב פירר). האחראים המרכזיים למצב החרום בו כולנו נמצאים הם האינטרס האישי, האגו הפוליטי, היהירות ותאוות השלטון. בזמן חרום לוקחים החלטות קשות הכרוכות בוויתורים אישיים. דיבורי האחדות אלו דיבורי סרק, כדור נגד כאבים למזורו של העם הסובל, תוכנית ההתשה בדרך להחלפת השלטון מקרטעת.
קבוצות מחאה רבות קמות ברשתות החברתיות והבולטת שבהן "אני שולמן" מגייסת אל שורותיה בזמן שיא מעל 80,000 עצמאים מתוסכלים וזועמים הנושאים על גבם השפוף את מנוע הכלכלה הישראלי הכבד. אלו ניצני המהפכה הקרבה. אם מישהו משלה את עצמו שזו תהיה מהפכה שקטה בסגנון מחאת האוהלים ברוטשילד הוא טועה טעות חמורה, זו תהיה תביעה מוצדקת של הציבור לקבלת שלטון מתפקד וזכויות. זו לא מחאה שתתכנס באופן הומוגני אל מאורע אחד, זו מחאה שתרים ראשה בכל רחבי הארץ בעוצמות שונות ובתכיפות מוגברת, כאוס.
הזמן פועל לרעת כולנו, אם מקבלי ההחלטות לא יתפנו במהרה לבצע חישובי רווח והפסד אנו נמשיך רק להפסיד. אין מקום לטהרנים, זה לא שחור או לבן. כן או לא, צריך פתרונות יצירתיים, להפיק את המקסימום מכל תרחיש, בעוד גנץ ולפיד מצייצים חיבוקים מחויכים של אחוקים, העם נקרע.
אובססיית נתניהו שוטפת כל תדר תקשורתי, אמון הציבור במערכות הצדק נפגע, מערכת הבריאות זועקת לעזרה, ומנוע הכלכלה הישראלי בדמותם של עצמאים ועסקים קטנים התאגד והוא מוכן לצאת לקרב. אתם שרציתם שינוי, אתם שביקשתם את ראשו של נתניהו, קיבלתם רק פלונטר, אם לא תתחילו לחשב ולחשוב העם יגיש לכם חשבון, ואז באמת תהיה לכם סיבה טובה לגמגם.

תאריך:  06/11/2019   |   עודכן:  06/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החשבון בדרך להחלפת השלטון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כולנו אמיר אוחנה ל"ת
מגיב ותיק  |  7/11/19 21:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
דן מרגלית
אבל מה שמתרחש עתה במפלגת השלטון הוא הדפוס של קודמותיה באיטליה או בספרד של שנות ה-30' במאה ה-20
דן מרגלית
אצל הדתיים הלאומיים זה מסובך כי בשורותיהם קרס טוהר המידות של המורשת הישראלית-יהודית:
התורה באה חשבון עם קורח ועדתו
איציק וולף
משרד המשפטים מאשר את הפרסום ב-News1 שלפיו הטענות לפעולות הפסולות של חוקרי המשטרה בחקירת עד המדינה ניר חפץ נודעו ליועמ"ש כבר לפני חודש    "בימים אלה מנהל היועץ המשפטי לממשלה עם צוותו הליך סדור לבחינת הטענות... נחה דעתו שחוקרי המשטרה הבהירו לעדי המדינה כי הם נדרשים לומר אך ורק את האמת"
איתמר לוין
אבי חימי דורש ממנדלבליט לבדוק האם הופעלו לחצים פסולים על עד המדינה בתיק 4000 ולחשוף את הפרטים    מבקש שגם נציבות הביקורת ומח"ש יחקרו את הנושא
איתמר לוין
אין-ספור פסקי דין, החלטות של נציב הביקורת על הפרקליטות ודוחות של הסניגוריה הציבורית מלמדים: שוטרים מפרים את החוק והנהלים, וזוכים לגיבוי מצד פרקליטים. הדוגמאות מששת החודשים האחרונים לבדן, מעוררות חלחלה. היחידים שיכולים לפעול בצורה שיטתית נגד התופעות הללו הם בתי המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il