X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הגיעה העת להחזיר את החוק למקומו. החוק אינו כלי שרת בידי אינטרסנטים פוליטים העושים רצח פוליטי מכל סוג למנהיגים שכבר נטמנו בעפר או לכאלה שעדיין אחראים על דרכו של העם ועתידו
▪  ▪  ▪
מנדלבליט. להחיר את החוק למקומו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

העוגן עליו סמך העם, שייטיב לשפוט ובכך יביא לצדק - העוגן הזה התערער. החלטת היועמ"ש מסכמת מהלך שנמשך שנים, מצד מערכת המשפט המונעת מסיבה פוליטית מוטה, שגייסה לצידה את מירב הכתבים בתקשורת, וכל זאת על-מנת להחליף את השלטון לא ברובים ולא בכידונים - החלטתו זו מביאה להכרה שיש לעשות דבר. יש לנקות את האורוות. כדברי הנביא ישעיהו.
חובה להפריד בין הרשויות על-פי חוק. חוקרים שאין עליהם פיקוח, לא יכולים להסיק מסקנות שיפוטיות, על-מנת שהתביעה תגיש לשופטים כעובדה מוגמרת. זוהי התנהלות בלתי נסבלת ואותה יש לצרוף, לזקק. כדברי הנביא ישעיהו בפרק א׳.
הגיעה העת להחזיר את החוק למקומו. החוק אינו כלי שרת בידי אינטרסנטים פוליטים העושים רצח פוליטי מכל סוג למנהיגים שכבר נטמנו בעפר או לכאלה שעדיין אחראים על דרכו של העם ועתידו. אל לנו לשגות ולקבל החלטות חוקרים שכוונתם חד-צדדית כאמת צרופה, משום שאין הפרדה בין היועצים לבין הפרקליטות. לא עוד חוקרים שאין עליהם ביקורת. לאחר הגילויים על הדרכים הפסולות והלא חוקיות בהן נסחטו אנשים כדי להפוך לעדי מדינה, בדרכים שצמרמורת אוחזת בקהל למשמען, ברור שהאמונה בטוהר לבם של הפרקליטים והיועצים אבדה כליל. ולא משנה מאיזה צד האדם ניצב - לאומי או אנטי ציוני. כרגע המצב הוא כלאחר יאוש.
לא יעלה על הדעת שבמהלך רוב ימיה של המדינה שלטו בכל אמצעי התקשורת אנשים בעלי אוריינטציה שכיום מתנכרת לזהותם הלאומית או הדתית. וכתוצאה מכך, אזרחים רגילים שאינם מעמיקים וחוקרים בפרטים, קונים את הדעות שהוכתבו להם במשך שנים, עד כי כיום אינם מוכנים לשמוע או לקרוא מידע על האמת לאמיתה, והם אטומים לגמרי למציאות, וכעת הם בטוחים שכל מה שקורה הוא סביר וראוי. זוהי מציאות חולנית. והמאבק בזמנו להחיל חוק שיעזור לסלק את העיתון היחיד (ישראל היום) שפתח את המסך החוסם מהאמת, והעניק אפשרות לראות את המציאות - הנסיון הזה היה חלק מהתכנון לכבוש את ההר.
העם אינו מטומטם. הוא החל לפקוח את עיניו ואזניו. לא ייתכן שבעוד שאדם שקיבל 4 מיליון שקל על חשבון הציבור ולא סיפק את הסחורה (למשטרה שהייתה אמורה לקבל ממנו), והחברה שהיה אמור לקבל תמורת שירותיה 50 מיליון פשטה את הרגל, לא ייתכן שלאדם כזה יהיה צ׳אנס לעמוד בראש הממשלה. לוזרים אין מקומם בניהול מדינה. בטח לא חסרי נסיון כלשהו - מדיני וכלכלי. אנו לא שפני נסיון. במצב המדיני, הצבאי והשרידותי בו אנו מצויים לא זורקים לפח מנהיג עם רקורד כזה של הצלחות לישראל, ומעמידים במקומו חבר חסרי נסיון, קובץ של ארבע מפלגות שזה עתה נולדו, הרבים ביניהם כל העת על הבכורה. האם זה מה שמצפה לעם ישראל?
האם נשוב וניתן לראש מפלגה בת 8 מנדטים לשחק עמנו דמקה: פעם ימין, פעם שמאל, ולטשטש לנו את מערך ההצבעות כך, ששום ממשלה אינה יכולה לקום, משום שאנו מצויים בכאוס? יש סיכוי רציני שגם בחירות שלישיות בתוך שנה לא תבאנה לבהירות וכושר החלטה לכאן או לכאן מצד העם. העם נותר בחלקו כתינוק שנשבה, שבוי בתעמולת הכזב בה שטפו את מוחו שנים; בעוד חלקו השני של העם מתחיל אף הוא לשגות בתעמולת השקר, ומהסס להחליט.
הגיע העת, כפי שניבאו הנביאים, לטהר את השרץ. בטרם יבוא עלינו החורבן, כפי שהנביא עמוס ניבא לאזרחי ממלכת שומרון. אומנם אין לנו את הרקולס, שאחת מ-12 המטלות שנכפו עליו הייתה טיהור האורוות, אך עדיין יש לנו שרידי דמוקרטיה, והעומדים בשלטון, מי שבידם התפקיד לדאוג לקיום החוק (ואלה הם שהיו צריכים לדאוג לכך כשעלו לשלטון), עליהם שומה לעשות מעשה. ומוטב מאוחר, בטרם יהיה מאוחר מדי.

תאריך:  24/11/2019   |   עודכן:  24/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לצרוף את מערכת המשפט
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
"לעשות מעשה" בנוסח עליס
שלמה המגיב  |  24/11/19 14:15
 
- הדייסה שבישלת מעידה על בורות
alice  |  25/11/19 01:09
 
- הקלטות זה לא נחשב ראיות?
ארץ הפלאות  |  25/11/19 07:41
 
- מי כאן "הבור" , עליס ?
שלמה המגיב  |  25/11/19 07:41
2
העם אכן לא מטומטם
הזויה  |  24/11/19 23:29
3
אין ראיות?
הירונימוס  |  25/11/19 05:46
4
וואו! את אמיתית?
מאיפה באת?  |  25/11/19 07:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
דן מרגלית
הוא יודע שהחפות שלו בעייתית    מה עם ה-16 מיליון שקיבל מהחברה המשפחתית? מדוע לא דיווח לשר הביטחון ולרמטכ"ל ולאלוף עמוס גלעד על ההיתר לשפר צוללות מצריות, ושיקר להם? וזה עדיין מחוץ לכתב האישום
יצחק מאיר
הרחוב צריך "לתת את הכוח הפוליטי" למי? הרי כל הרחוב, כל העם, בחוץ, ברחובות    למי הוא ייתן את הכוח הפוליטי? מה משמעו של הבלבול המסית הזה? מה זה כוח פוליטי?
איתן קלינסקי
מצער היה להאזין לנאומו של בנימין נתניהו, בו ערער על אמינות שומרי הסף תוך השתלחות במילים בוטות ביועץ המשפטי לממשלה, בפרקליטות ובמשטרה
קובי אפללו
החלטה מקולקלת אחת שתגרור אחריה עוד הרבה החלטות קשות    יש החלטה צודקת ויש החלטה טובה, החלטתך רק תעמיק את הקרע והמחלוקת בישראל
ארי בוסל
הוזהרנו בעבר "אל תגידו בגת, אל תבשרו בחוצות אשקלון"    דוד מלמדנו לקח חשוב - אנחנו עם אחד, לא מפולג, ומה שקורה לפלג אחד קורה לכולנו, ועל אחת כמה וכמה מה שקורה למי שנמשח כמנהיגנו משול כאילו קרה לכל אחד ואחת מאתנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il