אומרים שאור השמש הוא החיטוי הטוב ביותר, רוצה לומר שאין כמו אור השמש לחשוף את הנגעים ואת נקודות החולשה. רצה הגורל ו
אמזון החליטה לבצע משלוח חינם לקונים מעל סכום של 49 דולר, לתקופה כנראה מוגבלת, על-מנת להחדיר את המותג ולשנות את הרגלי הקניה בישראל וכתשובה לאתר הסיני המתחרה עלי אקספרס.
לקראת הבלאק פריידיי הממשמש ובא, הציבור בארץ נחשף למחירים אחרים לגמרי של מותגים אמריקנים אשר נמצאים כאן ובעיקר לפערי המחיר הלא נתפסים ולא שאמזון אינה מרוויחה מהמכירה, נהפוך הוא.
קחו לדוגמה את מותג בגדי הילדים המוערך והפופולרי בישראל בשם carters, אשר מוצע באתר אמזון בשגרה במגוון רחב ויפה, במחירים המגיעים לכמחצית עד שליש מהמחיר אחרי כל ההנחות והמבצעים בכאילו ברשת הישראלית המנוהלת על-ידי אצ אנד או. H&O אינה הרשת היחידה אשר נתפסת במערומיה, דבר אשר ידיר לא מעט לקוחות ותיקים שלה מלבצע אצלה קניות עתידיות ולצידה ניתן לראות מותגים אמריקנים רבים כמו קלינקס, קורנינג, קולומביה, נאוטיקה, סוללות דורסל ועוד, המוצעים במחירים אחרים וזולים.
נראה שהמהלך של אמזון הוא נכון ונקווה שהוא ימשך לאורך זמן ולא כאירוע חד-פעמי, דבר שיחייב חשיבה מחודשת של מספר לא מבוטל של יבואנים ועסקים לגבי מדיניות התמחור והמגוון.
חשוב להדגיש, שאמזון אינה האתר היחיד וחשוב ונדרשת עבודת השוואה בין אתרי חו"ל נוספים, כולל אתרים ישראלים, אשר מציעים בעיקר מוצרים גדולים ועתירי הובלה, לעיתים במחירים זולים מאלו המוצעים על-ידי האתרים בחו"ל.