X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מה שיותר מדאיג הם ההתנהלויות החמורות במוסדות היסוד של המדינה, שראש הממשלה נתניהו הוא המחסום האחרון לפני המבול, אותו מבול מרושע שבמקור היה מכוון אלינו בני הציבור החרדי פעם אחר פעם שבעבר כבר ספגנו מנחת זרועו
▪  ▪  ▪
[צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]

דיו רב כנראה יישפך אצל רשמי ההיסטוריה על אירועיה המשונים המוזרים וההפכפכים של שנת 2019. אבל מה שבטוח שכלפינו החרדים מדובר בשנה קריטית לעתידנו ולעתיד דור ההמשך שלנו כאן.
לא אתעסק עם אש ההסתה השקרית המלוכלכת וחסרת התקדים שאנו סופגים מדי יום מפוליטיקאים בוסר וראשי עיר גמדים, עצוב לומר, אולי פשוט כבר התרגלנו. אבל נראה שזהו חלק מרומם ובלתי נפרד מתהליך הצמיחה הניסי והמלבלב של הציבור החרדי בארץ הקודש. אותו ציבור שבעקיפין גם מגביה את קומתם של יהודי התפוצות. כי רואים בחוש איך 'מציון תצא תורה'.
מה שיותר מדאיג הם ההתנהלויות החמורות במוסדות היסוד של המדינה, שראש הממשלה נתניהו הוא המחסום האחרון לפני המבול, אותו מבול מרושע שבמקור היה מכוון אלינו בני הציבור החרדי פעם אחר פעם שבעבר כבר ספגנו מנחת זרועו. אבל לעת עתה המינון והחריפות התעמעמו כי ה'ערב רב' כדברי הרב אלחנן וסרמן זצ"ל החליטו להשחית כל חלקה טובה במעט טוב שעוד נשאר כאן. ולרכז את הכוחות שלהם ב'אזרח הראשון' של מדינת ישראל שבעצם הוא גם ה'אזרח האחרון' ש -עדיין- עוצר אותם בגופו ובחוסנו.
אזרח שהוא מדינאי משכמו ומעלה שכל מנהיגי העולם נשבו בקסמו וגאונותו. ביטחוניסט אדיר וגם כלכלן נדיר. שגם יריביו המרים נאלצים להודות בצער שהוא מוכשר ופופולרי מאוד ומביא הרבה כבוד למדינת ישראל. יותר מכל ראש ממשלה אחר בתולדות המדינה. באמת קשה להכיל את הרדיפה האכזרית הזו שגובלת ב'מזוכיזם'.
אז נתחיל בזה שאל מול עינינו בשנה האחרונה מתהוות התרחשויות תקדימיות במספר רב של תחומים ושחיטת 'פרות קדושות' בקצב מסחרר. אבל כנראה כל העקבות מובילות ל'בור שופכין' אחד שאחראי לכל הברדק הזה.
עומד אדם שברברנותו ורברבנותו אומנתו (תוך 48 שעות וכו' וכהנה רבות מספור בעשור האחרון) עם אפס רקורד עשייה ומבייש את מדינת ישראל ומסיר את ערכה וחינה בעיני אוהביה. - מדברים איתי ידידים מעבר לים ששואלים אותי כל אחד בסגנונו מה זה ה'ביג קרקס'... שקורה שם אצלכם ?' שלא לומר שאנחנו גם מאבדים את שאריות היראת כבוד שרחשו לנו שונאינו. אותו האיש מוביל לשבי בחירות הזויות 9.000.000 אזרחים תוך שנה, וכעת אנו בסיומה של הפעם השלישית שהאיש הזה משבית מדינה שלימה על כל מערכותיה.
רצף האירועים כבר טשטשו אצלנו את ההיגיון.
אבל נשאל שאלה פשוטה איך מערכות הביטחון מוסד - שב"כ ועוד היו מגיבים אם טרוריסט מכל מדינה שהיא או אפילו ח"כ מבני דודנו היה משבית את מחשבי הכנסת או את המדינה רק ליום אחד? לא חודש ולא שנה. כבר 'ידם הארוכה' הייתה משיגה אותו בכל רחבי הגלובוס ודואגת לסגור איתו חשבון סופי. הרי בדיוק לשם כך השקיעו כאן מיליארדים בסייבר, למניעה, לתקיפה, לאיתור, ועוד.
זה באמת בלתי נתפס. בעיני אדם לא משוחד, מה שקורה כאן נקרא 'טרור פוליטי'.
בפעם הראשונה זה היה נראה כמו מצב נפשי 'קטטוני' שהוא באמת לא יודע להתקדם ולהחליט מה טוב לו או מה נכון לעשות אבל עם הזמן התברר שהכל מחושב וזה הפך למקצועי יזום ושיטתי. הוא זה שיוצר את הפלונטרים מחריב את הכל ומאשים את כל העולם.
נעזוב לרגע את הממד הקונספירטורי 'ליברמן מרגל שתול של הקג"ב' 'מקבל הוראות מפוטין' 'עושה דברו של הבוס מוינה' שזה נראה טענות קלושות. בעיני נראה שקורה כאן משהו מאוד גדול והרבה יותר חמור.
כל סימני השאלה וההתנהלות שלו מלמדת שהאיש שידוע שאינו טלית שכולה תכלת נסחט משפטית - כמו מנדלבליט שגם הפך את עורו - על-ידי מישהו מהמעוז האחרון והסודי של 'מכותבי המייל' מהשבוע האחרון (שבהערת אגב לא מופיע בה יותר מ-2 מזרחיים. בשונה מכל מערכות השלטון האחרות) ופשוט לליברמן אין יותר כוח לעבור סבל משפטי והתעללות נוספת 17 שנה נוספים.
נחשוב מה קורה כאן? בתוך פחות משנה הוא לפתע הסתכסך עם כל חבריו המיתולוגיים והתנתק מדעותיו המוצקות. כל השיער שלו הלבין ושמחת החיים האופיינית והמפורסמת שלו נעלמה. באמת לא צריך להיות פסיכולוג כדי לראות שהוא נהפך לאיש מריר מאוד. הוא כבר לא בחור צעיר וגדול עליו לעבור את הסיוט הזה פעם נוספת.
זה נראה כמו עסקה והבטחה בסגנון 'הכה את ביבי והצל את ליברמן' תפרפר אותו תתיש אותו 40 יום ואחרי זה עוד 28 יום. העיקר שיעוף כבר מהשלטון. ועל הדרך תחריב את ה'סטטוס-קוו' תסכסך ותהרוס את כל המירקם העדין והשברירי ששרר בין הדתיים לחילונים. שיקח להם עשרות שנים לצאת מה'ברוך' הזה.
וכאן הגענו לחוט המקשר. זה באמת בלתי נתפס איך קבוצת אנשים שלא עולה על 'מנין' משתתפים. בדו מליבם בלהיטות יתר 'ספר חוקים' חדש ותקדימי לא רק ב'משפט העברי' אלא בעולם כולו. והתעלמו ברשעות מכלל בסיסי שכל ילד יודע 'אין עונשין אלא אם כן מזהירים'.
מישהו שהוא בעצם 'פקיד' במהותו, עובד מדינה זרק במחי יד בחירה דמוקרטית של מיליוני אזרחים. מסמן מטרות ולא בוחל בשום אמצעי טרף או פסול כדי להשיג אותם. זה הזוי לגמרי ש'פקיד' בודד צבר כוח יותר מכל מערכות השלטון ביחד.
ובאמת הכי מעורר דאגה מה יקרה לנו החרדים אם חלילה הם יכניעו את נתניהו. אין ספק שמיד הם יעברו 'לטפל' במיעוט החרדי. ובאובססיביות יתרה כמו שכבר נוכחנו לראות שאין דין ואין דיין אין שופט ואין משפט. וזה עלול להגיע לכל תחום בחיינו.
וביום זה מבלי להיכנס לכך שנתניהו הוא עתיר זכויות בכל התחומים והחזיתות הרבות מסביבנו. ובפרט במה שנוגע בדרך כלל להגינות רבה מול הציבור החרדי. רק על הסטת הלבה הגבוהה מהחרדים בשנים האחרונות כי כל ראשם ומעיינם של הקליקה היה עסוק בחומת האש בדמותו של נתניהו רק על זה חייבים להכיר לו תודה עמוקה. ולהתפלל שיעמוד איתן ויחזיק מעמד. כי בעזרת ד' נצחונו יהיה לטווח הארוך גם נצחוננו.
ואולי כל העסק ביש הזה מוביל אותנו להכרה עמוקה שאנחנו קרובים מתמיד לעתיד שאנחנו מתפללים עליו כל כך הרבה 'ומלוך עלינו מהרה אתה ד' לבדך בחסד וברחמים בצדק ובמשפט'.

תאריך:  28/11/2019   |   עודכן:  28/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ימוטו כל מוסדי ארץ
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חילוני לגמרי ומסכים לגמרי ל"ת
בן הארץ  |  1/12/19 07:07
2
תגובה
צנחן  |  1/12/19 08:58
3
השמאל חלקו KGB וחלקו CIA
סוד גלוי  |  1/12/19 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
מערכת הביטחון בישראל תנסה לקדם מחדש בימים הקרובים את ישום הבנות הרגיעה עם חמאס ברצועת עזה בסיוע האו"ם ומצרים. ארגון חמאס מנסה לאחוז בשני קצותיו של המקל, לקבל את הטבות הרגיעה אך לשמר את הלחץ על ישראל באמצעות המשך "טיפטוף הרקטות" לעבר יישובי הדרום
אברהם בנמלך
הכל בגלל השם 'ממשלת אחדות'. לפיד שולל אחדות עם נתניהו. בוגי מסרב לאחדות עם איווט. ליברמן מתעב חרדים. ביבי חושש מסער וכולם מחרימים את טיבי
איתן קלינסקי
ההפקרות של קציר הדמים בענף הבנייה חייב להיפסק. לא ייתכן להשלים עם התופעה של גידול במחיר הדמים. אני מגנה את יחסו המחפיר של יו"ר ההסתדרות החדש, ארנון דר-דוד, בימים אלו כשהוא מתעלם מחובתו להיות בחזית הקדמית של ההגנה על פועלי הבניין
רפי לאופרט
פתרון בעזה יתאפשר רק בשת"פ ויוזמות לטווח הארוך. נדרש לייצר שינוי תפישה בחמאס, תוך תיחום גבולות ההשפעה הגיאו-פוליטית שלו ושימור קפדני על תיחום זה. השינוי יוכל להוביל לשלוש תוצאות מכריעות: "אזרוח" של חמאס וביטול המיליטנטיות; פירוז מדורג של עזה מנשק כבד ובמיוחד הטילים; פיתוח כלכלי אזרחי של הרצועה, באמצעות הסרה מדורגת של ההסגר, עבודה מוגברת בישראל, ושיקום התשתיות
גדי חיטמן
שקט נשמר ביהודה ושומרון, למעט הפרות סדר בודדות של עשרות מפגינים והוא נשען על מספר סיבות שראוי לתת עליהן את הדעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il