X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שם הוא יראה שאכן נעשה לו עוול לכן רצוי מאוד שיפרוש מידית מכל תפקידיו ויתכונן לקרב, כשהוא יודע שחלק גדול בעם תומך בו, ולזכותו עומדת העובדה שהוא זה שהציב את ישראל על המפה העולמית כמעצמה אזורית חזקה ומשגשגת
▪  ▪  ▪
לא בככרות [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

להלן מקצת מדעותי על המצב הפוליטי במדינה: האחת, נתניהו הוא פוליטיקאי בחסד, ומדינאי גדול שהציב את מדינת ישראל על המפה העולמית כמעצמה אזורית חזקה ומשגשגת; הוא השכיל לנהל את מדיניות הביטחון שלה באזור הכי אלים בעולם, בצורה זהירה ונבונה, שמר על ההרתעה האסטרטגית של מדינת ישראל מול כל אויביה, והשיג בכך בין השאר את הדבר החשוב ביותר למנהיג: מניעת מלחמה מיותרת. הבעיה שלו: התנהלות נהנתנית, הנתפסת כמושחתת, שאפיינה מאז יצחק רבין את כל ראשי הממשלה שלפניו (למעט יצחק שמיר) במידה זאת או אחרת.
השנייה, שדה הקרב הנכון של נתניהו להראות שנעשה לו עוול, הוא בבית המשפט. שם, ולא בכיכרות, ולא על גבם של אזרחי המדינה, הוא צריך להוכיח כי "לא היה כלום" וכי מערכות אכיפת החוק נוקטות כלפיו יחס מפלה. זאת, כמובן מתוך הנחת יסוד שיזכה למשפט הוגן. לשון אחרת, המבחן שלו יהיה מול הרכב של שופטים וזה יהיה גם המבחן הגדול של מערכת המשפט הישראלית בבית המשפט המחוזי ובבית המשפט העליון. אודה על האמת, כאשר אני שומע תדירות את אחד משופטי בית המשפט העליון לשעבר מתראיין ברדיו על סוגיות משפטיות-פוליטיות (ולא אנקוב בשמו), איני שומע דברי חוכמה, או פניני הגות יתרה. אבל, איך אמר מנחם בגין: "יש שופטים בירושלים", לאמור, יש משפט צדק!
השלישית, לכן נתניהו צריך לפרוש עכשיו מיידית מכל תפקידיו (בלי נבצרות או פטנטים אחרים ), וללכת לקרב המשפטי, מתוך הכרה שיש לו תמיכה רבה בציבור, והבנה שבמציאות הפוליטית של מדינת ישראל רוב העם הוא ימין-מרכז, ואילו השמאל הוא מיעוט (על-פי כל הסקרים המוכרים לי פחות מ-15 אחוז מהאוכלוסייה היהודית מגדירה עצמה כשמאל, בעיקר בדעות הקשורות לסכסוך).
הרביעית, אחד מהחסרונות הגדולים של נתניהו הוא שאין לצידו, ככל הנראה, חבר קרוב, איש סוד שאינו חנפן, ושנתניהו יודע שעצותיו הן נקיות. מה שיש לו זה את אשתו ובנו. זה מזכיר לי שבספר הידוע "אני קלאודיוס", מופיע המשפט הבא, לערך: "ואוגוסטוס קיסר מושל באימפריה וברומא, וליוויה אשתו שולטת בו". אומנם ליוויה הרעילה כל מי שסיכן את בנה (לעתיד הקיסר טיבריוס), ונתניהו אינו קיסר, ולא מלך, כמו ששונאיו נוהגים להגדירו, אלא נבחר ציבור שנתון להדחה בבחירות אפילו במפלגתו, אך נתון להשפעת אשתו.
החמישית, כל שונאי נתניהו, שעבורם כל התכלית של מדינת ישראל היא להושיבו בכלא, יעלזו ויהיה להם, ללא צל של ספק, רגע עילאי אחד של אושר אין קץ. ואני שואל עצמי: ומה אז? מה יעשו באושר? פתאום "אין ביבי", ואז במה מתעסקים, את מי שונאים? והעיקר: איך מממשים את האושר במציאות שנתניהו איננו? השמים לא נפלו, הליכוד נשאר והדתיים והחרדים נשארים, וכל הבעיות נשארות. גם מזג האוויר לא ישתנה. אין לי תשובות טובות. הנחתי שהעיסוק הבא יהיה להפגין מול בית המשפט על-מנת שיזרז את פסק הדין הרצוי.
השישית. כל הזמן אנחנו שומעים על כך שהדמוקרטיה קרסה, עומדת לקרוס, ששלטון נתניהו מקרב את קיצה, והוא כ"רודן" יאמר עליה קדיש. ניתן להתווכח על כך, אבל תופעה בולטת היא שאין דמוקרטיה, ובראש ובראשונה בחירות, אצל כל אלו שגרונם ניחר מיללות על קץ הדמוקרטיה: קחו את מפלגתו של לפיד שם הוא שליט יחיד, רודן אמיתי; קחו את "כחול לבן", שם שולטים ארבעה איש; על ליברמן אין כמובן מה לדבר, והוא זה שלפתע הפך לתקווה של כל שוחרי הדמוקרטיה. דמוקרטיה אמיתית של בחירות קיימת רק בליכוד, במרץ, במפלגת העבודה וב-חד"ש.
השביעית. ימים רעים באים. עלינו. ובשורש העניין: ישראל חשובה לכול הפוליטיקאים, אך האינטרס האישי חשוב להם יותר. טרוף!

תאריך:  01/12/2019   |   עודכן:  01/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זירת הקרב של נתניהו היא בית המשפט
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
העם לא צריך את נציגי השחיתות
בן נאמן  |  2/12/19 00:08
2
חשיבה הגיונית ו עוגנת בקרקע
חבר קיבטץ יגור  |  2/12/19 02:32
3
בית משפט שיש לו היסטוריה וקבלו
קורןנאוה טבריה  |  2/12/19 06:30
4
צריך להגיד אמת.
יוסי מ.  |  2/12/19 08:55
5
אני מאחל לך בכל ליבי, מר גלבוע
אברהם 101010  |  2/12/19 11:13
6
צריך את הכיכרות
עמוס שנער  |  2/12/19 11:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
בית המשפט העליון קבע בינואר 2012 שהמשטרה יכולה להשתמש במהלך החקירה בראיות שהשיגה שלא כדין. התנהלותן של המשטרה והפרקליטות מאז מצדיקה בחינה מחדש של הלכה זו, ואימוץ לפחות חלקי של דוקטרינת "פרי העץ המורעל"
יוסף אליעז
צעד ראשון בהחזרת המדינה ממונרכיה בפועל לרפובליקה דמוקרטית    אין לשמוח במפלתו הנוכחית של ביבי בהגשת כתבי האישום נגדו למרות כל תככיו    אין מקום לשמוח לאידו, אך יש שמחה בשביב התקוה להחזרת הדמוקרטיה
עידן יוסף
את ההפגנה ארגנה התנועה לאיכות השלטון    מחלוקת האם את ממלא-מקום רקליט המדינה ימנה שר המשפטים או היועמ"ש לממשלה    דיווח: תשתית ראייתית נגד סגן יו"ר הכנסת
ד"ר חיים משגב
בשני התיקים (1000 ו-2000ׂ) מואשם נתניהו בהפרת אמונים - שריד מפקודת החוק הפלילי שהשאירו כאן הבריטים; זה הוא כלי ריק שאפשר למלא אותו רק לאחר מעשה    בתיק 2000 מואשם נתניהו בגין שיחה עם מו"ל של עיתון, שיחה שכמותה מתקיימות אין ספור פעמים בכל רחבי העולם - וגם בישראל, כמובן, מיום הקמתה
מירב ארד
לדבריו "רה"מ מבצע הפיכה נגד מערכת האכיפה"    מבהיר: "יש פה מסע הסתה שהוא רווי פייק ניוז והצגה מעוותת של הראיות וההיבטים המשפטיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il