X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אינדוקטרינציה בחסות הפרקליטות, אונס תודעתי מזעזע שאמור היה להכניע את נתניהו ותומכיו, "ככל שיענוהו, כן ירבה ויפרוץ" החלשים אנוסים בפחד על הקרקע, נרדמים הקיצו משנתם, הערים בקרב למען זהותם
▪  ▪  ▪
תחושה פנימית ערה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

המוני בית ישראל מהצד הימני של המפה חטפו מהלומה, חלקם עדיין מדממים בהלם על הקרקע, חלקם התאוששו וקמו בנחישות לסיבוב הבא. עבור אלו שעדיין מפרכסים לסירוגין על הריצפה אני רוצה להזכיר במה הדברים אמורים, ולמה חיוני עבור כולנו שתעמדו איתנים חזרה על רגליכם, בטוחים וחזקים לקראת הבאות. כל מי שחושב שנתניהו סיים את דרכו, כל מי שמאמין שאין לנו סיכוי, כל מי ששקע במרה שחורה ולא מסוגל להתאושש, שפשוט יפנה את הזירה.
כלת פרס ישראל למשפטים, פרופסור רות גביזון, טוענת שנתניהו לא יכול לזכות להליך משפטי הוגן. סגן פרקליט המדינה לשעבר עו"ד יינון סרטל קרא את כתבי האישום וכותב "כתב אישום מקומם... מדהים שהכניסו מדינה שלמה למשבר כה חמור על בסיס הדבר הזה". שנים של רדיפה מתוקשרת והכפשות, הדלפות על גבי הדלפות, תקשורת מגויסת ומרעילה, פשוט אינדוקטרינציה מרושעת. מערכות שלמות בתזמון מחושב, מנועים חזקים שפועלים בסנכרון מושלם, אנשי תקשורת מגויסים שפועלים במחשכים וגם בגלוי לאור יום, כולם פועלים יחד למען החלפת השלטון.
כל אלו הובילו חצי מדינה להאמין שנתניהו מושחת. באמת שקשה להאשים אותם, כולנו עברנו אונס תודעתי מזעזע. זה פשוט נס גלוי שנתניהו עוד איתן ונחוש וחצי עם עוד מאמין לו. נדמה כאילו אין דרך רציונלית להסביר את האהבה והתמיכה לה זוכה נתניהו, אבל למען האמת יש, ועוד איך יש. כל מתנגדי נתניהו יאמרו שמדובר בעדר עיוור, זומבים ימנים אחוזי דיבוק, הם הרי עשו הכל אבל באמת הכל על-מנת לקלקל לנו את נתניהו, להביא אותו אל ייאוש, לגרום לו לפרוש, להתקפל, לברוח, וכלום בינתיים לא מצליח. תומכי נתניהו הם לא עדר, והם לא אחוזי דיבוק. חלקם פועלים מתוך תחושה פנימית ערה, וחלקם פועלים על בסיס ההבנה שמדובר כאן במנהיג אמיתי, אבל המניע האמיתי של כל תומכי הימין ונתניהו הוא טובת המדינה ועצמם, כן אמרתי את זה.
מצביעי ביבי הם אינטרסנטים, ולא מעוניינים להתפשר על גנץ או גדעון סער. מעל עשור מעלים מולם מחזות ראווה עתירי אפקטים מיוחדים, מלבושים מפוארים ותחפושות נוצצות, מופע אחר מופע, מפלגות קדימה ואחורה, בחזרה לעתיד, כחול ולבן, אבל תומכי נתניהו הם קהל קשה, אפקטים רעש וצלצולים לא ממש מצליחים להרשים אותם. אפילו כתבו עבורם מחזה מיוחד, שלושה שחקנים בוגרי האקדמיה הצבאית למשחק, ושחקן ותיק בוגר האקדמיה למשחק מודרני וקרקס שמרני. עולה אל הבמה גנץ הראשון לשלטון הוא שוכח את הטקסטים, מתבלבל, בוגי ואשכנזי לא מאבדים עשתונות ומיד שולחים אל קידמת הבמה את הלהטוטן המנוסה. אבל להטוטים נחמדים ומשחק בינוני לא ממש מצליחים לשכנע את קהל התומכים הנאמן של נתניהו.
הפיכה דמוקרטית
חשוב שכולנו נבין, נתניהו הוא לא מופע יחיד, הרבה לפני נתניהו קיימת הזהות היהודית ושילמנו עליה מחיר כבד מאוד לאורך ההיסטוריה. לאחר מכן קיימת מדינת ישראל ועל כולנו מוטלת האחריות והחובה להגן עליה. כולנו מחויבים לשמור על הדמוקרטיה ולכבד את שלטון החוק. אם העיקרון הזה מתקיים כהלכתו אז לכל אחד מאיתנו הזכות לבחור ולהשפיע על-פי השקפתו ועמדותיו.
מי שמציג לכם את ביבי כמופע יחיד ואותנו כניצבים מזלזל באינטליגנציה שלכם, מי שהצביע הליכוד בראשות נתניהו הצביע עבור הערכים בהם הוא מאמין וחובה לכבד את רצונו. אם בפרקליטות טוענים כי ביבי מושחת הם יצטרכו להיאבק על כך מולו בבית משפט, אין קיצורי דרך. לאור החלטתו של מנדלבליט ברור שבמסדרונות הפרקליטות לא הסתובבה אפילו נפש חפצה אחת.
הפיכה משפטית צריכה להיענות בהפיכה דמוקרטית, גם אם נדמה כי בהחלטתו מנדלבליט סתם את הגולל על נתניהו, קרה בדיוק ההפך, נתניהו זוכה לתמיכה ציבורית רחבה, הימין המנומנם הקיץ בבהלה מתרדמתו העמוקה, כל אלו שהאמינו שהצדק ינצח ומנדלבליט יקבל את ההחלטה החכמה, התבדו. מהלומה קשה שעוררה תקומה אצל מנומנמים ויקיצה אצל נרדמים. המערכה בעיצומה, זה לא ייפסק לרגע, את התשובה המוחצת נצטרך כנראה לתת בבחירות הקרובות.
ישראל מדמיינת לעצמה שיש לה את הפריבילגיה והזמן לשחק בכתבי האישום של נתניהו בעוד היא נעדרת מנהיגות. רוצים את גנץ? אז תצביעו לו. מספרים לנו בתקשורת שנתניהו לא יוכל לנהל את המדינה בעודו עסוק בהליך המשפטי, זה בהחלט לא מצב נוח, לא עבורו ולא עבורנו. מסתבר שחצי מדינה מעדיפה רבע נתניהו מתפקד תחת כתב אישום מגנץ מתפקד על מלא. מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח, הם לא ירפו עד אשר בהליך משפטי או דמוקרטי הם יכניעו את נתניהו. נתניהו הוא המסובב, תומכיו הם הסיבה. זו אינה רדיפה פרסונלית זו רדיפה תודעתית, כל תומך נתניהו שמבין זאת מבין שהוא לא רק בעד נתניהו, הוא גם בעד עצמו.

תאריך:  01/12/2019   |   עודכן:  01/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו המסובב תומכיו הסיבה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אפללו והאונס
יש טיפולים  |  1/12/19 23:42
2
כתבה מצוינת
שמחה חן  |  2/12/19 13:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
עמוס גלבוע
שם הוא יראה שאכן נעשה לו עוול    לכן רצוי מאוד שיפרוש מידית מכל תפקידיו ויתכונן לקרב, כשהוא יודע שחלק גדול בעם תומך בו, ולזכותו עומדת העובדה שהוא זה שהציב את ישראל על המפה העולמית כמעצמה אזורית חזקה ומשגשגת
איתמר לוין
בית המשפט העליון קבע בינואר 2012 שהמשטרה יכולה להשתמש במהלך החקירה בראיות שהשיגה שלא כדין. התנהלותן של המשטרה והפרקליטות מאז מצדיקה בחינה מחדש של הלכה זו, ואימוץ לפחות חלקי של דוקטרינת "פרי העץ המורעל"
יוסף אליעז
צעד ראשון בהחזרת המדינה ממונרכיה בפועל לרפובליקה דמוקרטית    אין לשמוח במפלתו הנוכחית של ביבי בהגשת כתבי האישום נגדו למרות כל תככיו    אין מקום לשמוח לאידו, אך יש שמחה בשביב התקוה להחזרת הדמוקרטיה
עידן יוסף
את ההפגנה ארגנה התנועה לאיכות השלטון    מחלוקת האם את ממלא-מקום רקליט המדינה ימנה שר המשפטים או היועמ"ש לממשלה    דיווח: תשתית ראייתית נגד סגן יו"ר הכנסת
ד"ר חיים משגב
בשני התיקים (1000 ו-2000ׂ) מואשם נתניהו בהפרת אמונים - שריד מפקודת החוק הפלילי שהשאירו כאן הבריטים; זה הוא כלי ריק שאפשר למלא אותו רק לאחר מעשה    בתיק 2000 מואשם נתניהו בגין שיחה עם מו"ל של עיתון, שיחה שכמותה מתקיימות אין ספור פעמים בכל רחבי העולם - וגם בישראל, כמובן, מיום הקמתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il