X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לכל יפי הנפש המוטרדים עד כדי אין מנוח, ללא החומה, תוך כדי נסיעה, מישהו ירה ויפגע בנהג, והנהג זה אתה, כשאשתך לידך וילדיך במושב האחורי אוי, "בום", הייתה משפחה, עכשיו אין אכן, סיבה טובה לצאת נגד ישראל ולהעליל עליה
▪  ▪  ▪
אמצעי הפרדה יעיל [צילום: מיכה דאום, פלאש 90]

אם הכותרת היא שהביאה אתכם הלום, המתינו. עוד נגיע לקטע על קונדומים ועל מניעה יעילה. למי שחושש, או שמצפה ביתר שאת, הרשו לי להקדים ולאמר שהטור מותר קריאה, אל דאגה, אין הוא דן בקיום יחסי מין כי אם בעצם קיומנו. הבה נתקדם: נתחיל בבעיה העיקרית המציקה לעולם כולו - עצם קיום מדינת היהודים, היא מדינת ישראל.
לכל מי שנתקל באנטישמיות המודרנית, המושג "ישראל היא מדינת אפרטהייד" מוכר מאד. כך גם "הכיבוש", "ההתנחלויות" ו"החומה". בית המשפט העליון בארץ היה מעורב כמעט בכל שעל ושעל של אותה "חומה" במדינת הכיבוש הציוני, כשהוא משנה את המתאר, פוסל פה ומרשה שם.
מי זוכר, מי יודע, מה היא אותה חומה? הדבר הראשון המצטייר בעיני השומע היא חומת בטון בגובה של 20 מטרים, ועליה ציורי קיר של לוחמי החרות והחופש מצד האויב, שכל נפשם חפצה בשלום. וכי מה רוצים הם? להגיע לנופש לים, עליו הם חולמים ואשר את הגישה אליו ישות הכובש מונעת מהם להגיע.
ממש תיאור דוד וגולית. הראשון בעל הבלורית ויפה התואר, שכל רצונו שלום ושלווה, לשכשך רגליו במי הים התיכון, אשר על חופיו בתיהם עומדים עד היום. אותם בתים שהם מחזיקים את המפתחות אליהם, ורק היהודים התישבו בהם וטוענים בעזות מצח, "זה שלנו מימים ימימה". לשני צבא אדיר וחזק, העוקב אחריהם ומממר את חייהם, מונע מהם גישה למטעי הזיתים שלהם - אותם עצים בני מאות שנים, מקים מחסומים, מעכב אותם בכוונה תחילה וגורם לנשים הרות ללדת ממש כמו כלבות לצדי הדרך.
פלא שכל בר דעת שנעצור ברחוב בלונדון, לדוגמה, מיד יסביר ש"הפלשתינים טובים, ישראל רעה, גרועה ביותר". משוואה פשוטה, קליטה, ועיקרה: ישראל = אפרטהייד. אין צורך לדעת מה פרוש או מה הייתה שיטת האפרטהייד, מתי והיכן. עובדות והיסטוריה אינןם רלוונטיות, האנשים אינם בקיאים בהן וגם אינם רוצים לדעת. מספיק ש"אפרטהייד" נשמע גרוע, ממש כמו "שטן" או "שחור משחור" או "פשע" או "מגפה בובונית" או אף גרוע מכך. משוואה שכולנו זוכרים.
לתפארת פלשתין
אך ה"חומה" הוקמה כתוצאה ממעבר חופשי של ערבים שביצעו ארועי טרור מחרידים מישובים ערבים לערים ישראליות-יהודיות. זה היה נכנס לבר או מסעדה, אולם מופעים או מועדון ריקודים ומפוצץ עצמו (או עצמה) בעודו קורא ל-72 הבתולות להתכונן לבואו: "אללה הוא אכבר, אני בדרך, הכונו!" הספקת הבתולות לא הדלדלה, ומה לגבי הבחורות שפוצצו עצמן לדעת? למה הן ציפו? לֹחיי עד של תהילה עלי האדמה (בתי ספר ושלטי חוצות, בולים וככרות על שמן) ועבדות עד לגברים המוסלמים שיודעים (שכן מלמדים אותם) איך להכות את נשותיהן בלי שהדבר יראה כלפי חוץ (שכן חייבים לחנך את האישה את מקומה הנכון כשפחה)?
רב-טרוריסטים כמו ברגותי היו דואגים שנהג יקח את בתם לשעור כינור או ריקוד ובאותו זמן לשלוח חברה צעירים (בגיל גיוס לערך בקרב הישות הציונית) למוקדי הפעילות בארץ, זה לבנק, האחרת לאוטובוס, ושם "בום!" ראשוני (כל נוסעי האוטובוס או לקוחות ועובדי הבנק הרוגים או פצועים) ואחריו "בום"! שני (מטענים שהופעלו עם הגעת כוחות הביטחון). לתפארת פלשתין! ולא סתם חומרי נפץ, כי חגורות המוות כללו ברגים, חומרי הדברה, דם נגוע איידס ועוד ועוד, כדי להגביר את ההרס, המוות, הפגיעה בחפים מפשע.
כמובן שישראל אשמה בכל. שאלו יהודים טובים והם יסבירו זאת (בלוגיקה מעוותת). אותם יהודים תורמים ביד רחבה לארגונים שמיד פונים לבג"ץ ומבקשים או דורשים שזה יתערב לאלתר, כי מי שמע שתוקם חומה על אדמת הערבים שתמנע מהם אור יום וגישה חופשית? עלבון כפול ומכופל כמו גם מירור החיים הקשים גם ככה תחת שלטון הכיבוש.
כך יהודים באמריקה וישראלים טובים בארץ יוצאים להגנת האויב. באותה עת הייתי עולה בחרדה רבה לאוטובוסים, ומודה ומעודד את הנהגים (איני יודע איך הם עמדו בחרדה התמידית, שמא לא יחזרו באותו היום למשפחותיהם). הייתי מהלך ברחובות ירושלים ועוצר בכל מקום בו ארע אירוע טרור, ומתייחד עם זכר הנרצחים אותם לא הכרתי. הייתי נושא תפילה לקב"ה, ומצטרף להלוויות הנרצחים בהר המנוחות כמו גם בבתי קברות אחרים. הייתי נעצר בשוק הכרמל, במקום בו התרחש האירוע לפני פחות משעה, ורואה עד כמה כולם כבר מתורגלים בלהחזיר את החיים לשגרה. הייתי עומד נדהם, נחרד ללבי, וכשדמעות בעיני נושא פעם נוספת תפילה לאל עליון, כמעט נוזף, ומתחנן בו זמנית: "די, עד מתי?!?"
אך יותר מכל, ניסיתי לשנות או להשפיע על דעתם של אלו שלא ידעו ולא הבינו. כך לדוגמה, במשלחת אנשי ביטחון פנים מקליפורניה לישראל, סטינו "בטעות" בדרכנו ועברנו את הקו הירוק (נאסר על משלחות רשמיות מארה"ב לעשות זאת), במטרה אחת - להראות את החומה, כך שיווכחו במו עיניהם שאין החומה מה שהצטייר במוחם טרם הגיעו.
קונדום יעיל
ה"חומה" היא אמצעי הפרדה יעיל ביותר. בשילוב עם פעילות אנוש (של כוחות הביטחון של מדינת ישראל, הידועים והעלומים), החומה הצליחה למנוע והעבודה בשטח למגר למעלה מ-90% מארועי הטרור. אך כל זה אינו מספיק, כי באירוע אחד ויחיד, של טרוריסט שהצליח להגיע ליעדו, נרצחה עוד בת 17, ונפצעו קשות עוד 30 אנשים, ונחרב עולמם של משפחות רבות למשך כל חייהן.
ה"חומה" היא בעצם, אם להשתמש במושג מודרני, אמצעי מניעה, קונדום יעיל ביותר. אוי, אני מניח שעכשיו אתה מתפתל באי נוחות, איזו מן השוואה היא זו? השוואה פשוטה, ולכן היא תמצא חן בעיניך, צריך רק להתרגל.
חלק מאותה חומה הוא רק הכביש, חלק אחר הוא הטופוגרפיה (הר או גיא המשמש בתור הפרדה). וחלק הוא באמת חומה גבוהה, ביחוד במקום בו הערבים פשוט היו צולפים במכוניות הנוסעות. וחלק אחר הוא גדר עם אזור הפרדה משני הצדדים ופטרולים. מדוע? בגלל שאנחנו חרדים לחיינו ולחיי ילדינו, בעוד האויב צוהל ומקדם בברכה מוות. הם כת מוות, ואצלנו קדושת החיים היא מעל לכל דבר אחר.
בג"ץ טרח ושקד על כל מטר ומטר, עבר בפינצטה ובזכוכית מגדלת על החלטות צה"ל והשב"כ, ואויבי העם היהודי מבית דרבנו אותו לפעול יותר ויותר להרוס את אותה חומה. כך כאן בארץ, בעוד בחו"ל יצאו אותם יפי נפש והשוו אותנו לנאצים. לדבריהם, חומות אנחנו בונים, את עזה הקפנו בגדרות תייל ושומרים. השומרים (חיילי צה"ל) מפטרלים עם כלבי ציד מורעבים, ואיש לא יכול לצאת מעזה הנצורה. גטאות ומחנות מוות יצרנו, כך לפי אותם יהודים, ישראלים ואפילו כמה נוצרים אדוקים.
כמובן שהמציאות בשטח שונה לחלוטין. העזתים (כולל טרוריסטים ידועים ובני משפחותיהם) יוצאים או מפונים לבתי החולים בארץ לטיפול. יש מעבר מלא של סחורות ומוצרים לתוך עזה. כמעט הכל מותר, ודבר זה מתורגם לכרית מנהרות, יצירת טילים ושאר אמצעי לחימה והקמת עיר-מתחת-לעיר, למעלה בית חולים וגני ילדים ומסגדים ועוד, ולמטה מצבורי תחמושת ומתקני אימונים ופיקוד, בקרה ושליטה.
סיבה טובה
גם הערבים ביהודה ושומרון לא חיים כמתואר בחו"ל. כמעט כל המחסומים בדרכים (בואו נחשוב למה אלו הוקמו - למרר את חיי התושבים?) הוסרו. ועדיין מדי פעם בפעם, תקלה. אישה מוסלמית עם מכונית מלאה בלוני גז דהרה לתוך החיילים ליד המחסום, והרשות הודיעה תוך דקות "הברקסים לא עבדו" או "החיילים הסתכלו עליה בצורה מפחידה, והיא מפחד אמיתי פנתה לאללה, כשהיא קוראת ׳אל רחום וחנון, נא עזור לי, נא הציל את שפחתך הנאמנה והמסורה, אללה הוא אכבר.׳ כך היא התפללה-צעקה, ו׳בום!׳" רק במקרה התפוצצה לה המכונית.
מקרה אחר מקרה, ולכן טוב שיש הפרדה, מחסומים ואפילו "חומה". ולכל יפי הנפש המוטרדים עד כדי אין מנוח, ללא החומה, תוך כדי נסיעה, מישהו ירה ויפגע בנהג, והנהג זה אתה, כשאשתך לידך וילדיך במושב האחורי. אוי, "בום", הייתה משפחה, עכשיו אין. אכן, סיבה טובה לצאת נגד ישראל ולהעליל עליה.
לא נעים לדבר על אמצעי מניעה כשהמשפחה יושבת סביב השולחן. אך חייבים אנו לעשות זאת, שכן האינתיפאדה השנייה הוכיחה שעצם קיומנו מותנה בכך. 1,100 נרצחו, 8,000 נפצעו ומשפחות רבות מתמודדות עם מציאות חדשה זה 20 שנים והעול מוטל עליהן עד עולם. מסתבר שעד כמה שאולי לא נעים לדבר על "החומה" וגדר ההפרדה, יש להבין עד כמה היא יעילה ונחוצה, אז כמו עכשיו.

תאריך:  02/12/2019   |   עודכן:  02/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמצעי מניעה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שכן טוב ,גדר גבוהה. ל"ת
רמי לוד49  |  2/12/19 18:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
תמונה מחסום חוורה בבוקרו של יום ב-26.11.2009
שאול מנשה
עיתון "אלע'ד": הירדני קורא: "להפסיק להאשים את ישראל וארה"ב כאשמים במצבנו, ואפילו תתמוטט ישראל ותתמוטט ארה"ב, הערבים לא יתפסו את מקומם, יש סינים ורוסים ואחרים, עלינו להכיר שאנו קיימים בעולם שאינו ראוי לחיות בו"
עידן יוסף
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס גילה פרגמטיות מפתיעה והסכים למתווה ולתנאים שהעמיד יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס לקים בחירות בשטחים    חמאס שואף להשתלט על הגדה באמצעות ניצחון בבחירות אך נראה שמחמוד עבאס יגלגל את הכדור למגרשה של ישראל כדי להתחמק מקיום הבחירות
יוני בן-מנחם
מערכת הביטחון בישראל תנסה לקדם מחדש בימים הקרובים את ישום הבנות הרגיעה עם חמאס ברצועת עזה בסיוע האו"ם ומצרים. ארגון חמאס מנסה לאחוז בשני קצותיו של המקל, לקבל את הטבות הרגיעה אך לשמר את הלחץ על ישראל באמצעות המשך "טיפטוף הרקטות" לעבר יישובי הדרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il