X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הימין מוכרח להתכנס ולפעול כמקשה אחת אם נתניהו ימשיך להתגונן מול התקשורת ולהתעסק בעצמו הוא ינוצח הימין מוכרח להתעלות מעל כתב האישום ותהליך הדמוניזציה, ולהפסיק לעסוק בגירוש שדים
▪  ▪  ▪
נתניהו. מבין [צילום: AP Photo/Patricia De Melo Moreira, Pool]

מאיר אריאל ז"ל בשיר כאב - "אני לא יכול להקיף אישה 365 מעלות תמיד נשאר לה סדק דרכו היא יכולה פתאום להתגלות". גם את ליברמן לא ניתן להקיף והוא עלול ברגע האחרון להתגלות. הסיכויים שליברמן יצטרף אל ממשלת ימין צרה נראים קלושים, אך למעשה הם לא. לאביגדור יש רק תכונה אחת ראויה להערצה, הוא אופורטוניסט ממוצע המצטיין בחישובי תועלת פשוטים. אם הסקרים האחרונים עליהם הוא מסתמך מנבאים לו רעות בבחירות 2020 הוא מצטרף לממשלת ימין צרה. אם לא אז לא.
מבחינת אנשי הימין האמיתי, ליברמן מתנהג כטרוריסט עקשן המחזיק בשבי לכל הפחות ארבעה מנדטים רלוונטיים. אצל כחול לבן מוחזקים לפחות עוד שמונה מנדטים טועים. אם אנחנו נכנסים אל מערכת בחירות נוספת, הימין מוכרח להתגבש ולחזק עמדות, אחרת הימין מובס. בבחירות כמו בבחירות מוכרחים להציג תקווה לציבור. אם הימין הולך לנהל את מסע הבחירות כשהוא מכונס סביב כתב האישום של נתניהו, זהו סוף הסיפור.
יאיר לפיד מבין זאת היטב, והוא ומקורביו ינסו לגרור את כל מערכת הבחירות הקרובה עמוק אל תוך כתב האישום. בחודשים הקרובים לפיד ישמיע "מושחת", צוללות, וכתב אישום יותר מאשר הוא קורא ליהיא. על הימין לקבל החלטה אמיצה ולא להיגרר פעם נוספת אל שיח חרשים בין הנאשם למאשימים. יש כתב אישום, 333 עדים (ערך גימטרי מעניין) יתקיים משפט ארוווך ויקר להחריד, יופי, נקסט.
נתניהו הוא חור שחור המתקיים ביקום פוליטי המורכב ברובו מריק ומספר כוכבים טועים. שדה הכבידה שהוא יוצר סביבו מכנס אליו במהירות כמעט את כל תשומת הלב הציבורית. כמו בשיחות הסלון הביתיות בין מתנגדיו לתומכיו כך גם בזירה הפוליטית, אין הצדדים מצליחים להגיע להכרעה. הסקרים ניתנו לשוטים ואני מתעלם במכוון מהסקרים האחרונים מכיוון שאין להם שום משמעות בשלב מוקדם זה. אני לא נביא אבל אני אומר לכם בוודאות, בבחירות הבאות נגיע להכרעה חד-משמעית לכאן או לכאן. מה שיקבע את תוצאות המערכה היא ההתנהלות של הצדדים עד ליום הבוחר.
מאות אלפי תומכים
הלכה למעשה כחול לבן קרובים יותר להכרעה מאי פעם. לי אין שום עניין לתת להם עצות בונות, ואני סומך על הכוכב הדועך שלהם בדמותו של גנץ ועל הננס הלבן שלהם בדמותו של לפיד שהם יעשו כל טעות אפשרית וישובו להיות ענן מולקולרי סמיך וחסר משמעות פרלמנטרית, בדיוק כמו בוג'י הרצוג, ציפי לבני, סתיו שפיר, והצייצן הנמרץ אהוד ברק. הימין התעורר והוא חייב לצאת לריצת בחירות מטורפת, אין מקום להתגוננות, פלגנות (גדעון סער) ואגו, זו צריכה להיות מערכה מאוחדת, חדה, מחושבת ומהירה.
כולנו צריכים לזכור שהזהות היהודית, מדינת ישראל והימין קודמים לנתניהו. אני רוצה להאמין שנתניהו מבין זאת ושהוא הפיק לקחים משתי מערכות הבחירות האחרונות. אם הוא ימשיך להתגונן ולהתעסק בעצמו הוא ינוצח. הוא צריך לזכור שכחול לבן הם מתחרים ולא שופטים, הוא חייב לזכור שהוא בחזקת חף מפשע ולא אשם, והוא חייב לזכור שאם הוא מנוצח אנחנו מפסידים. למרות כתב האישום נתניהו מרכז סביבו מאות אלפי תומכים וההובלה בשלב זה צריכה להישאר תחת אחריותו, טענות הדה-לגיטימציה כלפי נתניהו ותפקודו אלו רעשי רקע מצד מתחריו אשר מנסים בכל כוחם לייצר קרע ומחלוקת בליכוד. מחלוקות וקרעים הם מנת חלקם של יריביו ושל השמאל וכך זה חייב להישאר, הימין בראשות ביבי חייב להציג לציבור ביטחון, חזון כלכלי, דרך, מטרות, הבראה, אחדות ותקווה.
כצעד בונה אמון מול קהל בוחריו הוא חייב לסמן ולהציב לימינו יורש להנהגת המפלגה ביום שאחרי, הוא דיבר בעבר על מספר מועמדים וזה בדיוק הזמן לטפח את אנשי אמונו ולספק להם תמיכה אצל מתפקדי הליכוד בעתיד. בני גנץ הוא ברווז צולע. במהלך קמפיין הבחירות הבא עלינו לרעה הם יעשו כל שביכולתם על-מנת לטשטש יותר את דמותו החיוורת מאחורי נאומים מוקלטים וסרטוני תדמית ערוכים, יאיר בתפקיד המטיף לאחדות, צדק, שלום עולמי והרמוניה עם אירופה ושאר היקום, שוב ייקח על עצמו את תפקיד הפרזנטור המוביל ויחלק דוחות מוסר וערכיות לכולם.
שוב נצלול עם הצוללות, נעוף מעלה על-כנפי האחדות, ונפליג בחלומותינו אל מדינת ישראל הראשונה, ליברלית וחילונית כהלכתה, זהו חזונו של לפיד השני לשלטון, והראשון לאבדון ביום פיזורה הקרב ובא של מפלגת כחול לבן. אילולא כתב האישום של נתניהו זה היה נגמר בפיהוק מצידו, אבל הוא מוכתם ומכתים, והסכנה אמיתית. נתניהו עבר תהליך דמוניזציה אכזרי על-ידי חלק מאנשי התקשורת. על מובילי הקמפיין של נתניהו מוטלת משימה קשה, אם הם ימשיכו בטקס גירוש השדים הוא יפסיד.
הפעם הם חייבים לחשוף את גנץ האמיתי, מוכרחים לעמת אותו בחי מול נתניהו וכולנו, ספק גדול אם הוא יגיע לעימות חי (כבר נקודות ניצחון), מנהיג מול מנהיג ולא כחול לבן מול ביבי, לחזק את המסרים החיוביים של הימין, להציב מטרות ותוכנית הבראה ולהפיח תקווה מחודשת ואמון אצל המתלבטים. הקרב הוא על אותם מנדטים טועים בכחול לבן ושבויים בידי ישראל ביתנו. אם הימין לא מתנהג כמקשה אחת, אם הימין מתפצל, אם הימין לא מדבר בקול אחיד רהוט וברור, אם הימין לא יוצא להצביע, אם הימין ממצמץ אפילו לרגע, זה נגמר.

הכותב הוא פובליציסט.
תאריך:  05/12/2019   |   עודכן:  05/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצמוץ וגנץ הוא ראש ממשלה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
הדרך לניצחון
עמוס שנער  |  5/12/19 14:56
 
- וצודק אפללו לגבי איחוד הגוש
עמוס שנער  |  5/12/19 15:45
2
צודקים אפללו ושנער
שמחה חן  |  5/12/19 16:43
3
שני הזויים
רחמים המגיב  |  5/12/19 19:28
4
אני חולק עליך
ארי כספי  |  5/12/19 19:29
 
- אם ליברמןיפול במועד ג》יש הכרעה
ע_הראל  |  6/12/19 03:20
5
ההזוי האמיתי מס 3 זה רק אתה
שמחה חן  |  6/12/19 13:18
6
"קדנציית הנקמה" שבדרך
אקטואלי  |  7/12/19 21:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
ח"כ גדעון סער הצהיר כי יתמודד בפריימריז על ראשות הליכוד במטרה לנצח    "אם הליכוד יילך עוד פעם לבחירות בראשות נתניהו אנחנו נמסור את השלטון לשמאל למרות שהציבור אוחז בעמדותיו של המחנה הלאומי"
עמוס שנער
המהפכה החילונית של ליברמן יכולה לחכות    על הפרק עומדים עניינים דחופים פי כמה שלא יקודמו לעולם בממשלת אחדות עם גנץ ובראשם: החלת הריבונות על בקעת הירדן ופסקת ההתגברות שתחזיר את הדמוקרטיה לעם ותאפשר בין השאר את הוצאת המסתננים מדרום ת"א ואת פסילת הרשימה המשותפת החל מהמרוץ הפוליטי הבא    ללא קידום יעדים אלה, מנצחי הבחירות יהיו שופטי הבג"ץ שיוכלו להגיש לליברמן זר פרחים ענק במיוחד
ציפי לידר
בשולי הכותרות: בחירות מועד ג' - שיא גינס ישראלי ועולמי    חזאים יקרים, קצת צניעות לא תזיק    ולקינוח גמול לי - ואגמול לך
איציק וולף
שבוע לפני פיזור הכנסת מודיע יו"ר ישראל ביתנו בראיון כי לא יצטרף לממשלה צרה מאף צד וכי לדעתו אפסו הסיכויים לממשלת אחדות    "נתניהו וגנץ קיבלו החלטה אסטרטגית לא ללכת לאחדות, שתי המפלגות נושאות באחריות לעוד בחירות"
מירב ארד
"הוסיף: נקלענו למצב קיצון. שתיקתו של החוק מול המצבים 'חסרי התקדים', הם שיקוף של המרחק, אליו נסחפה המערכת הפוליטית שלנו    הבהיר: יש עוד זמן לתקן ולהגיע להסכמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il