X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בחירות 2020 ולפיד כבר מחליף מסכות בקצב מסחרר, הוא יודע שכואב לכולנו והוא מבין שזה הזמן שלו לזרוח מבחינתו פורים זה כל יום בו בני גנץ מצליח להקריא נאום בלי לעשות פדיחות, נשף התחפושות של כחול לבן החל
▪  ▪  ▪
לפיד. לובש מסיכות [צילום: פלאש 90]

יאיר לפיד קורא לכולנו להרחיק את הילדים מהמסך למשך כל תקופת הבחירות העליזה. הסר דאגה מליבך יאיר אתה מעניין לקטנים שלנו את הקרמבו. חלק מההתפתחות הקוגניטיבית של ילדים נקבע מהסביבה התרבותית והחברתית בה הם גדלים, אין צורך לנעול אותם בחדרים, הלוואי והיה ניתן להצמיד אותם למסך כבר מגיל צעיר ולהסביר להם מה זה פופוליזם, יהירות, התנשאות... אבל הם בשלהם עסוקים בדברים הרבה יותר חשובים מפוליטיקת גנון. הם עסוקים בהתפתחות ואתם הפוליטיקאים עסוקים כבר זמן רב ברגרסיה.
מדינת ישראל נסוגה לאחור בכל התחומים, ואתה אחד האחראים המרכזיים לכך. השתמשת במסכת הדרמה וצייצת ציוץ אזהרה לעם. התחלת בילדים שלנו וסיימת - בשוחד. לפיד כל הזמן מנסה להכניס לנו בוקס מזעזע ישר לבטן הרכה. יש באמתחתו עשרות מסכות והוא עוטה כל אחת מהן בעיתוי המתאים. כל מי שמזלזל ביכולותיו הפוליטיות טועה טעות חמורה. לפיד הוא המכנה המשותף של ההמונים הכמהים לשינוי. בניגוד לנתניהו הוא לא נושא עימו בשורה מנהיגותית, הוא מודע היטב לחולשותיו ולכן הוא דאג להקיף עצמו באחרים.
לפיד הבין שהדיבור הקוהרנטי שלו לא מצליח להתגבר על המסכה התורנית אותה הוא עוטה על עצמו. במקרה שלו הקליפה קודמת למהות, ורבים בציבור לא באמת מקשיבים לו. הם פשוט רואים אותו, וזה הבדל עצום. לכן הוא חבר אל הדמות הממלכתית מלאכותית, בני גנץ. יאיר לצורך העניין הוא הבינה וגנץ הוא המלאכותית, אבל הוא הבין שזה לא מספיק. על-מנת לזכות בשלטון צריך למלא את משבצת השרירים ואין יותר מתאים מגבי אשכנזי למשבצת הפנויה.
על-מנת לאגף את הימין הרך משמאל יש להם גם את משה בוגי יעלון,.גם ככה יש רק מה להרוויח. מקור המקורב להנהגה הבכירה בכחול לבן מסר לי שקיימים במפלגה חילוקי דעות מהותיים, ממש על סף קרע בין האישים. כחול לבן הייתה רגע לפני התפרקות, יאיר הבין זאת ופעל במהירות על-מנת למנוע את ההתפזרות. הדבר דומה לזוג נשוי הנמצא רגע לפני גירושים ובניסיון נואש למנוע זאת הם נכנסים להריון, וכך נולדה לנו מערכת בחירות שלישית.
לפיד הוא האדריכל והקבלן המבצע של התוכנית המושלמת להחלפת השילטון. מי שלא מצליח לראות מעבר למסכות רואה בו דמות רצינית שתוביל את כולנו קדימה. לצערו של לפיד החיים הרבה יותר מורכבים מתוכניות מושלמות. אצל גנץ המלאכותי התגלו לא מעט באגים, חלקם באגים חוזרים שלעת עתה אין בנמצא את השאילתה המסוגלת לאחזר את הרצף התקין בבסיס הנתונים של מפלגתו המעורערת. לכן כשלפיד מבקש מכולנו להרחיק את הרכים מהמסך הוא יודע על מה הוא מדבר.
הפרת אמונים
כשאין כמעט יתרונות להציג ורק רצף מקרטע של טעויות ועפר שלח אחד, עדיף להתמקד בחסרונות של הצד האחר. זה הולך להיות קרב מלוכלך, הוא סומך על כתב האישום, הכמיהה לשינוי, הצוללות, הייאוש, הפילוג והקרע בעם שיביאו לו את הניצחון המיוחל בפעם השלישית. כחול לבן מתכוונת להאשים את כולם, לגרד לכולנו במצוקות, ולחטט בדיוק במקום שכואב. הם מאשימים את נתניהו, הם יאשימו גם את ליברמן, הקרב על כל מנדט בעיצומו, פוליטיקה אכזרית שפוגעת בכולנו.
יאיר הוא המנוע הבוער ואסור להקל ראש ביכולותיו, הוא מבין היטב את בוחריו המיואשים, הוא יודע מה מניע אותם לפעולה והוא מתכוון להשתמש בכל הכלים שנותרו לו. את גנץ הוא יחשוף רק אם ממש אין ברירה, את מקורביו הוא ישלח לחזית בכל הזדמנות שאופירה וברקו יעניקו לו ותאמינו לי הם יעניקו. הוא ינהל קרב אכזרי שכולו שוחד מרמה והפרת אמונים.
הרבה יותר פשוט לדבר בארבעה קולות. גנץ בקול הממלכתי על תקן המיועד לשלטון, לפיד נביא הזעם ומטיף המוסר על תקן הנסיך הישראלי המודאג, אשכנזי ידבר ביטחון במתק שפתיים, ויעלון ידבר כי משה גם מדבר. לפיד מבין שעל-מנת לזכות בבחירות הבאות צריך לדבר את מה שציבור הבוחרים שלו מעוניין לשמוע. הוא ידבר תחת כל מסכה אפשרית בכל הזדמנות. הוא וירטואוז שיח מיומן וער לחלק מרחשי הציבור.
אם כחול לבן תגיע לשלטון זה יהיה על חשבון חורבנו האישי של נתניהו. הם כבר מציעים לו חנינה ומדברים עליו במונחים של עבריין, הם יציגו אותו כפושע בכל הזדמנות אפשרית. מתחת לכל מסכות הישראלי המודאג, הסחבקי והנקי מסתתר לו יאיר הפוליטיקאי הקר והוא חפץ ביקרה של ישראל הראשונה. את ישראל השנייה הוא היה רוצה לחנך ולשקם בדיוק כמו שעז הפנים הציע לשקם את אריה דרעי אל מול המצלמות בבחירות 2015.
מי שהצליח לקלף את לפיד, רואה שהנסיך תמיד מחופש והמלך תמיד עירום. כחול לבן היא "יש לפיד" בגרסתה המעודכנת. ימני שמצביע כחול לבן הוא ימני שמצביע דה פאקטו לשמאל בתחפושת. אם אתם אוהבים תחפושות אתם בטח מתים על זה שהבחירות נפלו סמוך לחג הפורים, אם בעקבות המצב הכלכלי המתדרדר אתם מתקשים לקנות תחפושת, בקשו מיאיר הוא חברמן כזה ויש לו מלא מסכות להשאיל.

תאריך:  15/12/2019   |   עודכן:  15/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש לפיד אין עתיד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כאיש תקשורת
באום  |  15/12/19 11:40
2
חוסר התאמה של גנץ ולפיד לתפקיד
אקטואלי  |  15/12/19 23:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איתמר לוין
ניתוח חוק יסוד הממשלה וחוק יסוד הכנסת מובילים למסקנה, כי אין מקום להתערבות של בג"ץ בשאלת כשירותו של נתניהו. זוהי שאלה פוליטית-ציבורית, וייתכן שהפתרון מצוי במשכן הנשיא
איתן קלינסקי
רפי פרץ כשר החינוך, האם נתת דעתך, איך מתנהל שיעור אזרחות בבית הספר, כשמורה ותלמידים חייבים להתמודד עם עוצמת הפער בין הכתוב במקראה הלימודית על מערכת המשפט הקיימת בישראל, וכיצד מפלגתך מציגה אותה מערכת משפט בגעשי התלהמות חסרת הבלמים ברחובות
איציק וולף
ח"כ גדעון סער קרא ליו"ר הליכוד לערוך שני עימותים כמקובל בבחירות מקדימות בארצות הברית לצורך דיון פומבי בסוגיות מדיניות ובסוגיות פנים    "אני אתאים את עצמי ללוח הזמנים של מר נתניהו, לבמה שהוא יבחר. חשוב לדבר לאן הולכת המדינה - חברתית, כלכלית, מדיניות וביטחונית"
איציק וולף
שר הביטחון הודיע כי המפלגה שהקים יחד עם ח"כ איילת שקד תרוץ בבחירות הקרובות באופן עצמאי ובמנותק ממפלגות ימין אחרות    "תנועת הימין החדש מתמודדת באופן עצמאי כמפלגה לאומית ממלכתית, של כל העם"
חיים משגב
כל חתימה של הנשיא על כתב חנינה טעונה חתימת קיום של שר המשפטים; ואני מניח שאיש לא יבקש את "חוות דעתו" של אביגדור ליברמן    לא בפרקליטות המדינה, וגם לא בכל מוסד אחר המכבד את עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il