X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האם אין פירוש התמיכה בגדעון סער בעת הזו משום שיתוף פעולה עם השמאל המבקש להדיח את "ראש ממשלת הימין"? האם זהו העיתוי הנכון לעסוק בחילופי הנהגה במפלגת הליכוד, תהליך שיתרחש ממילא בדרך הטבע ברבות הימים?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו וגדעון סער [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לאחר רדת המסך בהצגה המשונה הזו במהלכה היינו עדים לניסיונות אמתיים או מדומים להקים ממשלה, ניאלץ על כורחנו לסבול מערכת בחירות נוספת, או שמא יהא מי שירצה לומר "מערכת בחילות נוספת".
אין בדעתי לצייר את כל הציורים הפוליטיים האפשריים, לא זה ייעודן של שורות אלה. אבקש רק להתמקד בשאלה המצויה בכותרת לעיל שכן לעניות דעתי יש משהו מעבר לזהות האנשים הנזכרים, על מעלותיהם וחסרונותיהם, דבר עקרוני מאין כמוהו שגם אותו על כולנו להביא בחשבון.
לפני כשבוע קראתי בערוץ שבע מאמר של חבר לדרך דורון ניר צבי, איש עתיר זכויות במאבק על ארץ ישראל. תמצית הדברים הייתה שנתניהו אכזב בעניינים רבים (הקשורים בעיקר בארץ ישראל) ולכן יש לתת הזדמנות לגדעון סער. הדברים נכתבו בטוב טעם ושכל וכתבתי לדורון שדבריו משכנעים. זה גם בשל העובדות הנזכרות שם וגם בשל המסקנה המתבקשת מהן.
אלא שבמחשבה שניה התעוררתי להתבונן בסוגיה נוספת, חשובה מאין כמותה, ממנה אין להתעלם. לא סוד הוא שרבים מאוד סבורים שכתב האישום נגד נתניהו הוא שיאו של ניסיון מצד השמאל לבצע פוטש פוליטי ולהדיח ראש ממשלה מן הימין, כזה המפריע לשמאל לאורך שנים ארוכות מלהמשיך ולהוציא לפועל תוכניות זדוניות בעניינים רבים ובראשם פגיעה בשלמות ארץ ישראל ושחיקת מאפייניה היהודים של מדינת היהודים.
כל מפלגות השמאל מכחישות את האמור וטוענות בלהט שכל רצונן הוא לשמור על הדמוקרטיה תוך הסבר שיש שוויון בפני החוק ועוד טענות סרק רבות. אלא שעינינו הרואות כיצד פועלת המערכת המשפטית בליווי התקשורת כאיש אחד על-מנת לייצר מצב "משפטי" שבסופו ראש ממשלה ימני (על-פי הגדרות מקובלות...) יודח ויסולק על-מנת שלא יפריע עוד.
הדברים כבר ידועים ואין צורך להכביר מילים. אזכיר רק את סכומי העתק שהושקעו בחקירות, את האכיפה הבררנית, את זהות החוקרים והפרקליטים הקשורים בטבורם לשמאל הרדיקלי בישראל, את סעיפי האישום שהם חסרי תקדים בארץ ובעולם, את ההדלפות המגמתיות ואת המסע התקשורתי חסר התקדים - נדמה לי שדי בכל אלה.
ומכאן לשאלות: . האם נכון להרכין ראש מפני מסע התעמולה האלים והשקרי נגד נתניהו ולאפשר ניצחון לאלה המבקשים להעבירו מתפקידו (תוך עשיית שימוש באמצעי פסול בעליל-כתבי אישום פליליים) באופן לא דמוקרטי ובכך לעקוב את רצון העם?
ועוד - הביקורת על נתניהו (של רבים כמו גם שלי) משמעותית ומקיפה בשורה ארוכה של נושאים. רשימה חלקית של מחדליו ומעשיו הרעים יוכלו המעוניינים למצוא במאמר שהוזכר לעיל "הגיע זמן סער" מאת דורון ניר צבי. אך למרות זה אין להכחיש כי גם זכויות צבר האיש.
אין ולא תקום מדינה ערבית בתחומי ארץ ישראל, נתניהו הצליח למזער את ההתעניינות בנושא בעולם עד כי הפך לשולי יותר, שלא כבעבר. מצבה של ישראל בזירה הבינלאומית ואצל אומות מעולם לא היה טוב יותר. אפילו באו"ם יש תזוזה לעבר יותר מתינות (הרבה בזכות מינוי מוצלח של דני דנון). שגרירות ארצות הברית כבר בירושלים ויש הכרה בריבונותנו ברמת הגולן - אלה כבר עובדות מוגמרות. על הפרק החלת ריבונות על הבקעה פלוס ואף כינון ברית הגנה עם ארצות הברית. המצב הכלכלי טוב כפי שעוד לא היה, ישנן הצלחות במאבק נגד האירנים - כל האמור בהובלת נתניהו. האם אין מקום גם להכרת הטוב?
לסיכום אומר שלי עצמי אין תשובה חדה בשאלת החלפת נתניהו בעת הזו. יחד עם זה אינני רוצה בשום פנים ואופן לשחק לידי הרשעים מהשמאל העושים יד אחת נגד נתניהו וזאת רק מסיבה אחת - בעיניהם הוא המכשול העיקרי בפני הגשמת מאווייהם (שהם הרי אסון למדינת היהודים) ולשם כך אינם בוחלים בשום אמצעי לרבות עשיית מערכת "המשפט" קרדום לסילוקו מהזירה הפוליטית, זה תוך הפרת כל כללי הצדק, תוך ניהול מסע ציד אכזרי נגדו ונגד משפחתו, תוך ביצוע שטיפת מוח כוחנית בהמוני בית ישראל ותוך הפגנת רשעות ורוע ברמות בהן לא הורגלנו וכמותן לא חווינו.
כנגד העוול הזה וכנגד הרוע הזה עלינו להתקומם, ייתכן שגם על-ידי שמירה אדוקה על נתניהו מפני ציפורני הרשע המאיימות להינעץ בו על-מנת להפכו לגווייה פוליטית.

תאריך:  15/12/2019   |   עודכן:  15/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו או סער
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
סער שמאלן גייס חמישי
מישי  |  15/12/19 16:16
2
סער שמאלן גייס חמישי
מישי  |  15/12/19 16:16
3
פתרת לי דילמה אמיתית.
בעז ידידי, תודה.  |  15/12/19 17:08
 
- סער שמאל מובהק
שמחה חן  |  16/12/19 10:20
4
בעז שפירא מיעט במאמרו לציין
סער בשמאל  |  16/12/19 20:43
 
- ניצחון לסער, צהלה לשמאל
עמוס שנער  |  17/12/19 01:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
דן מרגלית
אני משווה את מצב האומה מול ביבי כבהליך של פדיון שבויים    מדינת ישראל היקרה והאהובה על הרוב המכריע של אזרחיה נלקחה בשבי
יבגני פטישמן
שיטת הממשל הישראלית הוכיחה פעם אחר פעם את אי-היציבות המובנה בה; התיקונים שניסו להכניס בה לאורך השנים לא רק שלא הועילו, אלא רק הזיקו    הגיע הזמן להחליף
מירב ארד
הגיש עתירה ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, יוליה שמאלוב ברקוביץ', נגד שידור סדרת הכתבות של עמית סגל 'ימי בנימין'    הנדל הורה לחברת החדשות להשיב לעתירה עד השעה 16:00
קובי אפללו
בחירות 2020 ולפיד כבר מחליף מסכות בקצב מסחרר, הוא יודע שכואב לכולנו והוא מבין שזה הזמן שלו לזרוח    מבחינתו פורים זה כל יום בו בני גנץ מצליח להקריא נאום בלי לעשות פדיחות, נשף התחפושות של כחול לבן החל
איתמר לוין
ניתוח חוק יסוד הממשלה וחוק יסוד הכנסת מובילים למסקנה, כי אין מקום להתערבות של בג"ץ בשאלת כשירותו של נתניהו. זוהי שאלה פוליטית-ציבורית, וייתכן שהפתרון מצוי במשכן הנשיא
רשימות נוספות
סער: קורא לנתניהו לערוך עימות פומבי  /  איציק וולף
בנט: הימין החדש תרוץ באופן עצמאי  /  איציק וולף
נתניהו בראש - 61 מנדטים לשמאל-ערבים  /  איציק וולף
פניה לשר החינוך רפי פרץ  /  איתן קלינסקי
ספין החנינה  /  חיים משגב
רציפות   /  אברהם בנמלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il