X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו הוא פושע, הוא מאיים על ההגמוניה והאחיזה של השמאל בתקשורת ובפרקליטות, הוא בא לשנות סדרי עולם וגמר כנאשם בשלושה כתבי אישום
▪  ▪  ▪
נתניהו. עזור להם [צילום: פלאש 90]

קשה לי להאמין שאני כותב את זה אבל אני רוצה להתייחס לדבריה של סתיו שפיר שהפריחה אל אוויר העולם את אחת הכותרות המשמעותיות שפספסתם בסוף השבוע. בתוכנית פגוש את העיתונות (28.12.19) רואיינה סתיו שפיר ונשאלה מספר שאלות לגבי עתיד השמאל החרב ועל עתידה האישי שלא נראה מבטיח כרגע. היא כמובן קוראת לאיחוד מפלגות השמאל. זוהי בעצם קריאת מצוקה פרסונלית מצידה. איחוד השמאל הוא גלגל הצלה אישי עבורה (לא נשארו לה מפלגות).
אפילו בשמאל הבינו שיש להם הזדמנות חד-פעמית לסלק אותה לצמיתות מהמפה הפוליטית. לדעתי ההחלטה התקבלה וסביר להניח שסתיו שפיר סיימה את הקריירה הפוליטית הארוכה מידי שלה. היא בקרוב תעיר תנועת מחאה חדשה שתכלול אותה ועוד עשרות תומכים ירוקים נלהבים ותמשיך את מלחמתה הרעשנית מחוץ לכותלי הכנסת. אני רוצה רגע להתייחס לכותרת שסיפקה שפיר והתפוגגה לה במהלך הראיון המנומנם. סתיו טוענת אל מול מצליח שאין הבדלים אידאולוגיים בין המחנה הדמוקרטי למרץ או לעבודה ואז היא מציינת שאפשר לומר "בלחש" שגם אין הבדלים אידאולוגיים בין מחנה השמאל לכחול לבן.
הפעם סתיו, וזו אולי הפעם הראשונה בהיסטוריה של שנינו שאני כמעט מסכים איתך, למרות הסתייגותי מרעיון המרכז כדרך פוליטית בת-קיימא ומאסופת המתכנסים התורנית להחלפת השלטון תחת הכותרת "רק לא ביבי". אני חייב לציין שאמירתה של סתיו לא לגמרי מדויקת. במפלגת לבן כחול נמצאים גם מספר אנשי מרכז ימין והם משמשים כעלי תאנה לאידאולוגיה השמאלנית, מטריאליסטית, אליטרית של המפלגה. אני טוען בקנאות כמעט בכל מאמריי הפוליטיים שאין באמת זכות קיום למפלגת מרכז בישראל.
שחקן החיזוק שככל הנראה שותף לדעתי (לא במודע) הוא גבי אשכנזי. גם הוא מספק כותרת למצליח ומכריז שהפעם הם לא ישחקו במשחק החרמות הילדותי שלהם ושדלתות מפלגתו פתוחות לכולם. בוקר טוב גבי! איחרת את מסע ה-"כולנו" של שותפך יאיר בכמה ראיונות. פתאום כחול לבן מחבקת את כולם והיא מלכותית ומלאכותית יותר מאי פעם. אותה מפלגה שדחתה והחרימה את הציבור החרדי מוכנה לשחק איתם עכשיו. האמירות הללו יעלו למפלגת הטרנד בכמה מנדטים טובים. חלק הארי והלבן של מצביעי לבן כחול לא מסוגל לסבול את המחשבה של גנץ מקפץ יחד עם ליצמן במשחק הקלאס הפוליטי.
כלב בשער
לשמאל יש את הקול. קולו של השמאל הוא אחיזתו החונקת במעוזי התקשורת והממסד. נתניהו הוא האיום המרכזי והכמעט בלעדי על קולם של אנשי ישראל הראשונה, הוא תקע להם את רגב כשרת התרבות, הוא מינה להם את אוחנה כשר משפטים והוא פעל במשך שנים ליצירת איזון בין קול הימין לקולו הרעשני והכמעט בלעדי של השמאל בתקשורת. קחו מהשמאל את הקול ולקחתם מהם את הכול. רוב אנשי התקשורת הם שמאל, רוב אנשי המשפט והפרקליטות הם שמאל, תתבייש לך ביבי, השלטון גם ככה היה שלך מדוע הפרעת את מנוחתם של המתלוננים הסדרתיים, היית צריך לאפשר להם להמשיך לצרוח בשקט.
פה בדיוק קבור הכלב. מגיע לך נתניהו. אתה הבאת את כתב הבאושים הזה על ראשך והנה למרבה האירוניה אתה מואשם בקבלת סיקור אוהד מרמה והפרת אמונים. איימת על הזכות שלהם להמשיך להתלונן, איימת על זכותם מלידה לשלוט באמצעות התקשורת על דעתם הממורמרת מבחירה של השבט הלבן. הנורא מכל אתה מאיים גם על ישראל החילונית, הליבראלית, המטריאליסטית, אתה האיום המרכזי על "ישראל החדשה" אותה הם מבקשים לכונן.
עכשיו לאחר שנבחרת ליו"ר הליכוד בפריימריז דמוקרטיים לתפארת ואחרי שהם הצהירו כי הם מוכנים לשחק עם כולם, עכשיו כשכולם יודעים שאתה נאשם לא נשאר להם חומר לקמפיין מספיק צמיגי ומשכנע. לפיד כבר בודק את השטח ומנסה את שיטת "המשיחיים" הדלילה קרי בן גביר ושותפיו. הקוקטייל החדש שלהם מורכב משוחד, מרמה, כיפות פנאטיות סרוגות, הפרת אמונים, חינוך "הילידים" של כולנו, בתי החולים, ובמושבי האח"מים הם ממשיכים להגיש אותו בסתר עם תמצית חרדים חריפה.
למדתי מפי מקובל גדול כלל חסידי עמוק. כשהרע מתגבר, עומד כמו כלב בשער וחושף שיניו, דופק בטפריו על השער הקורס, נובח ומזיל ריר, מאיים לטרוף בכל רגע... השלך אליו חתיכת בשר, זה יסיח את דעתו ואתה תוכל להמשיך בדרכך. תבטיח להם ביבי שלעולם לא תסגור להם את עיתון הארץ, תתייחס אליהם קצת, לך לעימות בשידור חי מול גנץ המלאכותי ממלכתי, תראה כמה זמן המסכנים עומדים וחושפים שיניים, הם הפכו עולמות על-מנת שאתה תכחד, חלקם ממומנים מקרנות שונות ומשונות.
אם אתה תמשיך להנהיג והם לא ישיגו מטרתם הם פשוט ירעבו ללחם, פליז ביבי רחם עליהם, תן להם קצת ממך, הם לא מפסיקים לרגע להתעסק בך, אתה פותח וסוגר כל מהדורה, אתה המוקד על המוקד, הם מיואשים מקריאות שחיתות רמות, רחמים ביבי רחמים, עוד רגע ונגמר להם הקול...

תאריך:  29/12/2019   |   עודכן:  29/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקול הוא קול השמאל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אני לא נותן עיצות למי שנחשב גא
בן נאמן  |  29/12/19 16:03
2
יישר כח אפללו
שמחה חן  |  29/12/19 18:28
 
- עוד נפיחה לא מוצלחת של שמחה
רוזנגרטן  |  30/12/19 22:55
3
יש לי שתי עצות יותר טובות
הירונימוס  |  29/12/19 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
ד"ר רון בריימן
בשעת כתיבת שורות אלה נראה שהיועץ המשפטי לממשלה מתחיל להפנים את העובדה שאיננו יכול לפסול מועמד בניגוד לחוק    המחוקק צפה את המציאות הקיימת וקבע שראש ממשלה רשאי להמשיך בכהונתו עד לפסק דין חלוט וסופי בעניינו. ההיגיון מאחורי החוק הוא למנוע חילופי שלטון שלא באמצעות הקלפי
רפי לאופרט
סיימנו את הפריימריז בליכוד ואנו לפני מערכת בחירות נוספת, השלישית במספר בש"ז. עובדה זו מדגימה את משמעותה של כותרת המאמר: דרושים תיקונים מהותיים במערכות היחסים בחברה שלנו, אולם הדרך היחידה להשיג זאת מבלי להיקלע למשבר קיומי מסוכן, היא דמוקרטיה אמיתית - בתחום עולם המושגים ובדרך קבלת ההכרעות
יוסף אליעז
אין זה מנחם לחשוב שסער רק עשה תרגיל בחירות    כס הנשיא אינו מטבע עובר לסוחר או לשוכר, וגם אסור שיהא מעין שוחד בחירות
איציק וולף
ראש הממשלה צריך להחליט עד ליום חמישי האם יבקש מן הכנסת חסינות מפני העמדה לדין    הנימוק הצפוי - אם יעשה זאת: ניצחונו בפריימריז מהווה הבעת אמון ציבורית בתפקודו כראש ממשלה למרות ההחלטה על כתבי האישום
עידן יוסף
ראש הממשלה נאם אחרי ההישג במקדימות ואמר: "זה ניצחון כביר כי כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי"    ביעדים שהציב: להביא להכרה אמריקנית בהחלת ריבונות ישראלית על כל הישובים ביו"ש    "העתיד בידינו אם רק נצא להצביע בבחירות הקרובות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il