X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מישהו חייב לעצור את זה לפני שיהיה מאוחר מידי הם דורשים שהימין יחליף את נתניהו והימין חייב לדרוש שהם יחליפו את בני באג
▪  ▪  ▪
גנץ. רובוט? [צילום: אוליבר יטוסי/פלאש 90]

השתדלתי לשמור על ממלכתיות, להיות עדין עד כמה שניתן, לא לתקוף אותו ישירות, בכל זאת מדובר ברמטכ"ל לשעבר. עקצתי בפייס, תקפתי בין השורות, ניסיתי להעביר את המסר דרך שותפיו למפלגה. אבל די, זה לא מצחיק יותר, זה לא חמוד, זה לא גמגום או עילגות חולפת. ישראל, יש לנו בעיה! בני באג מלא בתקלות חוזרות, תקלה אחר תקלה שמאיימים על יציבות המערכת כולה. אם ישראל לא תתעורר כולנו מימין וגם משמאל נתעורר ב-3.3.2020 וגנץ יהיה ראש הממשלה.
אני כבר לא מדבר על העדר כריזמה, על הגמגום, על האוזן הלא שומעת, על המוח שמתקשה להרכיב משפטים רציונליים, על ההתפרצויות המוזרות, על נאומי הממלכתיות השחוקים, על שפת הגוף, על העיניים המבולבלות... לעיתים נראה כי בני באג סובל מרגעי דמנציה, ולעיתים נראה כאילו הוא מנותק לחלוטין. בלי טיפה של ציניות אני מאחל לו רפואה שלמה בריאות ואריכות חיים, אבל גנץ יקירי מישהו צריך לומר לך את האמת, אתה לא יכול להיות ראש ממשלה.
אם היה מתברר לכולנו שגנץ הוא פרי פיתוח של הממד התשיעי, חברת פיתוח חדשנית העוסקת בפיתוח מערכות בינה מלאכותיות וקיברנטיקה מתקדמת, שבני באג הוא למעשה סייבורג סופר מתקדם שאמור להציג לעולם כולו את יכולותיה המתקדמות של תעשיית ההייטק הישראלית, מעין הלצה עתידנית מתוחכמת בסגנון הסדרה המצוינת "מראה שחורה", להוכיח לעולם כולו שגם רובוט מפוצץ בבאגים יכול להיבחר לראשות ממשלה, כך לפחות היה לנו הסבר שמניח את הדעת. אחרת אין בנמצא הסבר רציונלי לתופעה המתעתדת להוביל את מדינת ישראל.
המדינה של כולנו
לפיד מתעלם במכוון, בוגי עצם עיניו, אשכנזי מילא פיו גריז, מה יש לכם? איזה מן חברים אתם? להתחבק ולהסתובב יחד זה כן, להציל חבר במצוקה זה לא? נדמה כאילו רק מצביעי ימין רואים את זה, נדמה כאילו השמאל מרכז הִתְפַלֵּף סופית והוא בוחר במודע להתעלם מכל אותות האזהרה. זו גם המדינה שלכם חברים, זו המדינה של כולנו. אם אתם ממחנה השמאל-מרכז תשכחו לרגע מכחול לבן ותתעלמו מביבי, יש לכם עוד אפשרויות. אל תפקידו את גורל ילדינו בידיים המבולבלות של גנץ. אותו בני שאפילו לא מצליח במעמד נוח, אוהד ומלטף להרכיב מספר משפטי ברכה לוגיים ליושבים בציון.
האיש פולט שטויות, הוא מבוהל וזה ניכר על כל קמט שהוא הרוויח. נכון למועד כתיבת שורות אלו, העלה אושיית הרשת יבגני זרובינסקי סרטון ממסיבת סילבסטר. הוא סך הכל שואל את בני באג, איך המסיבה? והמערכת קרסה שוב, טוב נניח והוא שוב לא שמע אבל הצחוק המלאכותי שמגיע אחרי, די נו, בני תשבע באמא שאתה לא רובוט... ולמה אנחנו צריכים כל הזמן לקבל את התירוצים שלך, אתה רוצה להיות מספר אחד, לא? כל הזמן אתה מקבל הנחות, אתה עייף ומותש, אתה לא שמעת, לא התכוונת, האוזן הזו, הלשון ההיא, מה קורה פה?! מר בני גנץ אם אתה סובל מאיזו בעיה בריאותית כזו או אחרת פשוט תפרוש ולך לטפל בעצמך.
הדיסוננס הצורם בין הנאומים המוקראים שלך לאיך שאתה נשמע בחי הוא לא הגיוני, המילים הברורות היחידות שיוצאות לך מהפה בזמן אמת הן: שוחד, מרמה והפרת אמונים. גם עם ממלכתיות ואחדות אתה נשמע סביר אבל כל מה שבין לבין פשוט לא עושה שכל. בני קשה לך וכולם רואים את זה. מרוב שאתה מנסה להסתיר זה רק מתפרץ ממך יותר, אולי בשיחות סגורות בחדרי חדרים אתה מצליח יותר, אחרת אין לי שמץ של מושג איך הגעת עד למעמד הנוכחי. בכל אופן לישראל מגיע יותר. אני יכול להצביע על לפחות 119 חברי כנסת שמתפקדים טוב יותר ממך. לישראל מגיע ראש ממשלה רהוט, כריזמטי, מהיר, מבריק, חד, נינוח, אמיץ, מדבר, שומע, בקיצור מתפקד, או במילים אחרות ביבי.

תאריך:  01/01/2020   |   עודכן:  01/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בני באג המערכת קרסה
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
ואם החמורים מבקשים חמור ?
מדמוני אסף  |  1/01/20 13:24
 
- יהיה ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ
לפיד מתעלם במכוון  |  1/01/20 21:18
 
- את מה שקורה בכחול לבן בדיוק
תארתי לפני שבועים  |  3/01/20 08:26
2
אהבתי,אהבתי
שמחה חן  |  1/01/20 15:57
3
ולכן ייקרא שמו בישראל...
שונסי גנצינר  |  1/01/20 16:42
 
- שונסי גרדינר
שמחה חן  |  3/01/20 12:10
4
להתעורר מהחלום
שמואל ד.  |  1/01/20 17:58
5
טור נהדר וקולע כל הכבוד
אניהי  |  2/01/20 07:31
6
החסינות תחזור לשמאל כבומרנג
אקטואלי  |  2/01/20 08:57
7
גנץ לא מתאים להיות מס' 1
אקטואלי  |  2/01/20 12:25
8
זה מעורר פליאה כיצד אלפים
תמוה  |  2/01/20 16:56
9
עצוב ומבהיל.
אמנון111  |  3/01/20 03:07
10
אני מחכה לחקירתו של גנץ
אקטואלי  |  3/01/20 21:33
11
דברים כדורבנות
א.ל. רמת-גן  |  3/01/20 23:25
12
אפללו לא מוח ממש מבריק
הניה פילטר  |  4/01/20 05:05
13
מה לעשות "שאין לו את זה"
אקטואלי  |  4/01/20 08:13
14
מצויין. הן הנושא והן הכתיבה ל"ת
בן הארץ  |  4/01/20 20:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
יו"ר האיחוד הלאומי, הציין כי וא לא מאמין שמפלגתו תתמודד בבחירות ללא חיבורים    בן-גביר בתגובה: "ההתנשאות הביאה את הכשלון בפוליטיקה של הציונות הדתית"
מרדכי ליפמן
עשור הולך ועשור בא    באו תוצאות הפריימריז והראו כי נתניהו שמר על כוחו ואף הגדיל אותו. רה"מ זכה בניצחון סוחף    הוא אף מצא לנכון להבטיח: "אוביל את הליכוד גם לניצחון גדול בבחירות"
איתן אראל
ככל שכנסת ישראל וממשלת ישראל הנבחרות לא תפעלנה, באמצעות הגופים הממוּנים על ידן, ולא תפעלנה את סמכותן הלכה למעשה לא יתרחש השינוי הרצוי והנדרש בכיוון הפרדת הרשויות והתנהלות דמוקרטית כהלכה, על-פי רצון הבוחר!
מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו טען כי בלוק הימין שגיבש נתניהו "לא קיים יותר"    העריך: "יהיה קמפיין מאוד אינטנסיבי, קצר ומאוד אמוציונלי"    לגבי החיסנות השיב: "אני מקווה שראש הממשלה לא יגיש את הבקשה"
איציק וולף
סטודנטים מכל הקשת הפוליטית פנו אל יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניל הנדל, וביקשו ממנו לאפשר לסטודנטים להצביע בבחירות לכנסת ה-23 ביישובים שבהם הם לומדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il