X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נושא השותפויות במפת המדינה בו מבקר כרגע אוראנוס, הינו תהליך מאתגר מאוד מבחינת התפיסה הרגשית של העם את מנהיגיו
▪  ▪  ▪
תקופה מאתגרת [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

כוכב אוראנוס, השליט הטבעי של מזל דלי, המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, יוצא השבוע מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ומתחיל במסעו במסלול ישר, עד שייכנס בפעם הבאה לנסיגה בחודש ספטמבר 2020.
כוכב זה יושב שבע שנים במזל, כשהפעם החל מסעו במזל שור, הוא בית השותפויות של המדינה החל מחודש אפריל 19 למשך שבע השנים הבאות.
כאמור, נושא השותפויות במפת המדינה בו מבקר כרגע אוראנוס, הינו תהליך מאתגר מאוד מבחינת התפיסה הרגשית של העם את מנהיגיו. כוכב זה, שמביא איתו רצון לשחרור, מייצג את מרבית העם שרוצה להשתחרר מכבלים של עבר וללכת אל העתיד בדרך חדשה. הבחירות בפתח מייצגות את הצורך לסגור מעגל ולשבור את הדפוסים שהיו ידועים עד כה.
מהלך זה מתאים גם ביחס להתנהגות עם שכנינו הערבים ולא רק בינינו לבין עצמנו. הבעיה היא שגם הערבים חשים כמונו וגם להם יש צורך בשבירת דפוסים משכבר הימים. במדינה שלנו הקונפליקט הוא על-רקע דתי/אתני ולכן היא הופכת לאישית ונוגעת בתפיסת העולם הפרטית של כל צד ולכן גם המעורבות בה, הינה בדרך כלל טוטאלית.
מלחמה זו תמיד תהייה קשה מהרגיל כיוון שלצד הנדחק לדעתו אל הפינה, יש תחושה שאין לו מה להפסיד ואז הוא פועל יותר באגרסיביות, כולל מעשים הנתפסים כהתאבדות. למעשה שני הצדדים פועלים מתוך תחושת "אין ברירה" וזה המצב איתו אנו מתמודדים.
בנוסף לפן המדיני הרי שגם ברמה האישית ירגישו בכך ילידי המזלות שנולדו בשליש הראשון של המזלות הבאים: שור, עקרב, דלי, אריה, קשת ומאזניים. ייתכנו שינויים מאתגרים, משמעותיים ופתאומיים בחייכם, אך קבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - רציתם בזאת, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.
המזלות שעשויים ליהנות מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: גדי, בתולה, דגים, וסרטן. כל שאר ילידי המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שכן ציינתי ולא יתנגדו לשינויים.
להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.
כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי. אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.
ולסיכום, אולי תקל על כולנו הידיעה שכוכב אוראנוס בתפקידו הבסיסי נועד לנפץ את העבר כדי להוביל לקדמה. נכון שדרכו מהירה וחסרת סבלנות, אך אלה שיסכימו איתו ייהנו ממנו יותר לעומת המתנגדים לו, שבכל מקרה יבצעו את השינוי, אלא שיאלצו "לשלם" עבורם מחירים יותר משמעותיים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - שבוע מאוד משמעותי עבורכם בגלל ריכוז כוכבים בשמיים במזל שלכם במידה ועדיין לא גיבשתם תוכניות, היעזרו בסבלנות – עד סוף החודש
▪  ▪  ▪

טלה
הקריירה שלכם בראש מעייניכם עכשיו, בגלל ריבוי כוכבים במזל גדי הוא בית הקריירה שלכם. נראה שאתם פועלים תחת לחץ ונוחים לכעוס בגלל העובדה שהכול בא אליכם בבת אחת ועם הרבה עומס שלעיתים קשה לכם לעמוד בו. ייתכן שיחסי האנוש שלכם רגישים יותר בחודש האחרון בגלל אינטנסיביות האירועים שמתרחשים לאחרונה בחייכם.
שור
זוהי תקופה מאוד מעניינת ומאתגרת עבורכם, כיוון שאתם מופעלים על-ידי הכוכבים בדרך כזו שגורמת לכם לרצות להשתנות ולהרבות בנסיעות על-מנת לקדם את עצמכם. נראה שאתם לחוצים שלא כרגיל ומעוניינים שיבינו אתכם, אך אתם פחות קשובים לאחרים ונראה שבשבוע האחרון הייתם כעוסים ברמות שכאלה שנשארתם עם משקעים.
תאומים
בשבוע הקרוב יימצא כוכב מארס בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ויגרום לכם לתנועתיות רבה. ביחד עם העובדה שהכוכב מביא עשייה, הוא עלול גם להביא תחושת מלחמתיות ונראה שאנשים בסביבה שלכם ירגיזו אתכם בדרך כזו שתהיו נוחים לכעוס. חשוב מאוד שתלמדו לשלוט באימפולסיביות שלכם ותבנו לעצמכם בסיס אישי וכלכלי מוצק.
סרטן
נראה שכוכב השפע יופיטר שנמצא עכשיו בבית הזוגיות והשותפויות שלכם מביא לכם אומנם שפע, אך לא בכיוון שאתם רוצים והשפע מצוי דרך העובדה שאנשים אחרים מפעילים אתכם ולא אתם גורמים לדברים להתרחש. נסו לקחת צעד אחד לאחור ולא להשקיע עד בלי די, כיוון שנושא נוסף שאתם צריכים ללמוד אותו הוא - גבולות.
אריה
כוכב התקשורת מרקורי עומד להיכנס לבית הזוגיות שלכם ועובדה זו יכולה לגרום לכם לשיחות שלא יהיו נוחות או נעימות לכם, כיוון שנראה שהפעם לא ישתקו לכם אלא יענו לכם בצורה אסרטיבית כך שתחושו את תחושת חוסר הנוחיות בצורה חזקה. מומלץ לכם לשמור על מוצא פיכם ולהשקיע את מקסימום האנרגיה בכל הקשור לנושאי עבודה ויצירה.
בתולה
המעגל הראשון של חייכם מפעיל אתכם בדרך כזו שכל דבר מקפיץ אתכם ואתם מרגישים בחוסר מנוחה גובר והולך. אתם נוחים לכעוס ולהגיד באסרטיביות גם אם הצד שכנגד לא יהיה מעוניין בכך. אתם נמצאים במקום שבו חוסר היכולת שלכם לשתוק, גובר על כל הגיון. היצירתיות שלכם כל כך גבוהה עכשיו, שאתם יכולים לפרוק דרכה את כל המתחים.
מאזניים
אתם מאוד עסוקים עם עצמכם ובמה שאנשים אחרים עושים לכם. ההיעלבות שלכם לאחרונה קשורה בכך שקשה לכם לעשות הפרדה בין עיקר לתפל ואתם תופסים כל אירוע אישי כנגדכם. המקום הדומיננטי ביותר עבורכם בשלב זה הוא בית המשפחה שלכם. זה המקום הטבעי ששם אתם יכולים להחצין את רגשותיכם ולדעת שתתקבלו ללא כל תנאים.
עקרב
הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לכך שכדאי לכם בשלב זה לבדוק מהם האפשרויות שלכם לקיים את עצמכם מבחינה כלכלית ולהיות עצמאיים. בשבוע הקרוב בעקבות אירועים רגשיים שונים, אתם עומדים להיות מופעלים בדרך כזו שצורת מחשבתכם עשויה להשתנות. למעשה כל השינויים שאתם עוברים עכשיו, בונים את העתיד שלכם.
קשת
הכוכב מארס שמביא עשייה אינו הכוכב המזוהה איתכם, אך כאשר הוא נכנס למזל שלכם למשך חודש אתם חשים שזהו זמן שבו אתם יכולים לבנות את עצמכם ולהתחיל מחזוריות חדשה בחיים. נושאים כספיים רבים עדיין נשארו פתוחים אצלכם ורק עם הגיעם לפתרונם הטוב, תדעו שהדרך נפתחה לפניכם ואין מכשול חדש כלשהו שיצוץ ולא תדעו לפרק.
גדי
מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם ורק טבעי שאתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה ומאתגרת במרבית תחומי החיים. מצד אחד נפתחו בפניכם השנה הרבה חלונות הזדמנות, אך מצד שני עובדה זו דורשת מכם מחיר לא מועט ולא תמיד אתם רוצים או יכולים לשלם את מחיר השינויים. כוכב החשיבה יעבור השבוע לבית הכספים שלכם ויעזור לכם להגיע להחלטות.
דלי
לשמחתכם הרבה בקרוב, הרי שמרבית הכוכבים שמאכלסים היום את מזל גדי הוא בית תת-המודע שלכם, עומדים לצאת החוצה מהחושך אל האור. משמעות עובדה זו היא כי אתם ילידי המזל שנחשבים לחכמים ומיוחדים, יכולים לסמוך על בורא עולם שיפתור בפניכם את הבעייתיות שנוצרה בחייכם. הפחדים המרובים שחשתם, עומדים להתפוגג ולהתמסמס כלא היו.
דגים
מבחינה חברתית אתם המזל שעכשיו הכי בונה את עצמו ויש לכם יכולת לממש את הצורך שלכם ב"יחד". אתם מוכנים לעבוד קשה לשם כך ומוכנים לקבל כל חיזוק שיחשב משמעותי בעיניכם על-מנת להתעודד ולחזק את התחושה שאתם נמצאים במקום הנכון. בנוסף, כוכב העשייה מארס נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכך שתחום זה מואר אצלכם בשלב זה – ובהצלחה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לקבל תחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  13/01/2020   |   עודכן:  13/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שבירת מסגרת תפיסת עולם וסגנון חיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
אך עיתונאי ערכי אינו יכול לומר ברצינות כי "אינני רואה כל פגם בבקשת החסינות שלו, זה טבעי וזה אחד הכלים המשפטיים העומדים לרשותו    ההתנפלות עליו היא חלק מהמסע נגדו" (בראיון למיכאל טוכפלד ב"מקור ראשון")    עד כאן
דן מרגלית
"אוי לי מיוצרי ואוי לי מיצרי", כדבר חכמים    הוא פשוט הפך לגוש אחד של נזק לאומי
ארי בוסל
ערב תומכים, ללא הממסד וללא התורמים שבד"כ מחפשים את עצמם, רוצים לראות ולשמוע את שמם מוזכר פעם ועוד פעם ועוד פעם (עד שכולם כבר מתעייפים)    והנה הממסד האמיתי מגיע אליהם, ואין זו מחמאה סתם
איתן קלינסקי
יעקב חי בניכר במצרים בנוחות רבה שבע עשרה שנה עם בני משפחתו. כשחש שהמוות ניצב בפתח הוא משביע את בנו "...אַל נָא תִּקְבֵּרֵנִי בְּמִצְרַיִם, וְשָׁכַבְתִּי עִם-אֲבוֹתַי..."
דבורה צרויה
מתמודד מבוגר החי בבית הוריו נהנה מתמיכה מלאה וככל שתהליך השיקום חיובי המתמודד בשל לעצמאות    במצב זה כדאי מאוד לשקול כחלק מתהליך הקניית עצמאות להפריד עבורו יחידת דיור עצמאית בתוך הבית הקיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il