X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: נזיד עדשים של אורלי ועדה מסדרת - ומה עם ניגוד אינטרסים? אם אין חיים -תאכלו שעשועים? לתשומת לב רון חולדאי ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
אבקסיס-לוי. כסאולוגיה [צילום: דוברות הכנסת]

אורלי שמאלי
אידיאולוגיה אאוט. כיסאולוגיה אִין. תשאלו את אורלי אביקסיס לוי. אחרת איך תסבירו את התנודתיות המפתיעה שלה ממפלגת הימין הקיצוני בזמנו ישראל ביתנו (מישהו עוד זוכר?), לאחר שערקה מהליכוד, ואף הייתה סיעת יחיד, אל השמאל הקיצוני, מפלגת מרצ - לא לפני שהתנחלה במפלגת העבודה השמאלית, איך לא, בעבור נזיד עדשים של הכיסא המכובד המובטח לה כמספר 2 במפלגה, אפילו לפני ראש המפלגה המעטירה, ניצן הורוביץ, שמוקם רק במקום השלישי!
מפלגת גשר? הנסיכה לבית לוי, בתו של הח"כ והשר המיתולוגי דוד לוי המחַשק, איש צמרת הליכוד השורשית, מגשרת לא אחרת מאשר בין שמאל לשמאל קיצוני. אתם קוראים נכון. האם הצעד הבא שלה יהיה הליכה עם הרשימה המשותפת?
הקול פוליטי
ומי עומד בראש הוועדה המסדרת לענייני חסינות ביבי? כן, זה לא אחר מאשר ח"כ אבי ניסנקורן מסיעת כחול לבן. אז אחרי הפסיקה של עו"ד ינון, היועץ המשפטי הפרלמנטרי, שאישר את הקמת ועדת הכנסת בנושא, למרות מעורבות אשתו בגיבוש כתבי האישום נגד ביבי, קַבלו עוד ניגוד אינטרסים מבית הסיעה היריבה לביבי, כשתוצאות ההצבעה נגד החסינות ידועות מראש.
אז מה, הקול פוליטי כבר אמרנו? לא סוד הוא שכל הקמת הוועדה נגועה בחטא פוליטי מובהק, איך לא, להפיל את ביבי, השליט הפוליטי האחד והיחיד המוצלח, עתיר ההישגים, הביטחוניים, המדיניים והכלכליים המחזיק בתואר שיאן השלטון מאז קום המדינה. ובסיעת גנץ, כידוע, כל האמצעים הפסולים כשרים להשגת מטרה מקודשת זו, במסווה, איך לא, של טובת המדינה.
נאכל שעשועים?.
אם עד עתה ידענו שהסיסמה של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, היא "אם אין לחם - נאכל שעשועים ובידור", שהם בראש סדרי העדיפות של חולדאי, הרי במות שני אזרחים בשיטפונות העיר ללא הפסקה, דומה שהסיסמה היא: אם אין חיים - נאכל שעשועים".
אחרת איך אפשר להסביר את מיליוני השקלים שחולדאי משקיע בתיאטרון הבימה ובהפעלת תחבורה ציבורית בשבת, אך אין לו די כסף להשקיע בתשתיות חיוניות מצילות חיים - דוגמת מערכת ניקוז נאותה שתמנע קורבנות מיותרים בעקבות שיטפונות. האומנם אליבא חולדאי שעשועים דוחים פיקוח נפש?
בקטנה
שנת המס - מיסים ונפלאות
בית הדין הבינלאומי: ישראל על הכוונת? - יש לי יום יום האג
כחול לבן - אנטיביביוטיקה. אבל מה לעשות שהחיידקים עמידים?

תאריך:  14/01/2020   |   עודכן:  14/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גשר לאן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אורלי אבקסיס
שמחה חן  |  14/01/20 15:54
2
גשר - גשר המכביה
ירח 2020  |  15/01/20 18:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
יו"ר הוועדה המסדרת של הכנסת פנה ליו"ר הכנסת בדרישה לכנס כבר מחר את מליאת הכנסת לצורך הקמת ועדת הכנסת    בכחול לבן מאיימים בהחלפתו אם לא יאפשר כינוס המליאה    מוקדם יותר פנו ראשי בלוק 55 של הימין אל אדלשטיין, על-פי בקשת נתניהו, בדרישה שלא יאפשר כינוס המליאה
אליהו קאופמן
האוליגרכים - גנרלים, מהימין-מרכז-שמאל, מעורבים בימים אלה בהטוויית ה"חינוך הדמוקרטי" לחברה הישראלית, ובמיוחד לנתניהו ולליכוד    כדאי להם - לגנרלים של "כחול לבן", ול"אוליגרך" של "ישראל בתנו", לשבת וללמוד כי הדמוקרטיה צריכה להתחיל בארבעת המפלגות הדיקטטוריות שעליהן הם מושלים    רק אח"כ הם יוכלו להטיף על "בחירות חופשיות" ו"טוהר המידות בדמוקרטיה"
יצחק מאיר
אימת הגיליוטינה של אחוז החסימה גברה על זחיחות הדעת של קברניטי הרסיסים    השינוי הוא לא בהצלת המועמדים לחדול, השינוי הוא בפוטנציה
מירב ארד
קוראים לרב רפי פרץ: הצטרף אלינו לאיחוד רחב    בנט: זה יום גדול. איחדנו מחדש את הבית    סמוטריץ': "חיבורים שיביאו בשורה אמיתית"    הגשת הרשימות לכנסת תחל היום ותסגר מחר בחצות    הבית היהודי המאוחד: "נחשף הפרצוף האמיתי - ריסוק הציונות הדתית"    עוצמה יהודית: "בנט נטש את הציונות הדתית וסמוטריץ' מצטרף אליו"
איציק וולף
ביקורת חריפה בליכוד על יו"ר הכנסת על כך שלא מנע את כינוס הוועדה המסדרת    מביעים ציפיה ממנו לעכב את הדיון במליאת הכנסת בהקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות נתניהו
רשימות נוספות
אושרה הקמת ועדת הכנסת  /  עידן יוסף
הימין החדש ואיחוד הימין ירוצו בנפרד  /  עידן יוסף
ועדת הכנסת תוכל לדון בחסינות ללא אישור אדלשטיין  /  מירב ארד
דרוש מנהיג  /  ציפורה בראבי
ביבי נגד הדין  /  דן מרגלית
צבועים, נמאסתם!  /  ד"ר רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il