X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נסיעות בקווים עם ביקוש מועט הוקדמו או בוטלו ב-16 קווים ynet הצית תבערה תקשורתית ובשמאל תקפו בחריפות נגד שר התחבורה שמצידו צינן את המהומה
▪  ▪  ▪
נהג מסיע בשישי אחה"צ אוטובוס כמעט ריק [אילוסטרציה]

מהומה על לא מאומה. מיני סערה פוליטית התחוללה היום בעקבות פרסום של כתב ynet על כך שמשרד התחבורה החליט כביכול לבטל עשרות קווים הנוסעים בשבת. אולם ככל שחלף הזמן והתבררו הנתונים עלה כי מדובר בסערה בכוס תה.
מתברר כי ברחבי המדינה פועלים לא מעט "קווי רפאים" - אוטובוסים עם 50 מקומות המסיעים מספר חד-ספרתי של נוסעים בנסיעות הגולשות לתוך השבת באופן הגורם הפסד למדינה. הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה שערכה בדיקה מקצועית בנושא, בחנה 142 נסיעות ברחבי הארץ והחליטה להכניס כמה שינויים קטנים ב-16 קווים שונים נוסעים ביום שישי אחר-הצהריים.
שבע נסיעות, שמספר הנוסעים הממוצע בהן נע סביב 10-9 נוסעים בלבד, חלקן אף עם שניים שלושה-נוסעים, הוחלט לבטל ולחסוך כספי ציבור. במקביל, הוחלט בשבע קווים להקדים את הנסיעה בכמה דקות, בחלק מהקווים רק בדקות ספורות בלבד. זאת, על-מנת להגדיל את הביקוש לקווים אלה. הקדמת הקווים מאפשרת גם למי ששומר שבת לעלות על הקווים ובכך למעשה משרתים הקווים מספר גדול יותר של נוסעים.
כתוצאה מן המהלך נפגעת הנוחות של כמה עשרות נוסעים, אך באופן זה מנצל המשרד נכון את התשומות, וגורם להרבה יותר נוסעים ליהנות מן השירות.
ההתלהמות התקשורתית, כמו גם ההשתלחות האוטומטית בשר התחבורה מצד חברי כנסת מכחול לבן, העבודה מרצ וישראל ביתנו, לא עשתה רושם על השר סמוטריץ', שגיבה את גורמי המקצוע במשרדו, והשיב לסחריר התורן מבית קבוצת ידיעות אחרונות:
  • אוקיי, עכשיו אני מבין שנכנסנו למערכת הבחירות, אז לכל הספינולוגים שמחפשים על מה לעשות סיבוב, אני מציע סיבוב חינם בנתיב פלוס, רק תזכרו לקחת איתכם טרמפיסט, שלא תקבלו קנס.
    חברים, הרשות הלאומית לתחבורה ציבורית, פועלת במקצועיות ועם יד על הדופק למען אזרחי ישראל. יש סטטוס-קוו בנושא השבת והוא לא משתנה. הרשות לתחב"צ פועלת יום יום שעה שעה כדי למקסם את יעילות התחבורה הציבורית. לכל שונאי הדת שמחפשים לייצר ספינים וסערות, תנשמו.
    ‏יש מי שדואג לתחבורה הציבורית באמת, ויש דתופובים שעושים עליה סיבוב.
    שבת שלום!

תאריך:  16/01/2020   |   עודכן:  16/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסיעות שגלשו לשבת: כך הפך חיסכון בכספי ציבור למאבק דת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תה בגימטריה = 405 ל"ת
אף אחד  |  17/01/20 08:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי אומר כי לחץ הרבנים, עריקתה של עידית סילמן והחשש מכך שכישלון בבחירות יוביל לפינוי ישובים הוא שהוביך להחלטתו    בצלאל סמוטריץ' לבן-גביר: הייתם שותפים ל'בגידה' של פרץ בנו במערכה הראשונה. מה לכם כי תלינו על הבגידה שלו בכם במערכה השנייה. תלמדו מסתיו שפיר
איציק וולף
בסביבת ראש הממשלה מאשימים את יו"ר הבית היהודי בכך שהווטו שהטיל על בן גביר העמיד את שלטון הימין בסכנה    הזעם הרב בקרב פעילי מפלגת הבית היהודי על יו"ר המפלגה הופך היום לזימון לכינוס חרום שמטרתו בחינת הדחת רפי פרץ מראשות המפלגה
יהודה שלם
היה קשה לאתר בנאומו של הורוביץ קשר למציאות. קשה אבל אפשרי: הורביץ צדק בדבריו כשטען ש"האיחוד הזה הוא בשורה מצוינת לכל מי שדוגל בשלום צדק חברתי זכויות אדם ואזרח..." השמאל אכן דוגל ברעיונות נשגבים, אבל ניסיונותיו להרים דגלים אלו הסתיימו בכישלונות מהדהדים
עמוס שנער
סמוטריץ' ופרץ לא יצליחו למחוק את התדמית שלהם ולהתחפש לאנשים נאורים ומתקדמים ותמיד ימקמו אותם באותה קטגוריה קיצונית ופרימיטיבית ביחד עם איתמר בן גביר שממנו הם ניסו להתנער. אם הם בכל זאת יצליחו להתנקות מתדמיתם הקיצונית, אז בהכרח הם יבגדו בציבור שיצביע עבורם. החיבור בימין יבריח מצביעים מתונים מבנט ומהימין בכלל ויזמין את ראש הממשלה לשתות מנדטים בכיף מבלי לחשוש לאחוז החסימה. זה מה שנתניהו רצה לכתחילה
איציק וולף
יו"ר הימין החדש הודיע כי רשימת ימינה הכוללת את מפלגתו עם מפלגת האיחוד הלאומי ועם רסיסי הבית היהודי לא תתפצל לפעילות סיעתית נפרדת כפי שקרה מייד לאחר הבחירות הקודמות    "לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il