X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הגיע הזמן לנצל את הכוח הפוליטי הנמצא בידיים הערביות החיוביות שאינן מחפשות להסתכסך איתנו ולהוכיח שהימין אינו ביתם של שונאי ערבים אלא ההפך לא מדובר בצביעות של ימי בחירות
▪  ▪  ▪
מיליוני שקלים
ממשלת הימין עשתה המון למען האוכלוסייה הערבית והשקיעה מאות מיליוני שקלים בתחומי הבינוי, התשתיות, החינוך, המשפט, ההשכלה הגבוהה, הרשויות המקומיות, התעסוקה והטיפול בבעיות הפשיעה ואפילו אחמד טיבי הודה בכך.

כבר שנים פועלות המפלגות החרדיות והערביות בשיתוף פעולה. לשתיהן אינטרסים משותפים כמו הדאגה לנושאים הדתיים והדאגה לנושאים החברתיים ולמשפחות מרובות הילדים. גם ידוע שישנם לא מעט ערבים המצביעים בקביעות לש"ס, ומנגד, ישנם בדואים רבים המשרתים בצה"ל.
כיום האוכלוסייה הערבית והבדואית מראה יותר ויותר רצון להצטרף להנהגה ולעשייה הציבורית, אך הרשימה המשותפת החותרת נגד המדינה אינה מעודדת את זה. הגיע הזמן לשלב את האזרחים הערבים באופן פעיל ומשפיע יותר במדינה ואינני מדבר על שילובם של הערבים השואפים להשמידנו אלא על שילובם של אלו המעוניינים בשקט, בשלום ובשלווה, המבינים כי שיפור תנאי חייהם חשוב יותר מההסתה והשנאה. ככל שמעמדם של הערבים ישתפר, הם יהיו פחות ממורמרים וחיי השכנות ביננו יהיו יותר ויותר בריאים, תקינים ומעצימים וכוחה של הרשימה המשותפת יפחת.
מינוי נציג ערבי לתפקיד בכיר
הגיע הזמן לנצל את הכוח הפוליטי הנמצא בידיים הערביות החיוביות שאינן מחפשות להתנגש במדינה, ולהוכיח שהימין אינו ביתם של שונאי הערבים אלא ההפך. חבל שמאוחר מדי לשריין נציג ערבי או בדואי ברשימות הליכוד, הבית היהודי וש"ס, אך עדיין אפשר להבטיח להם תפקידים ביצועיים עם משמעות רבה עבורם.
אינני בקיא בחוק ובאפשרות למנות שרים וסגני שרים מחוץ לכנסת בזמן ממשלת המעבר אך אם זה אפשרי כדאי שכבר עכשיו ימונה שר או סגן שר ערבי (או בדואי) כדי להוכיח רצינות וכנות ואם זה בלתי אפשרי, אז חשוב להבטיח להם מינוי שכזה לאחר הבחירות ולאחר הקמת הממשלה החדשה. אינני מציע את תיק הביטחון כמובן אך ישנם תיקים שבהם שר או סגן שר ערבי בהחלט יוכל לפעול למען היהודים והערבים כאחד.
ממשלת נתניהו השקיעה המון באוכלוסייה הערבית
אני מניח שהרבה ירימו גבה ולא יאמינו לכך, אך ממשלת הימין עשתה המון למען האוכלוסייה הערבית. באתר האינטרנט "מקור ראשון" תחת המאמר: "מה ממשלת נתניהו עשתה למען המגזר הערבי" צוין כי הממשלה פעלה למענם בתקציבים של מאות מיליוני שקלים בתחומי הבינוי, התשתיות, החינוך, המשפט וההשכלה הגבוהה. כמו-כן, היא טיפלה בהעצמת הרשויות המקומיות, בהגדלת התעסוקה ובטיפול בבעיות הפשיעה ושאפילו אחמד טיבי הודה בכך.
מינוי פייגלין לתפקיד שר החינוך וחיבור לקהלים חדשים
הגיע הזמן שבימין יתחילו להתחבר לקהלים חדשים (או לקהלים חדשים ישנים כמו הקהל של בני העדה האתיופית). שריון אתיופי לרשימת הליכוד לצורך קישוט בלבד אינו שינוי מהותי (גם לכחול לבן יש נציגה מעדה זו) צריך להבטיח לנציג האתיופי תפקיד משמעותי היקר לבני העדה, עם העדפה ברורה למשרד לביטחון פנים לשם תיקון העוול הנורא שנעשה להם על-ידי המשטרה תוך ציון העובדה שגם נתניהו פגוע מיחס המשטרה אליו (ייתכן שהדגשת העובדה הזו תחזק את הסולידריות בין האתיופים לראש הממשלה). לשר לביטחון פנים יש למנות סגן שר ערבי או בדואי שיתמקד בפשיעה בישובים הערביים.
שר החינוך צריך להיות מקובל על הציבור הרחב וגם על קהילת הלהט"ב המעוניינים לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך מבלי לשמוע ש"מחנך העל" מדבר נגדם. הייתי ממליץ למנות את פייגלין לתפקיד זה ללא תנאים מוקדמים וללא דרישה מוקדמת שהוא יקרא לאוהדיו לתמוך בליכוד (הרעיון הוא להוכיח לציבור שהממשלה דוגלת בגישה חינוכית שונה, מתקדמת ויצירתית ומוכנה לקדם אותה מתוך רצון אמיתי לקדם אותה ללא תנאים אלקטוראליים מקדימים).
גם הערבים השואפים לחיים תקינים ובריאים ולא להתנגשות איתנו אמורים להשתלב בצורה כזו או אחרת במשרדי הממשלה ולקבל לפחות תפקיד שר או סגן שר ותפקידים זוטרים נוספים במנגנוני המפלגות של הגוש הימני והגוש החרדי (לפחות בש"ס אם לא במפלגה החרדית האשכנזית) וכפי שהצעתי קודם לכן, כדאי למנות סגן שר מטעמם במשרד לביטחון פנים שיטפל בפשיעה בישובים הערביים לצד השר מהעדה האתיופית שינהיג מהפך ביחס המשטרה אליהם. הגיע הזמן שדווקא השמאל יחשוש מהערבים הנוהרים בהמונם לקלפיות.

תאריך:  22/01/2020   |   עודכן:  22/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לחזר אחר הערבים ולחזק את גוש הימין
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שנער, אתה בדרך הנכונה
בן נאמן  |  23/01/20 00:34
 
- נתניהו בדרך החוצה מבלפור.
שאלה לא חשובה.  |  23/01/20 09:28
 
- אני עצמה יהודית אתה ימינה מהם
עמוס שנער  |  23/01/20 09:45
 
- לא הסברת במה אתה שונה משמאלני
בן נאמן  |  23/01/20 16:04
 
- אתה יותר ימינה מעצמה יהודית
עמוס שנער  |  23/01/20 19:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
טל בן-יעקב
לא מובן איך קרה שאין ולו ערבי אחד לרפואה בעשרת המקומות הראשונים ברשימה, אך עדיין, פריג' אינו יודע להפסיד בכבוד
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מאבטחים לרצח    בן גביר - עשו לו יחסי ציבור    טלפון למכבי? - שירות דוב    ולקינוח בקטנה
מירב ארד
הודיע כי למרות הביקורת על רשימת ימינה הוא אינו פורש מרשימה - "את דרכי הציבורית אבחן בהמשך"
עידן יוסף
יו"ר הליכוד: "אם אתה מצביע כחול לבן, או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר - וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות"    "נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח ואת החוק הישראלי על ההתיישבות כולה"
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר שלא ייעקר אף יישוב ישראלי ביהודה ובשומרון וכי השלב הבא במדיניות הוא החלת הריבונות על כל היישובים    "נבטיח את ההתיישבות בלב ארץ ישראל, יחד עם הממשל האמריקני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il