X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השמאל בישראל מניף שני דגלים הדגל הראשון הוא דגל 'מדינת חוק' כל אדם ישר ממחנה השמאל חייב לפרוץ את מעטה התעמולה שמסתיר את המציאות ולעזור לנתניהו להשלים את ההישגים לטובת היהודים והערבים בכברת ארץ זו
▪  ▪  ▪
שלום עם הערבים [צילום: פלאש 90]

השמאל בישראל מניף שני דגלים. דגל ראשון הוא דגל 'מדינת חוק'. דגל שני הוא השלום עם הערבים. לכן לא מובנת ההתנגדות הממש דתית לראש הממשלה נתניהו. ההתנגדות מנומקת בכך שראש הממשלה אשם בשוחד ושחיתות על-פי שלושת כתבי האישום נגדו ולכן אין לו מנדט להיות ראש ממשלה ומקומו בכלא.
בכך שהם מרשיעים את נתניהו לפני משפט ולא מאפשרים למערכת המשפט האמונה על החוק לבצע את תפקידה, הם פוגעים בחוק מפורש שנחקק בדיוק עבור מקרה זה, כדי להגן על ראש ממשלה, כדי שלא יהיה ניתן לסלק ראש ממשלה נבחר ללא בחירות אם לא הורשע על-ידי בית המשפט. בכך הם מורידים את דגל 'מדינת חוק' מהתורן ומביעים אי-אמון במערכת המשפט.
יתרה מכך, כאשר הם קובעים את אשמתו של נאשם ללא משפט, הם רומסים את הדגל ברגל גסה על-ידי הפרת אחד העקרונות הבסיסיים ביותר של החוק ושל זכויות אדם - חזקת החפות.
אלו שמבינים שאין הם יכולים להרשיע אדם לפני משפט נאחזים בתרוץ שראש ממשלה אינו יכול לתפקד כאשר עליו לנהל את משפטו במקביל למטלות המוטלות על ראש ממשלה. כל מי שרואה איך נתניהו מצליח לתפקד היטב ולהביא הישגים רבים למדינה, צריך להסכים שראש הממשלה הזה יכול לתפקד היטב וגם לנהל את משפטו שיצרוך הרבה פחות זמן מההתעסקות בחקירות שהתנהלו נגדו עד עתה.
קשה עוד יותר להבין את הזלזול של השמאל בדגל השלום שהוא ניסה לנפנף כבר שנים רבות.
ראש הממשלה הביא הישגים שהשמאל לא העז לחלום עליהם והיה מתברך בליבו אם היה משיג אפילו חלק קטן מהם. מתווה טראמפ המממש את החזון של יגאל אלון בתוכניתו, ורבין בנאומו האחרון בכנסת. ובנוסף שלום מתחמם עם מדינות ערביות ומוסלמיות רבות. נכון שהוא השיג זאת בדרך שונה מהדרך שניסה השמאל שוב ושוב במשך שנים רבות ללא הצלחה, אך התוצאה חשובה ולא הדרך. השמאל היה חייב להלל את נתניהו על הישגיו ועל מתינותו ולהוקיע את מפלגת כחול לבן על ההתלהמות הקריאות לקרב שלה.
שוב ושוב חוזרים מנהיגי השמאל על הטעות בניסיון להתנגד לכל הצעה שהפלשינים לא מקבלים, תוך איום שתפרוץ מלחמת גוג מגוג בין העולם המוסלמי לבינינו. כך היה כאשר בגין החליט להפציץ את הכור העירקי, כך גם כאשר פינו את אוריינטהאוס. למעשה כך טענו בכל צעד שנעשה בלי לקבל את הדרישות המקסימליות של הפלשתינים. כך גם טוענים היום נגד תוכנית טראמפ ומטילים את אשמת האלימות של הפלשתינים עלינו (ראה ח"כ עומר וגולן).
התרוצים העלובים של השמאל הטוענים שלא שיתפו את הפלשתינים במתווה ולא התחשבו בדעתם נראים מגוחכים. האם לא זה מה שהשמאל רצה תמיד? מדינה פלשתינית דמוקרטית ומבוססת כלכלית, השוכנת בשלום לצד ישראל? הפרדה מוחלטת בין האוכלוסיות הערביות והיהודיות כל אחת במדינה שלה? פירוז המדינה הפלשתינית כדי לנטרל את הרצון של הערבים לחסל את 'הישות הציונית' שהנהגת הפלשתינית חוזרת עליו יום יום ומחנכת את דורות העתיד לאורה?
כל אדם ישר ממחנה השמאל חייב לפרוץ את מעטה התעמולה שמסתיר את המציאות ולעזור לנתניהו להשלים את ההישגים לטובת היהודים והערבים בכברת ארץ זו.

תאריך:  11/02/2020   |   עודכן:  11/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה עובר להם בראש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בצע כסף לא עובדים חינם
ששון לוי  |  12/02/20 07:55
2
מאמר חשוב שאמנם העובדות
נמט  |  14/02/20 06:21
3
"כל אדם ישר ממחנה השמאל"
בן נאמן  |  14/02/20 07:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
יועז הנדל ממקם את סבו לא במישוריות דמיונית, אלא במציאות חיים כואבת כ"יהודי בשרשרת הדורות, שלמד על בשרו, שיש אותנו ויש את אלה ששונאים אותנו, בלי אתוס חינוכי, בלי שיעורים על טוהר הנשק, ובלי גבורה מיוחדת..."
עומר מואב
בתגובה לטענה שלי שיש סתירה בין תמיכה במצב של בני אדם שחיים תחת כיבוש צבאי ללא זכויות אזרח מלאות לבין ערכים ליברליים, מסבירים לי מגיבים רבים שאין סתירה, שהרי דיכוי האוכלוסייה הפלשתינית נועד להגן עלינו
עידן יוסף
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ פונה לאו"ם לעזרה נגד תוכנית השלום האמריקנית לאחר שגייס לצדו את העולם הערבי והאיסלאמי. ארה"ב הבטיחה לישראל להגן עליה במועצת הביטחון ולהטיל וטו על כל החלטה אנטי ישראלית אך מחמוד עבאס הצליח לגייס לצדו את האיחוד האירופי שכבר הודיע כי "סיפוח שטחים לא ישאר ללא מענה"
איציק וולף
ין היעדים שהותקפו, מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il