X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
למעשה "אדוני ההר" הם האויב הערבי, הוואקפ, מלך ירדן המושך בחוטים - כולם כאחד מכתיבים מדיניות ואנו היהודים נדחקים לשולי ההוויה הזו
▪  ▪  ▪
[צילום: סלימאן חאדר/פלאש 90]

למען הסר ספק, רק בעוד כעשרים יום נחגוג פורים כך שהאמור בכותרת לעיל אינו אחת ממהתלות החג. האמור בכותרת משקף מציאות, מציאות מטורפת ובכל זאת מציאות.
ההתנכלויות לעולים להר היו למן המפורסמות. ראינו בשנים האחרונות יהודים בכל הגילאים הנעצרים, לעתים באלימות, עת שהו בהר-הבית. פעם על שום קריאת שמע בקול, פעם בשל השתחוויה, פעם בשל קידה ופעם בשל הנעת שפתיים. כעת הצטרפה לעילות העיכוב והמעצר אחת חדשה - "הליכה לאט".
נשמע דמיוני נכון? אלא שהמתואר לעיל התרחש בהר במשך השנים האחרונות מאות פעמים. איך נתייחס להשפלה הזו? למי עלינו לפנות על-מנת להפסיקה? היכן מצוי היהודי בעל ההשפעה והכוח הפוליטי לשנות?
מפקד מחוז ירושלים של המשטרה אינו הכתובת שהרי ברור שבלי הוראות ישירות מצדו לא היו השוטרים בהר מתנהגים בבריונות המאפיינת אותם (אגב, רק כלפי מבקרים יהודים!). מפכ"ל המשטרה משתף פעולה בין אם במעשה ובין אם במחדל - הרי הוא הסמכות העליונה בגוף הזה הממונה על שמירת החוק והסדר ("הליכה לאט" במקום קדוש היא הפרעה לחוק או לסדר הציבורי?)
נמשיך אל הפוליטיקאים - השר גלעד ארדן הוא הממונה על ביטחון הפנים. אלה העולים בקביעות להר מדווחים על שיפור הדרגתי בתנאים ובאפשרויות העומדות בפני העולים, מה שמעודד גידול במספר המבקרים (בשנה החולפת עלו להר כשלושים אלף יהודים). מצטער לומר, ה"שיפור ההדרגתי" המתואר, כמו גם התנהלות השר ארדן לא עושים עלי כל רושם! המשך ההתעללות העיכובים והמעצרים יעידו על המשך האפליה, ההגבלה ושרירות הלב - כאמור, כלפי יהודים בלבד.
גישה חופשית
נטפס עוד קצת אל העומד בראש הפירמידה השלטונית - בנימין נתניהו. אותו נתניהו שהתחנך אצל אביו שוחר התנ"כ, אותו נתניהו המגיע לפני כל מערכת בחירות עם מתנות תשורות ותופינים ליהודים, אותו נתניהו המבטיח שירושלים לעולם לא תחולק, אותו נתניהו המצהיר מעל כל במה וכמעט בכל הזדמנות שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון המעניקה חופש פולחן ודת לכל אזרחיה! שקר גס הנאמר פעם אחר פעם חזור ואמור, ללא בושה ובלי להניד עפעף!
לשטח ההר יש עשר כניסות. הערבים נכנסים דרך תשע כניסות וליהודים מותר להיכנס רק דרך כניסה אחת - שער הלל (על שם הלל יפה אריאל שנרצחה במיטתה בקריית ארבע) המוכר כשער המוגרבים. לערבים גישה חופשית להר ללא כל הגבלות וליהודים שעות מדודות ומועטות, בידוק ביטחוני, ליווי משטרתי בהר עצמו והקפדה, צמצום והצרת צעדים.
למעשה "אדוני ההר" הם האויב הערבי, הוואקפ, מלך ירדן המושך בחוטים - כולם כאחד מכתיבים מדיניות ואנו היהודים נדחקים לשולי ההוויה הזו, כתיירים או אנוסים המבקרים לרגע ובחטף, בהשגחה, ללא כל אפשרות לקיים עבודת השם יתברך - במקום אשר יבחר, מקום בית מקדשנו מקום הקורבן התפילה וההתעלות - מקום השכינה.
מבט פרגמטי לעתיד אינו מבשר טובות. אם כיום מכהנת "הממשלה הכי ימנית" שהייתה כאן אי-פעם, מה יקרה חלילה אם תקום ממשלה אחרת, ממשלת אחדות או ממשלת שמאל חס ושלום? השם ישמור!
נתניהו מבטיח ריבונות על חלקים מארץ ישראל. ההבטחה מעורפלת והתוכנית בכללותה מסוכנת שהרי נזכרת בה במפורש "מדינה לפלשתינים". בכל מקרה למתבונן בחוסר היכולת או העדר הרצון של נתניהו להבטיח חופש פולחן בהר, לאפשר פתיחתו ללא הגבלה ליהודים ולממש שם תחילה ריבונות של העם היהודי על המקום המקודש לו מכל - כל אלה מטילים צל כבד מנשוא על יכולותיו להנהיג בכוחות עצמו ומדעתו, ללא עוגן חזק של יהודים יראי שמים בהם יהיה תלוי לשם המשך כהונה כראש ממשלת ישראל.
הפסקה האחרונה לעיל מוקדשת ליהודים יראי שמים המבקשים לבחור בנתניהו ובליכוד....

תאריך:  19/02/2020   |   עודכן:  19/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גליק הלך לאט בשטח ההר - ונעצר
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
עובדות ותובנות בנוסח בועז
שלמה המגיב  |  19/02/20 18:09
 
- תתבייש לך שלמה
נחשון וייס  |  21/02/20 10:00
 
- אני צריך "להתבייש" ? , מדוע ?
שלמה המגיב  |  21/02/20 19:28
 
- עליה להר הבית זו התרסה?
נחשון וייס  |  22/02/20 20:01
 
- "עליה" להר הבית , בנוסח נחשון
שלמה המגיב  |  22/02/20 22:27
2
ה' עזב את ההר לפני שנים
יאיר4  |  20/02/20 17:54
 
- שפירא הוא כידוע מחסידי פייגלין
חסידיסק  |  21/02/20 13:25
3
לא נכון לבקר את נושא הר הבית
בן נאמן  |  20/02/20 20:49
4
האם משה דיין גזר את גורלו של
שאול אבידור  |  21/02/20 10:45
5
גליק ומורשת בן גביר ורביב
מבין בשמפניות  |  21/02/20 12:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רינה אזולאי
כך מגיעה קבוצה זו אל מרגלות המקום הכי קדוש ליהדות, כדי לעבור דווקא בו על עבירה מעשרת הדיברות, בדיוק כמו אותם ה"רפורמים" קדומים לפני שבאו במיוחד אל מרגלות הר סיני כדי לעבוד דווקא שם עבודה זרה, עבירה אחרת מעשרת הדיברות
יוני בן-מנחם
אירן החלה להתאושש מחיסולו של קאסם סולימאני ומתכננת גל של תגובות צבאיות ופיגועי טרור על מותו. אירן חוששת מהיחלשות כוחה בעירק והיא מחזקת את המליציות הפרו שיעיות במדינה כדי להבטיח את שליטתה ואת המאבק נגד הנוכחות הצבאית האמריקנית בה
חנינא פורת
בחינת עשייתו בדרום ובנגב בתחום בניית ההתיישבות, בביצוע עליית שלושת המצפים ו-11 הנקודות, בהקמת מפעלי מים והולכת קו המים ובביצורים לקראת המלחמה    זווית חדשה בנושא בעקבות מחקר חדש של ד"ר דורון רוזן
רפי לאופרט
מזה זמן רב מתפתחת בישראל תרבות-משנה שעיקרה הוא שכל מוסד, ארגון ציבורי, דיסציפלינה תפעולית, גוף שלטוני או מסגרת אירגונית מוכרת, הוא מוסד ה"סגור על עצמו". בתירוצים שונים מנמקים גופים אלה את סגירותם בפני הציבור. הגורם המרכזי שאמור לייצג את האינטרס הציבורי ורצונותיו ואמור לבקר את כל הגופים האחרים - הכנסת, ישן שנת חורף 12 חודשים בשנה
ארי בוסל
עוד יגיע היום ותגידו תודה למשרד הבריאות ולמשרד הפנים ולמל"ל    אך איש לא מצפה לתודה מכם    מנהיגות, דוגמה ואחריות לא ניתן למצוא במשרד החוץ הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il