X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
סימני השאלה נשארים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
תחזית אסטרולוגית סוף פברואר–מרס 2020
נתניהו שועט, גנץ מדשדש ואיווט דועך
בנימין נתניהו ממשיך בתפקידו כראש הממשלה. כחול לבן יגיעו לבאר, אבל לא יזכו לשתות ממנה מים. ובכלכלה: סין נפגעת מהקורונה ואיך זה ישפיע על העולם כולו

מבנה הכוכבים בהווה נותן תחושה של אופטימיות קלה. זכרו שהמרקורי בנסיגה. כדאי לאלה שרוצים למכור נכס או חפצים שונים לנצל את התקופה, אבל לא לקנות! כאן האופטימיות עלולה לאכזב בהמשך.
מערכות יחסים מתחזקות בעת הזו, מקבלות ממד של עומק. החולשה, זו הקנאה, שכדאי לזכור - כמו השנאה - עלולה לשבש את שיקול הדעת. כוכב מארס במולות להדס (כוכב אורני) ב-27.03-29.03 עלול לעורר רגשות שליליים ואגרסיביות שתצוץ מהמקומות האפלים שיש בנשמה, נסו לזכור זאת. נסו להיות יותר מאופקים, למען בריאות הנפש שלכם.
תנו מקום לאהבה, ליופי, לבילויים חברתיים, והזהרו מהפרזה בשתייה ובאכילה.
זמני הירח הבטל:
שבת, 22.02
מ-06:06 עד 08:36 בבוקר יום ראשון
שלישי 25.02 מ-16:07 עד 20:46
שישי 28.02 מ-05:20 עד 09:29
ראשון 01.03 מ-17:47 עד 21:20
רביעי 04.03 מ-04:17 עד 06:24
שישי 06.03 מ-09:07 עד 11:27
ראשון 08.03 מ-10:11 עד 12:46
שלישי 10.03 מ-10:28 עד 12:02
חמישי 12.03 מ-10:07 עד 11:27
שבת 14.03 מ-12:01 עד 13:08
שני 16.03 מ-11:33 עד 16:24
חמישי 19.03 מ-02:43 עד 03:15
שישי 20.03 מ-10:58 עד למחרת (שבת) ב-14:32
מעבר השמש למזל טלה, ב-20.03 מסמל את תחילת האביב
שני 23.03 מ-16:50 עד 02:57
חמישי 26.03 משעה 09:15 עד 15:35
בלילה בין חמישי 26.03 ל-27.03 עוברים לשעון קיץ.
ראשון 29.03
מ-02:03 עד 04:37
שני 30.03 מ-18:07 עד למחרת ב-14:42
אנחנו לקראת הבחירות והרשימה מתמקדת בעיקר בנושא:
על יום הבחירות גם אין מה לחדש, כמו שנכתב באחת הרשימות הקודמות:
"יום הבחירות עצמו 02.03.2019 ביום שני, שנחשב יום פילוג. בספר בראשית פרק א' מסופר על הבריאה. על היום השני: "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים: יְהִי רָקִיעַ בְּתוֹךְ הַמָּיִם, וִיהִי מַבְדִּיל בֵּין מַיִם לָמָיִם. וַיַּעַשׂ אֱלֹוהִים אֶת-הָרָקִיעַ, וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ; וַיְהִי-כֵן. וַיִּקְרָא אֱלֹוהִים לָרָקִיעַ שָׁמָיִם. וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם שֵׁנִי." זה היום היחידי עליו לא נאמר "וירא כי טוב..."
מבנה הכוכבים לסוף יום הבחירות משאיר מתח וחוסר ודאות. השמש והירח בריבוע מדויק, השמש והנפטון רוקדים צמוד - מצב לא ברור, מעורפל, אין הגדרה ברורה. כוכב מרקורי בנסיגה לקראת יציאה ממזל דגים למזל דלי, כוכב מרקורי בנסיגה על-פי רוב זקוק לתיקון למה שנעשה תחת כנפיו... תהיה תחושה של יום שלא מוביל לשום מקום. ייתכן גם שהתוצאות האמיתיות יגיעו רק בהמשך, כאשר גם הן, לא מבטיחות תוצאה חד-משמעית.
ברמה היומית, הכוכבים הם 1-7, 2-8, 6-12 מה שלא בונה מערכת של אמון ויציבות. כוכב סאטורן על ציר 1-7 במפת המדינה. בעיה שאין לה פתרון, ויש לנהל מצב נתון! תחושה של משבר זמני. בנוסף באותו מבנה כוכבים על הצירים 2-8, 3-9. יבקשו לבחון מחדש את המצב. גם האיזון העדין אינו קיים, ואם ינסו להגיע להסכמות (קואליציה) הפוטנציאל לחיכוכים גבוהה, ולכן גם אם יגיעו להסכמות ותקום קואליציה, קשה להאמין שתשרוד לאורך זמן (אם תקום, נבחן בעזרת הכוכבים את כוחה).

ראש הממשלה בנימין נתניהו

הכוכבים ממשיכים לתמוך בכהונתו כראש ממשלה (אתם ודאי זוכרים שלמרות הבחירות באפריל 2019, וספטמבר 2019, כחול לבן קיבלה יותר מושבים אבל נשארה להסתובב סביב זנב עצמה, ובינתיים ראש הממשלה נתניהו ממשיך לנהל את המדינה, עם הרבה הישגים). התנהלות של רה"מ נעשית בתוך מציאות תובענית (גוררת גם חשדנות). מבנה הכוכבים עוזר לו להתמקד במטרות ארוכות טווח, כשהוא נעזר ביכולת הייחודית שלו, ששונה מאלה הנצמדים לנורמות. יש חשיבות ליכולת שלו לקשור קשרים ולהעזר בהם, בתחומים שבהם הוא מתמחה חד-משמעית.
ההתפתחות צפויה מחודש מאי 2020 וממשיכה גם לאורך 2021, אז יצטרף המבנה אורנוס/פלוטו על ציר 5-11, המבנה שעוזר להערכה ולתמיכה מהסובבים אותו. אבל ייתכן גם שזה יהיה השלב שבו יתחיל לחשוב על עצמו, שינוי רצון או צורך להשתחרר מהמערכות שהתנהל בתוכן.
הנושא המשפטי
מבנה הכוכבים על מפתו האישית (להבדיל ממפת כהונתו כראש ממשלה) של נתניהו במהלך השנים הבאות, מבטיח שיוכיח את האמת שלו. זו תקופה שבה יהיה לו צורך למצוא מקום אישי, מעבר לתפקיד הציבורי והוא יבחר לבחון מערכות יחסים קרובים, לשאול שאלות מתוך הבנה שלא יהיה נכון לבטוח מראש באנשים מסוימים. זה לא יגרע מיכולתו לבטא את כישוריו והפוטנציאל האישי. כך שהדינמיקה המאפיינת את חייו הציבוריים תשתלב גם בחייו האישיים.
אם וכאשר יתקיים הליך משפטי. הכוכבים תומכים בו (3-9). הוא יוכיח את צדקתו ויוציא את האמת שלו לאור.

בני גנץ, יו"ר כחול לבן

אז נשארנו עם כחול לבן (אחרי שלפיד הבין שהוא אולי "מפריע" ובני גנץ הוא היו"ר הבלעדי).
המפה האישית של גנץ עם מדינת ישראל, מספרת על מבנה הכוכבים 4-10, 2-8, 6-12. הוא מרגיש בטוח בתוך המסגרת, מאחר שיש לו צוות שמנהל את העניינים, כאילו הוא נמצא בבועה ואינו צריך לקבל החלטות. לא נעים, אבל לאדם כמו גנץ מערכת הכוכבים על ציר 6-12 מספרת שהוא מתנהל בתוך מערכת ערכית המנותקת מהנורמות המקובלות (והוא לא אדם מאמין, המקיים אורח חיים דתי שמבדיל אותו ערכית ורוחנית מהכלל, כך שנושא הערכים התרבותי הוא ייחודי לו). מבנה הכוכבים מציג מציאות שאינה מאפשרת לו התפתחות (6-12), ואולי גם מישהו פועל מאחורי גבו. ייתכן שהחקירות והחיטוטים קצת יותר לעומק, אלה שניסה לטשטש בעזרת חבריו, יתחילו לסדוק משהו בחייו.
ברשימה שהופיעה כאן ב-08.02.2019 (שימו לב לתאריך, רצועת הזמן שבה בני גנץ הופיע לראשונה כאיש פוליטי) על בני גנץ, אחרי שיצא לדרך עם "חוסן לישראל", נכתב "מבנה המפה של בני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו על-פי רוב להגיע להחלטה. או למקום הנכון בשבילו. כל הקשור ביוזמה אצלו מעורב בין הרצון לפעול ובאפאתיה - חוסר הזדהות וחוסר אכפתיות. כך שהוא פועל עם ניגודים בתוכו ולכן מעדיף שיתופי פעולה כדי להיות בטוח שהוא פועל נכון. אבל כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך".
כל הנ"ל נכתב עוד לפני שגנץ הגיע למפגש עם אנשים ותקשורת. זה אדם שמבנה ההורוסקופ האישי שלו מעיד חד-משמעית שנוח לו שיש מי שיוזם, כותב ומדריך אותו, ואם אפשר שגם מישהו ידבר במקומו, זה יהיה מושלם...
ההופעה הראשונה של בני גנץ ויאיר לפיד ביחד הייתה ב-21.02.19 בשעות הערב (מוקדם יותר לפנות בוקר, חתמו השניים הסכם לשיתוף פעולה בזמן ירח בטל). הכוכבים בהווה ולזמן הבחירות הם 4-10, 2-8, 3-9 - נוסחאות שיעזרו להתמקד במטרות ארוכות טווח. שוב ניסיון להעזר במה שכבר היה (הבעיה שעדיין לא היה משהו חוץ מהצהרות והרבה מילים...), אבל בלי אפשרות ליצור יתרון משמעותי. הרשימה פועלת עם הסכמות, אבל המתח קיים ( 2-8) בין השותפים. עם מבנה כוכבים שכבר "הוכיח" את עצמו, הם שוב יגיעו לבאר, אבל שוב לא נראה שיזכו לשתות ממנה מים.
למעשה לא הגענו לממשלת אחדות, משהו שהתבקש נוכח התוצאות בבחירות. לו זה היה תלוי בבני גנץ וברה"מ נתניהו, הם היו מגיעים להסכמות (המפות האישיות שלהם מציגות תקשורת העוזרת לשיתוף פעולה), והייתה קמה ממשלת אחדות. אבל היו גורמים מפריעים בתוך כחול לבן, שגנץ תלוי בהם. כחול לבן ממשיכה להופיע כמקשה אחת, אבל זה היה וימשיך להיות רק מיצג לקהל הרחב, עד שכוכב אורנוס יגיע. מקבץ הכוכבים של לפיד על זנב הדרקון של המדינה, גורם לו לשקוע במה שהיה בעבר. כדאי שתדעו: המסר המסתתר מאחורי זנב הדרקון וראש הדרקון הוא "דע מאין באת...", אבל אין לו יכולת אמיתית לממש את הסיסמה שהמפלגה שלו בחרה עם הססמה "חייבים להתקדם".

אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו

ברשימה שהופיעה כאן ב-19.07.2019 נכתב: "בחודשים אלה, מעגל אחד במפה המשותפת שלו עם המדינה 10-4, 11-5, 12-6 מציג ניסיון לבנות לעצמו מקום ראוי שיאפשר לו פעולה עצמאית, אבל הוא משלב את זה בהתנהלות שאינה נורמטיבית, בבניית נישה מסוימת שתקשה עליו מאוד ותרחיק אותו ברגע האמת ממוקד קבלת ההחלטות. המעגל השני מציג 4-10, 2-8, 3-9. כאן המראה תציג לו את ההזדמנות שנכון יותר לבחור את ההליכה בתלם, ורק התנהגות לפי כללי המשחק עוזרת לשמר הישג שכבר קיים. משקלול כל מעברי הכוכבים, המחשבה שהצליח או יצליח להשיג משהו ולהיות גורם משפיע, היא זמנית. במבחן התוצאה זה לא יקרה (זה גם מה קרה אחרי שניסה להכתיב את אופי הקואליציה בבחירות האחרונות שהיו באפריל 2019).
במהלך מסע הבחירות הנוכחי (ספטמבר 2019), ליברמן ירגיש אופוריה. אבל התוצאה לא תעניק לו את הכוח שהוא מצפה לקבל. לכן, גם אם יעבור את אחוז החסימה וייכנס לכנסת, הסאטורן שנמצא על ציר 7-1 יקשה עליו ליישם את ההבטחות שהוא מפזר עכשיו.
הכוכבים בקידומי המפה האישית שלו עם המפה של המדינה מציגים תמונה חדשה. האם עומדים לצוץ "סיפורים" חדשים על-אודותיו? חשיפה לא נוחה? כזו שתגרום לו ברצועת הזמן פברואר-אפריל 2020, להבין שהוא בבעיה, ועליו להתחיל לחשב מסלול מחדש. סימן שאלה גדול יעלה, ויהיה עליו להסיק מסקנות, האם יחליט לתפוס מרחק מהמשחק הפוליטי? ימים יגידו".
תמונת הכוכבים לעת הזו: בימים האחרונים (פברואר 2020) הגיעו שמועות שהמשטרה "בודקת" כמה נושאים הקשורים בהתנהלותו. גם ב-News1 העיתונאי החוקר יואב יצחק שאל כמה שאלות נוקבות כבר במהלך חודש ינואר 2020 על "ענייני ליברמן". כך שהתחזית על מצבו מ-19.07.19 מוכיחה את עצמה. ייתכן שזו הסיבה שליברמן מחפש את הדרך להיות "מאותרג" בתקשורת (והמבין יבין). סאטורן ממשיך להיות על ציר 1-7 ואינו מאפשר לו למצוא פתרון מיידי.
עכשיו לפני הבחירות, ואחריהן במרס 2020, במפה המקודמת שלו עם המדינה לא רואים יציבות. השמש המשותפת נצמדת לכוכב פלוטו המשותף (פחות ממעלה הפרש). הצמידות הזו מעידה על תפנית חזקה בחייו הציבוריים, על-פי רוב זו הינתקות, צורך להבין שהמסלול שלו לא נמצא יותר בהלימה עם המדינה. זהו תהליך מחליש, שאולי יגרום לו לאבד את כוחו במהלך השנה הקרובה. עוד במפה המשותפת, הירח בריבוע מדויק עם אורנוס, ומולות לסאטורן ונפטון. הפתעה משולבת באכזבה?

כלכלה ושווקים

כוכב יופיטר נצמד לפלוטו במזל גדי
כוכב יופיטר תמיד מתקשר לאופטימיות, לתקווה ולצמיחה, להגזמה ולקיצוניות. יש לו קשר גם למסחר העולמי, לחינוך ולמערכת בתי המשפט. כל דבר נראה נפלא וגדול יותר עם יופיטר, אבל במזל גדי, המסמל ריאליות, רצינות, סקפטיות והגבלות, הדחף של יופיטר להתפתח הוא נמוך ועלול גם להסתכן. במזל גדי הוא יותר קונסרבטיבי, מחפש את מה שבטוח, ולמעשה מחפש איך לעשות את הדברים נכון ולהוציאם לפועל לפי תוכנית סדורה מראש. מזל גדי פועל עם תוכנית. יופיטר פועל עם תקווה ואמונה שאנו גם נבחר הרעיון הנכון כדי להשיג את ההצלחה לטווח ארוך. בסופו של דבר הכל נעשה בצניעות, יש כאן השראה, אבל כזו שלא מתעלמת מהמציאות. במקרה הפחות נחמד, התסכול גובר, תוצאה של דחייה או מכשולים העומדים בדרך. במקום רווחים יציבים, יתכנו הפסדים גם. תזכורת למצב כוכבים דומה מסוף 2007 עד תחילת 2009, אבל גם ב-1982-1980. המיתון שהשפיע בארה"ב וברחבי העולם (לא בישראל) יביא לדחייה של תוכניות ומיזמים ממשלתיים. אבל לא תמיד יופיטר במזל גדי מביא למיתון. הקושי האמיתי יהיה יותר כאשר יופיטר ופלוטו יפגשו במזל גדי, (מרס 2020-אפריל 2020, יוני יולי 2020, ושוב ספטמבר –נובמבר 2020) ההתמודדות עם גרעונות וחובות, ופשיטות רגל גם. זה מבנה שעלול להשפיע על כל המישורים במשק, ובכלכלה, לא נופתע שכמה מדינות, חברות גדולות (שאותן מכירים בעולם הגדול) יתמודדו עם בעיות אשראי, הורדה בדירוג, וחלק מהן יצטרכו להכריז על פשיטת רגל.
היום הרמזים כבר עבים. חולשת השווקים תושפע בין השאר ממה שקורה בסין. מעבר הפלוטו על היופיטר במפת סין, שממשיך וישפיע בספטמבר ובאוקטובר 2020. בלי קשר לקורונה, הקושי החל כבר ב-2019, והנסיגה שם נובעת בהשקעות שהם עשו מעבר לנדרש.
האם ההתמודדות עם הקורונה, שכבר משפיעה על המסחר הבינלאומי עם סין, וגורמת ליבוא להתקע היא ההתחלה?
"המשק הישראלי מפגין עוצמה לעומת כלכלות אחרות בעולם", אמר עופר קליין ראש כלכלה ומחקר בהראל חברה ביטוח פיננסים. "הבעיה היום זו סין, שהיא מדינת יבוא משמעותית בישראל. אם שערי היצוא של סין יהיו פקוקים, זה ישפיע בהדרגה גם כאן - יהיה מחסור במוצרים, יחפשו תחליפים במקומות אחרים, וזה עלול לייקר הרבה מוצרים גם אצלנו". אנחנו נאמין בטוב.
ולאלה שבכל זאת מחפשים אופטימיות, יופיטר יהיה בהרמוניה עם נפטון בפברואר, ביולי, ובאוקטובר. אולי יביא להשקעות לאומיות עם תשואה. פלוטו שולט על נושא המיסים. ההיגיון נותן שאם יש יותר אנשים עובדים, הם משלמים גם יותר מיסים. אולי אלה יגרמו להציג שיפור בגרעונות? גם אצלנו.
על הקורונה
ההודעה הרשמית מסין הגיעה ב-22.01.2020. למעשה הרופא שזיהה את המחלה (ובינתיים הספיק למות ממנה) כבר דיווח עליה בדצמבר 2019. כאסטרולוגית, קשה לי להאמין שיש מגפה וכוכב נפטון לא שותף בחגיגה. לכן, לבי אומר לי שהמחלה שפרצה כבר הרבה קודם עד שמישהו העז לומר משהו בקול רם. ההיגיון האסטרולוגי שלי הוא שהמבנה של הכוכבים יופיטר נפטון שליווה את מפת השמים לאורך שנת 2019, היה הבסיס למגיפה. הזרעים/החיידקים הם מאז. הסינים הידועים בבניית חומות גבוהות סביב המתרחש אצלם, אולי עשו זאת גם הפעם עד שלא הייתה ברירה ולהודות.
המפה המקודמת של סין, 01.10.1949 (הניתוח על בסיס הנתונים המלאים) לחודש אוקטובר–נובמבר 2019, מפגישה את הירח (העם) עם כוכב מארס במפת הלידה. האם אז החלה הפגיעה? בזמן ההודעה הרשמית (ועדיין) כוכב אורנוס הנמצא במזל שור עובר על האופק המקודם. הירח (העם) מלידה ב-2 מעלות מזל דלי, זכה לזעזוע מכוכב אורנוס גם. הירח המקודם במזל אריה נפגש בחודשיים האחרונים עם כוכב פלוטו. המפגש מעיד על "איפוק", ניתוק ובעיקר על איפול וסודיות.
כלכלית: פלוטו מטייל על היופיטר במפת סין, בהמלצה עבורם להזהר עם הוצאות. שילוב השניים גורר הפסדים כבדים. הטיול של פלוטו לסרוגין יסתיים בסתיו. מה שיוסיף לחולשת השווקים באותה תקופה.
"הפוליטיקאים דומים בכל מקום, הם מבטיחים לבנות גשר גם במקום שאין בו נהר" (ניצ'טה חרושצ'וב)

תאריך:  21/02/2020   |   עודכן:  23/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
ביום רביעי צפויה ועדת התכנון במינהל האזרחי לאשר את התוכניות שיאפשרו רצף ישראלי ביו"ש    600 בתים חדשים ייבנו ביישוב עלי    שר הביטחון: "לא נמסור סנטימטר אדמה של ארץ ישראל לערבים"
איציק וולף
3,444 מתוך 5,231 בעלי זכות ההצבעה בנציגויות ישראל בחו"ל מימשו השבוע את זכותם להצביע בבחירות לכנסת ה-23    הקלפיות ירוכזו בוועדת הבחירות המרכזית בכספת וייפתחו במוצאי יום הבחירות
עמוס שנער
ראש ממשלה מכהן תמיד יהיה בעמדת נחיתות בעימות פומבי מול יריב חסר ניסיון, כי יותר קל למי שלא כיהן במשרה הבחירה ולא הספיק לעשות טעויות לתקוף את מי שכן התמודד באתגר ולהבטיח הבטחות פופולריות מבלי שהיה צריך להתמודד עד כה במימושם    לכן, זו לא בושה שראש ממשלה מכהן מתחמק מעימותים    זו בושה שהטוען לכתר בורח מהם
איציק וולף
יו"ר כחול לבן הגיב על הידיעה שלפיה לאחר הבחירות תיפתח חקירה פלילית ביחס לקשרי הממד החמישי ומשטרת ישראל    "פתוח לכל בדיקה"    על הביקורת ביחס לטעויותיו בראיונות: "אני לא קריין ולא שדרן"
עמנואל בן-סבו
'היום כבר לא כדאי למות למען האידיאל כי עד שאתה מת, האידיאל מתחלף', משפט מעניין זה שמעתי ממאן דהוא לפני אי-אלו שנים והוא נותר חרוט בזיכרוני בשל התהליכים המתרחשים בחברה הישראלית ובהנהגה    יאיר גולן גורם לי להרהר שוב בהחלטיות האמירה הצינית, פוליטיקאי מזן אחר, פיו וליבו שווים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il