X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דומני שאביע דעת רבים אם אומר שהרוב היהודי המוצק יעדיף עשרות מונים תלאותיה של מערכת בחירות רביעית על פני הצרה האיומה הזו של הפקרה למעשה של השלטון בידי אנשי שמאל מובהקים שאליליהם מערכת המשפט בישראל כאשר "האחד והיחיד בלתו אין" הוא בית המשפט העליון ושופטיו בשבתו כבית הדין העליון לצדק
▪  ▪  ▪
ואין בלתו... [צילום: עידן יוסף]

אנחת רווחה גדולה נשמעה עת התבשרנו על פיצוץ המתן ומתן עם כחול לבן, או יותר נכון מה שנותר ממנה (גנץ, ניסנקורן ושות'). הימים ימי קורונה ואנו בעיצומו של משבר חוקתי שכן המבוי הסתום והשיתוק האוחזים בנו מחייבים לכאורה פתרון. אלא שלעתים "פתרון" הנדמה כנכון ונצרך הוא רע, רע במידה כזו שיש לדחותו ולהמשיך אפילו את המצב הקיים.
כזה הוא המצב במקומותינו אנו כיום, אם הפרסומים על אודות המתן ומתן נכונים הם או אפילו קרובים לאמת. נתחיל דווקא בסוגיית הריבונות. הבטחת בחירות שאין מפורשת הימנה, להחיל את הריבונות על כל הישובים הישראלים ביהודה ושומרון כולל הבקעה וים המלח הפכה לניסוח מעורפל, מלווה בסימני שאלה רבים כהשריבונות המדוברת כעת היא לגבי הבקעה וצפון ים המלח. מה עם היישובים כולם? הפתרונים לנתניהו.
אלא שהסוגיה הדחופה והבוערת עד כדי סכנת כוויה חמורה היא הסוגיה המשפטית. לא סוד הוא שלמעשה שולטת בכיפה (ובמדינה) החונטה המשפטית שהתאגדה לה כמו כל משפחה טובה לישות אחת, הומוגנית להחריד, מורמת מעם ומתנשאת עליו. השלטון הזה הוא ללא מצרים עד כי הבג"ץ בצירוף היועצים המשפטיים מסרסים ומאיינים לעתים את הרשות המבצעת ולאחרונה אף את זו המחוקקת.
הדוגמאות רבות מספור ועמדנו עליהן לא פעם בעבר. עזות המצח של החונטה אינה יודעת גבול ולאחרונה אף ציווה הבג"ץ על יו"ר הכנסת אדלשטיין לנהוג אחרת מכפי שתקנון הכנסת (שהוא חלק מחוק יסוד הכנסת) מאפשר לו. שערורייה היא מילת קטנה מכדי לתאר את המעל ולמען האמת אין די מילים כדי לתאר עד כמה רע הוא ה"אקטיביזם" הזה, או במילים מכובסות פחות רודנות ודיקטטורה של גוף ששם עצמו מעל הרשויות כולן, בוודאי מעל הריבון - הוא העם.
שלטון לא מקרי
בממשלה האחרונה כיהנה איילת שקד כשרת המשפטים. כבמלאכת מחשבת פעלה השרה בעניינים שבסמכותה והנהיגה שינויים מרחיקי לכת במערכת כולה. כך למשל דרשה שצוות אותו מינתה יהיה אחראי על כל תשובות המדינה לבג"ץ בעתירות השמאל בנוגע להתיישבות. פתחתי בזה משום שמדובר במהפכה חשובה מאין כמותה המסירה את טבעת החנק אותה כרך השמאל סביב צוואר ההתיישבות בארץ ישראל.
גם סוגיית מינוי השופטים זכתה לטיפול השרה שקד. אמנם, מהפכה לא מסתימת בקדנציה אחת שכן השורשים של החונטה המשפטית השלטת העמיקו חפור אך ראינו בבירור כיצד הספינה בולמת ומתחילה לשנות כיוון.
ביד רמה, אם כי בנועם הליכות, פעלה שקד כדי להצילנו מהחונטה ומזרועות התמנון הרבות בהן שלטה זו באורחות חיינו מעל לשנות דור. אגב, שלטון זה אינו מקרי ויד מכוונת בנתה אותו אט אט ובתחכום עד אשר הגענו ל"סגר" הזה בו הושמנו על כורחנו כשידינו, ובעיקר נשמותינו וערכינו, כולם כבולים בעבותות מהן לא ניתן להשתחרר. מי שמעוניין יתכבד ויידרש לדברי פרופסור מנחם מאוטנר על העברת השלטון של השמאל מהשדה הפוליטי אל המגרש המשפטי, זה בעקבות אובדן השלטון במהפך בשנת 1977.
מה שמתרחש כעת במתן ומתן דלעיל (על-פי הפרסומים) הוא לבלום באחת את תחילת המהפכה בה חזינו לאחרונה, להשמיד את כל הישגיה, להפקיר שוב בידי החונטה המשפטית את כל ההחלטות החשובות הנוגעות בליבת קיומנו כאן כיהודים בארצנו ולמעשה להתפרק לחלוטין מכל היקר לנו, הכל בדרך להגשמת חזון השמאל הפוסט ציוני והאנטי יהודי לכינון מדינת כל אזרחיה תחת מדינת העם היהודי.
לאן נעלמו כולם?
זו הפקרות קשה ובגידה כואבת מאין כמותה. על נתניהו אני מאמין הכל אלא ששואל אני את עצמי היכן נאמני ארץ ישראל כגון ציפי חוטובלי, זאב אלקין, ישראל כ"ץ, יריב לוין ועוד כל אלה שפעלו בשדולה למען ארץ ישראל? הכיצד נדם קולם של אלה המבינים את האסון שיכולה מערכת משפט שמאלנית למהדרין להמיט על ראשינו? לאן נעלמו כולם?
דומני שאביע דעת רבים אם אומר שהרוב היהודי המוצק יעדיף עשרות מונים תלאותיה של מערכת בחירות רביעית על פני הצרה האיומה הזו של הפקרה למעשה של השלטון בידי אנשי שמאל מובהקים שאליליהם מערכת המשפט בישראל כאשר "האחד והיחיד בלתו אין" הוא בית המשפט העליון ושופטיו בשבתו כבית הדין העליון לצדק. עוד צדק כזה ואבדנו, אנו ומדינתנו היא הבית היהודי של העם היהודי (כמובן שאינני סופר את הגיס החמישי הערבי המזדהה הזדהות מוחלטת עם האויב הערבי ולהבדיל עם השמאל והחונטה המשפטית).
מכל האמור מתבקשת מסקנה אחת ברורה ופשוטה. אם תנאי להקמת ממשלת אחדות או חירום הוא הפקרת מערכת המשפט בידי השמאל הפוסט ציוני כי אז עדיפה עשרות מונים מערכת בחירות נוספת בה ניתן לצפות ואף יש לקוות שסוף-סוף ייפול האסימון אצל אזרחי המדינה שנוכחו לדעת עד כמה מסוכן השמאל הזה, עד אנא הוא מוכן להרחיק לכת (ממשלה הנשענת על תומכי הטרור הערבים) ועד כמה היינו קרובים לאסון, אולי קיומי. פסח כשר וחג חרות שמח.

תאריך:  08/04/2020   |   עודכן:  08/04/2020
+נתניהו וגנץ: "נמשיך להידבר בצאת החג"
17:47 08/04/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה נתניהו התקשר כעת ליו״ר כחול לבן גנץ ואיחל לו "חג שמח". שניהם דיברו על הצורך בממשלת חרום לאומית לטובת עם ישראל בעת הזו. כמו כן, השניים סיכמו להמשיך את ההידברות בינהם בצאת החג. השניים מאחלים חג שמח לכלל אזרחי ישראל. כך נמסר בהודעה משותפת לשניים.

+שבר הקוקפיט
13:21 08/04/20  |  טל בן יעקב   |   לרשימה המלאה

גנץ ואשכנזי מחזיקים בדעה פרגמטית הגורסת כי הם ניסו שלוש פעמים לקבל את אמון העם, ומאחר שלא קיבלו רוב מובהק, הפעם הרביעית לא תהיה שונה  ▪  לפיד ויעלון מונעים מאגו - הם בטוחים כי השלטון חייב להיות בידיים שלהם ואינם מוכנים לחשוב מחוץ לקופסה

גנץ. יודע לקבל החלטות קשות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סדר יהיה כאן
10:38 08/04/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אביב הגיע, פסח בא והשמחה לא ממש רבה. מגפת הקורונה יוצרת סדר עולמי משלה, הכאוס הפוליטי כמוהו כנגיף שאיבד שליטה, החרוסת שנוצרה בין שני הנגיפים הופכת למרור מר מלענה

איש איש למצותיו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיק המשפטים לימין או בחירות
תגובות  [ 27 ] מוצגות  [ 27 ]  כתוב תגובה 
1
חובה לבצע במערכת בדק בית
אקטואלי  |  8/04/20 11:42
 
- }}}פילוג ישראל כמו אחרי שלמה
לישראל ויהודה.  |  8/04/20 12:43
 
- בחיאת אקטואלי》אנא חלק לפיסקאות
ע_הראל  |  8/04/20 13:49
 
- נגעלת מבלגנץ
נגעלת  |  8/04/20 14:51
 
- לא ישלוט ימנ/פשיסט במער' המשפט
יהודה דרורי  |  8/04/20 16:54
 
- עבר זמנך.....
בעז ש  |  8/04/20 17:55
 
- בועז שפירא, כדאי שתגיע בהקדם
שמחה חן  |  9/04/20 08:40
 
- חביבה עליי תגובתך. יודע למה?כי
נתין מדמנת ישראל  |  9/04/20 15:28
 
- דרורי, אתה מוגבל בשכל
דניאל פריידנברג  |  8/04/20 18:10
 
- כלבי סמול נובחיםמול הצלחת ימין
ע_הראל  |  10/04/20 01:07
 
- דרורי, אתה שמאלני ואין פלא שאי
בן נאמן  |  10/04/20 08:16
2
בעז, כמה שאתה צודק. אסור לתת
בן נאמן  |  8/04/20 12:06
 
- בן נאמן, ומה דעתך על פרשת
רבינוביץ פסיכיאטר  |  10/04/20 14:39
 
- אתה רציני בעניין הצוללות?!?!?!
בעז ש  |  10/04/20 18:21
3
מה חשב נשיא העליון בדימוס,
בני בנקר  |  8/04/20 13:13
 
- כל כך צודק
עוד סתם אחד   |  8/04/20 19:57
 
- לא מדויק בהקשר ל"שופטת" ברק,
בני בנקר  |  9/04/20 11:00
4
שקרנות ועיוות המציאות בשמאל1
שפרירית  |  8/04/20 14:12
5
שקרנות ועיוות המציאות בשמאל2
שפרירית  |  8/04/20 14:24
6
אם חפצים חיים צריך שינוי עמוק  ל"ת
יאקי  |  8/04/20 18:37
7
אז אתה אומר שהשיטות
הירונימוס  |  8/04/20 19:27
 
- מעניין,אני לא מצאתי את השטויות
בני בנקר  |  9/04/20 11:08
8
בדק בית במערכת אכיפת החוק!!!
אקטואלי  |  9/04/20 12:29
9
ימים אלה של הקורונה פוגעים
ימי הקורונה  |  9/04/20 13:30
 
- למה היו 3 מערכות בחירות
יעקב מועלם  |  9/04/20 18:04
10
דעתו של היוע"מ מופקדת בידי בגצ ל"ת
יאקי  |  9/04/20 16:57
11
משפט שלמה
אשתורי  |  11/04/20 18:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עמנואל בן-סבו
אביב הגיע, פסח בא והשמחה לא ממש רבה. מגפת הקורונה יוצרת סדר עולמי משלה, הכאוס הפוליטי כמוהו כנגיף שאיבד שליטה, החרוסת שנוצרה בין שני הנגיפים הופכת למרור מר מלענה
אסתר שניאורסון גרי
צריך לשאול את היבא יזבק... היא מתעבת את החלת הריבונות ועל כן שותפיה מכחול לבן מבקשים זכות וטו על סיפוח
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - להטיס, גזענים, איומים, התפייסות והצלחה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    בריאות שלמה וחג שמח וכשר    רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
עידן יוסף
ההסכם הקואליציוני עשוי להחתם עוד הערב    מינוי שופטים - נתון לפרשנות בסעיף כללי שמדבר על קבלת החלטות בהסכמה    כחול לבן תקבל את תיק החינוך או החוץ    גורמים בליכוד: גנץ לא יוכל להטיל וטו על סוגיית הריבונות
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il