X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רדומינו'ס פיצה מעלה קמפיין חורף גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה ומעוררת החושים - פיצה די-קראסט, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
הקמפיין יעלה החל מיום חמישי ה-13.12.07 למשך חודשיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-9, תחת הסלוגן: "דומינו'ס די- קראסט חוויה מעוררת חושים אצלכם תוך 30 דקות". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.
במקביל, תעשה הפצה רוויה ודיוור ישיר למיליון בתי אב, פרסום באינטרנט ופעילויות קד"מ נוספות.
פיצה די-קראסט, עשויה מבצק דק במיוחד ועשירה בתיבולים חורפיים, המעניקים לפיצה ארומה ייחודית, המחדדת ומעוררת את שלושת החושים: הטעם, הריח והראייה. הפיצה החדשה תוצע עם 3 מתבלים ארומאטיים לבחירה: שמן בתיבול שום, שמן בתיבול בזיליקום ושמן בתיבול צ'ילי.
סרט הפרסומת שהופק לקמפיין, מציג שלוש דמויות, אשר כל אחת מהן מייצגת חוש אחר: האחת מייצגת את חוש הריח ובעלת אף גדול במיוחד, השנייה את חוש הטעם ובעלת פה גדול במיוחד והשלישית את חוש הראייה ובעלת עיניים גדולות במיוחד.
בין שלושת הדמויות היושבות סביב שולחן עגול, נערך דיון חושים משעשע, כאשר כל אחת מהדמויות מדגישה את החוש אותו היא מייצגת: הדמות הראשונה פותחת מגש פיצה די-קראסט ומציינת "אין כמו הריח של פיצה די קראסט", הדמות השנייה עונה לה: "ריח? תטעם את הבצק", הראשונה משיבה "אתה צוחק עליי? תריח את השום" וכך מתעורר ויכוח של תטעם, תריח, תטעם, תריח עד שלפתע מתעוררת הדמות השלישית הקוטעת את השניים מהויכוח ואומרת "תסתכלו על הגבינה".
במסגרת הקמפיין, נעשה שימוש בחומר המודפס, בדמויות מצוירות הלקוחות מעולם גיבורי העל, אשר יאויירו על גבי מגשי הפיצה וכן על גבי כל אמצעי הדיוור והקטלוגים אשר יהיו בנויים כחוברת קומיקס. כל אחד מגיבורי העל בעל אופי, אישיות ואמירה המייצגת את כל אחד מהחושים.
אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה": "במהלך הקמפיין הקייצי נוכחנו לביקוש גדול בקרב צרכנינו, למוצר המבוסס על בצק דק. לאור ההצלחה הגדולה של קמפיין הקיץ, החלטנו גם בקמפיין החורפי להמשיך ולחדש על בסיס הבצק הדק".
גרינברג מוסיף "בקמפיין הנוכחי, אנו יוצרים חוויה חדשה עבור הלקוח, המבדלת אותנו משאר החברות הפועלות בתחום. החוויה החדשה לא רק מציגה פיצה מקורית וייחודית, אלא גם מדגישה ומעוררת את שאר החושים המשתתפים באכילת הפיצה. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת, שמנו למטרה לחדש כל הזמן, לייצר ולחזק חוויה ייחודית אצל כל אחד מלקוחותינו. אנו נמשיך לפעול בכל הרבדים על מנת להיות הראשונים בחדשנות ובשירות לא מתפשר".

תאריך:  12/12/2007   |   עודכן:  12/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il