X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איקאה
▪  ▪  ▪

איקאה ישראל משיקה קולקציה חדשה ייעודית לבני נוער בגילאי 8-18 - IKEA YOUTH. מידי שנה שמה לה איקאה למטרה להכניס קולקציה חדשה וייחודית אל חנויותיה ברחבי העולם. השנה בחרה איקאה להשיק קולקציה הפונה לבני נוער ולהציג בכך את יכולותיה לפנות לקהלים שונים מבלי לאבד את הייחוד שלה. הקולקציה שמה דגש על עיצוב צעיר, צבעוני וטרנדי לצד פתרונות חכמים, נוחות ופונקציונאליות, המהווים חלק בלתי נפרד מסיטואציית החיים של בני הנוער.
הקולקציה מונה עשרות פריטים חדשים שיתווספו לפריטים הקיימים במגוון, המעניקים לבני הנוער פתרונות מותאמים במיוחד להם. בין הפריטים החדשים: מיטות, ריהוט אחסון, שידות למוצרי מדיה, שולחנות משרד ואביזרים, ארונות, מראות, גופי תאורה ומוצרי נוי וטקסטיל משלימים. את פרטי הקולקציה ניתן להתאים לחללים בגדלים שונים, תוך התאמתם למבנה החדר ולטעמו האישי של הנער. באיקאה מציעים פתרונות גמישים בעיצוב החדר, הכוללים שימושים שונים למוצר אחד ואת האפשרות לשנות את מיקומו בחלל.
ממחקר שערכה איקאה העולמית עולה כי קהל יעד זה אומנם לרוב אינו מבצע את קניותיו בעצמו אך הוא זה הקובע (להוריו בד"כ) מה לקנות ואיך לעצב את חדרו/ה.
פתרונות פונקציונאליים ומעוצבים לבני נוער
לדברי אבי בר ששת, מנהל המגוון באיקאה ישראל: "הקולקציה מתמקדת בארבע קטגוריות מרכזיות: פתרונות ריהוט לתחומי אחסון הבגדים, לבוש ואביזרי אופנה. פתרונות ריהוט לסביבת העבודה והמשחקים- שולחנות משרדיים, פתרונות אחסון לסביבת העבודה, ריהוט תומך מחשב מדיה ואביזרים וזירת המשחקים של הנוער. פתרונות לתחום השינה- מיטות ומזרנים, טקסטיל מיטה, שידות צד ואחסון לצד מיטה, תאורת לילה. ופתרונות ריהוט לסוגיית האירוח וההירגעות, בני נוער בגילאים אלו מורגלים באירוח תדיר של חברים ונדרשים לפתרונות חכמים ומעוצבים כגון כורסאות נפתחות, "פינות זולה", אביזרי אחסון מדליקים וכדומה".
מוסיף בר ששת כי "בני נוער בגילאים אלו מבטאים באמצעות ריהוט ועיצוב חדרם את האישיות אותה רוצים להקרין על הסביבה והחברים ולכן ייחסו חשיבות רבה לעיצוב סביבתם ויתייחסו לחדרם כ"מקדש הפרטי שלהם". חשוב לציין כי בהשקת קולקציה זו טמונים לצד העיצוב המותאם לנוער גם פתרונות איקאה ארוכות הטווח כמו "פתרונות לחללים קטנים", "פתרונות חכמים לארגון ואחסון", בטיחות ופונקציונאליות.
הקולקציה מתאפיינת בעירוב של צבעים וחומרים, היא משדרת צבעוניות, שמחה ו- FUN לצד יעילות ופונקציונאליות, היא עשירה בפרטי טקסטיל בעצובים מודרניים עם נגיעות של רטרו והדפסים סקנדינביים. החומרים הדומיננטיים בקולקציה הם עץ, פלסטיק ומתכת.
  • ניתן להשיג בחנות איקאה, נתניה.
טורניר משחקי מחשב לרגל השקת הקולקציה
איקאה משיקה את הקולקציה החדשה עם טורניר משחקי מחשב לילדים ולבני נוער, שיתקיים בין התאריכים 19 ביוני ועד ה-20 ביולי. הטורניר ייערך בשיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט, חברת VGAMES ,HIGHER וחברת המחשבים TECH DATA. הטורניר יכלול תחרויות יומיות נושאות פרסים, שבסופן יתקיים גמר ענק, בו יהיו 3 זוכים. המקום הראשון יזכה בשוברי קנייה של איקאה בשווי 10,000 שקלים לקניית "חדר חלומות", מקום שני יזכה במחשב AMD GAME!!! + מסך AOC מבית חב' Tech Data Israel בשווי של 5,000 שקלים ומקום שלישי יזכה ב-DVD נייד של Haier בשווי 1,000 שקלים.
אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 273 חנויות ב-36 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-19.8 מיליארד יורו בשנה שהסתיימה ב-31.8.07. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 522 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - בשנה שעברה הודפסו 191 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות חנות ענק ששטחה 23,000 מ"ר הממוקמת במחלף פולג בנתניה. מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה למעלה מ-15 מיליון מבקרים.

חדר שינה לנוער [צילום: יח"צ]
תאריך:  23/06/2008   |   עודכן:  23/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il