חברת "מטרו מוטור", יבואנית המותג הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות - סאן יאנג, יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "אשכנזי זלצמן".
הקמפיין החדש מציג אלטרנטיבה אידיאלית לבעיית הפקקים התמידית והעלייה החדה במחירי הדלק והסולר בימים אלו.
הקמפיין יופיע בשילוט חוצות ברחבי הארץ וימשך עד לסוף חודש יולי תוך הצגת האפשרות לרכישת הקטנוע הנמכר ביותר בתנאי תשלום נוחים לכל כיס.
הסלוגנים המובילים את הקמפיין מציגים את הפתרונות שמציע הקטנוע ומעודדים למעבר לרכב דו גלגלי, כך לדוגמא: "סאן יאנג ותשכחו מהפקקים / סאן יאנג ותשכחו ממחירי הדלק / סאן יאנג - פשוט להיות שם"
תקציב הקמפיין: 1 מיליון שקל