X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר Webkinz World
▪  ▪  ▪

טורונטו, אונטריו Marketwire - נוי תקשורת - (28 באוגוסט, 2008) - Webkinz World™, חלוץ העולמות הוירטואליים לילדים, מתפתח עכשיו ומתרחב ברחבי העולם כשילדים בכל מקום רוצים לקחת חלק בכיף.
בתגובה לביקוש כלל-עולמי, חלקים עיקריים מ-Webkinz World יתורגמו בשלבים במהלך החודשים הבאים. ההשתתפות ברחבי העולם צפויה להתגבר באופן דרמטי. חברי Webkinz World יוכלו בקרוב לשחק ברשת עם חברים מרחבי העולם.
האתר עטור אין ספור הפרסים נהנה מגידול מטאורי ברחבי צפון אמריקה מאז השקתו לפני שלוש שנים. ילדים רוכשים חיית-מחמד מקטיפה רכה עם קוד סודי, המאפשר להם לאמץ חיית-מחמד וירטואלית ברשת. ב-Webkinz World הם מטפלים בחיות המחמד שלהם, מקשטים חדרים ומרוויחים כסף וירטואלי במשחקים ובחידונים ובביצוע משימות קטנות. חברים יכולים לבקר 'חברים' באתר ולוודא שחיות המחמד שלהם מאושרות, בריאות ושבעות רצון.
אתר Webkinz World נותן מידע לגבי מפיצים וחנויות ברחבי העולם המציעים את חיות הקטיפה של ה-Webkinz. חברת Ganz משיקה חנות אינטרנט בינלאומית ל-Webkinz (www.webkinzestore.com), המאפשרת לילדים באזורים בהם לא נמכרים צעצועי ה-Webkinz לרכוש את חיות הקטיפה או את הקוד לחיות הוירטואליות.
חברים בכל רחבי העולם יכולים גם לרכוש ברשת קודים של תכונות מיוחדות לפריטים וירטואליים אקסקלוסיביים להעשרת המשחק שלהם ב-Webkinz World.
אודות האתר Webkinz World™:
כל חיית מחמד Webkinz נושאת קוד סודי. אחרי ההתחברות לאתר www.webkinz.com, הילדים מקלידים את הקוד, מאמצים את החיה שלהם וקוראים לה בשם, ואז הם נכנסים אל תוך עולם וירטואלי חי ומלא פעילויות. עם הקוד שלהם כסיסמת כניסה, הילדים יכולים להיכנס אל אתר Webkinz World™ בלי לתת שום מידע אישי כמו הדוא"ל שלהם, שם המשפחה או מספר הטלפון.
ב-2008, אתר Webkinz זכה בפרס 'הטוב ביותר ברשת' מהקבוצה הגדולה בעולם לבטיחות ולסיוע באינטרנט, WiredSafety.org. ב-2007 הם זכו בפרס 'צעצוע השנה' של התאחדות תעשיות הצעצועים (TIA), בקטגוריית הצעצועים המיוחדים. ב-2006 חיות המחמד של Webkinz זכו בפרס המדיה להורות אינטרנטית (iParenting Media) ובפרס 'נבחר הילדים' של המועצה הקנדית לבדיקת צעצועים.
צאו לסיור! www.webkinz.com.

תאריך:  28/08/2008   |   עודכן:  28/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il