X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת CAL;
הקמפיין נועד לחזק את הקשר הרגשי של הלקוחות אל כרטיס ה"דיינרס קלוב" שברשותם בתפיסה המשדרת את המסר: כשאתה מפנק את עצמך שלם ב"דיינרס קלוב" ומתומצת בקמפיין לסיסמא :
love yourself a little - Diners.
▪  ▪  ▪

חברת CAL מעלה קמפיין תדמיתי לכרטיס האשראי "דיינרס קלוב"
שסיסמתו love yourself a little- Diners.
חברת CAL מעלה קמפיין תדמיתי לכרטיס "דיינרס קלוב" המשתלב באסטרטגיה השיווקית של החברה ובשפה הפרסומית החדשה. בתקופה של תחרות גוברת בתחום כרטיסי האשראי מדגישה CAL את היותה המנפיקה של שני מותגים בינלאומיים מובילים "ויזה" ודיינרס קלוב". הקמפיין נועד לחזק את הקשר הרגשי של הלקוחות אל כרטיס ה"דיינרס קלוב" שברשותם בתפיסה המשדרת את המסר: כשאתה מפנק את עצמך שלם ב"דיינרס קלוב" ומתומצת בקמפיין לסיסמא :
love yourself a little - Diners.
לדברי גיל שפייזמן, סמנכ"ל עסקים ושיווק ב CAL , לאחר שבחודש במאי האחרון הושקה הזהות התאגידית של CAL, נבנה הבסיס השיווקי פרסומי להבליט את שני המותגים הבינלאומיים אותם היא מציעה ללקוחותיה "ויזה" ו"דיינרס קלוב".
הקמפיין שעולה היום מוקדש למותג "דיינרס קלוב" הנמצא בבעלותה הבלעדית והיקף פעילותו עלה מאוד בשנים האחרונות בארץ ובעולם והוא מכובד בכל בתי העסק בארץ המכבדים כרטיס אשראי.
"דיינרס קלוב" מעניק ל - 200,000 לקוחותיו המחזיקים בכרטיס יתרונות צרכניים ופיננסים ייחודיים כגון: תוכנית חו"ל כפול - צבירת מיילים לקבלת כרטיס טיסה, דיינרס לארג' - פריסת התשלום החודשי בכרטיס באופן קבוע ואוטומטי לתשלומים, חודש פלוס - קבלת דף הפירוט טרם מועד החיוב ועוד', המאפשרים ללקוחות למקסם את השימוש בכרטיס.
חשוב להדגיש כי הכרטיס מונפק לכל הלקוחות ללא קשר היכן מנוהל חשבון הבנק שלהם. הקמפיין למותג "דיינרס קלוב" יוצר המשכיות לקמפיין CAL, תחת התפיסה של מימוש הפוטנציאל העצמי של כל אדם "לפנק" את עצמו ב - " Diners moments", תוך שילוב ושימוש באלמנטים תוכניים וויזאלים משלימים.
הקמפיין כולל סרט המתאר מצב בו איש מכירות מציע למכירה מוצר, ותוך כדי תהליך המכירה, כוכב הסרט מפנק את עצמו והופך להיות הקונה. כך מבוטא המסר המועבר בשיקופית: love yourself a little- Diners .
הסרט הופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס D’Arcy וצולם באיטליה. הסרט צולם במקור באנגלית וכולל תרגום בעברית. הסרט ישודר החל מהערב במקביל בטלווזיה, ובבתי הקולנוע. הוא ילווה בקמפיין עיתונות, דיוור ישיר, ואיטרנט. ההשקעה בקמפיין נעמדת ב- 1.2 מיליון דולר.
מנהל שיווק דיינרס: אבי רובינשטיין
מנהלת פרסום CAL : סלעית גרניט
משרד הפרסום: גלר נסיס D’Arcy
מנכ"ל משותף: משה נסיס
סופרוויזר: רוני גורט הניג
תקציבאית: קרן זופניק
מנהל קריאיטיב: רוני שניידר
ארט דירקטור: סימה אלון, שירי מן
פלניג: שי גורן
מפיקת משרד: סיגל שם טוב
הפקה: קיץ הפקות
במאי: גיל לבנברג
צלם: אבי קרפיק

תאריך:  01/07/2001   |   עודכן:  01/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il