X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דודו אלהרר מתלהם כנגד "הם האמנים, אנשי התקשורת, אנשי הכסף הגדול, השופטים, הם המחזיקים את כל השיבֶּרִים במדינה" אשר הפעילו "טירוף במלוא קלונו שהיה מהול בשנאה יוקדת במלוא עוזה" כנגד "הציבור הדתי-לאומי הוא הציבור האיכותי ביותר שיש לנו" - האמנם?
▪  ▪  ▪

פותח דודו אלהרר את רשימתו ב- "הכל יודעים". ובכן, לא. כדי לדבר בשם אחרים יש להביא ייפוי כח. "הכל יודעים" אינה אלא אמירה סתמית שאין בה אלא התחמקות מהצורך לבסס את הנאמר.
ממשיך דודו: "הם האמנים, אנשי התקשורת, אנשי הכסף הגדול, השופטים, הם המחזיקים את כל השיבֶּרִים במדינה. הם אדוני הארץ!" - ואני לתומי חשבתי שאני חי במדינה דמוקרטית המנוהלת ע"י נבחרי ציבור, והנה נחשף הסוד הגדול: המדינה מנוהלת באמת ע"י "הם", הבחירות הן רק מראית עין.
"הם יכולים לעקור ולגרש מבתיהם את בני עמם, סתם, כי הם סבורים שהמהלך נכון", כלומר לא היתה הצבעה בממשלה, לא היה רוב בכנסת. חבורת "סוד מוחלט בהחלט" בשמה החדש, חבורת "הם", הינה בעלת יכולת לעקור יישובים, והיא עושה זאת, סתם ככה.
"ואם איננו נכון, הפגיעה במתנחלים השנואים, גם היא משהו. עובדה." - עובדה? למה, כי דודו אמר? כי זה משרת את ההתלהמות של דודו? או כי בהעדר טיעון יותר טוב, זורקים את המלה "שנאה" ועכשיו שהשני יתגונן, נראה שיוכיח שאינו שונא, בבחינת "לך תוכיח שאין לך אחות...".
"יש מחשבות אחרות שאינ יכול לבטל במחי-יד! יש היגיון אחר משלך! זו התנשאות שאין לה קרקע." - נכון, דודו, נכון. רק שזה עובד לשני הצדדים, גם כאשר השני הוא "דור שאינו מבין שהקמת מדינת ישראל יכולה להיות אפיזודה חולפת בהיסטוריה של העם היהודי", או אולי פשוט אנשים שחושבים אחרת.
אולי דעתך שלך הינה בחזקת "זהו הטירוף במלוא קלונו שהיה מהול בשנאה יוקדת במלוא עוזה"? מעולם לא היה בך היסוס? אפילו לא קל שבקלים?
"הנבלה שנעשתה עם היהודים-המגורשים-העקורים-הפליטים, לא תיסלח! לעולם!" - או במילים אחרות "הנבלה שנעשתה ע"י היהודים-המתנחלים-המגרשים-העוקרי-פליטים, לא תיסלח! לעולם!". ולא, איני חושב שהם כאלה, אם כי גידלו בתוכם גם כאלה, שתקוותי שהם מיעוט, עדיין. זו רק הצגת מה שאתה, דודו, כינית "יש היגיון אחר משל!".
"על מי נופלת אחריות כלשהי ממהלך שהוא לכל הפחות שנוי במחלוקת" - רק שהמהלך שאני מתייחס אליו, דודו, זה מהלך הקמת יישובים ברחבי יש"ע שמוקמו ככל האפשר כדי לקבוע עובדות מדיניות, כדי לחסום אפשרות פשרה על השטח, אחרת מה היה ההיגיון שבהקמת פסגות מאתיים מטר מבתי רמאללה? מדוע כל הבכי עכשיו נשמע כבכיו של הקוזק הנגזל?
והגענו לשלב התיאורים. מול "אסקפיזם" אני אעמיד את "משיחיות" (אני לפחות דובר עברית). אתה מדבר בשמה של "היסטוריה של העם היהודי" ומול זה אעמיד את "שפיות, והסתכלות למציאות בעיניים". אתה טוען שיאיר לפיד מדבר בשמו של "דור שאינו מבין שהקמת מדינת ישראל יכולה להיות אפיזודה חולפת בהיסטוריה של העם היהודי", ואני אזכיר לך כי מיעוט קנאי היה זה ששלח את עם ישראל לאלפיים שנות גלות.
"אריק לא עמד בזה. הוא לא יכול היה לעמוד בזה. הוא עשה שקר בנפשו והנפש לא עמדה בזה." - כמה נמוך אפשר לרדת? אין גבולות? וכי הפכת לבוחן לב וכליות? אני שמעתי רק על אחד כזה, וזה לא אתה...
"זו היתה בפירוש עקירה של יהודים מבתיהם וגירושם לכל הרוחות! מתוך שנאה מצטברת על לא כלום." על לא כלום??? 3% מהעם החי בישראל מנסה לכפות על כלל העם מדיניות שאין לה רוב, וזה לא כלום? התנשאות שבאה לבטל את דעתי, וזה לא כלום? התנהגות קוזקית, שמטוטאטת תחת השטיח בתירוץ של עשב שוטה, וזה לא כלום?
בקיצור, דודו, אם יש שנאה, הרי שהרווחתם אותה במאמץ והשקעה לאורך שנים. מתחתם את החבל יותר מדי, והוא נקרע, ועתה, במקום לשבת ולחשוב מה עשה "הציבור האיכותי ביותר שיש לנו" שהגענו לקרע כזה, אתה בוחר בדרך הקלה של הטחת האשמות, ושל זלזול ב-" הציבור החילוני עסוק בעצמו ובניפוח האגו וחשבון הבנק שלו".
"ואם מדברים על צניעות והכרת הכוח "... מצטער דודו, אך לא אתה המורה, ומאמרך אינו חומר לימוד. תיארת את מאמרו של יאיר לפיד כ- "חשבון-נפש רעוע שחלקו אמת ורובו אפולוגטיקה עלובה" - ובכן, "חשבון נפש רעוע" עדיף על משיחיות חסרת כל היסוס, ו-" אפולוגטיקה" עדיפה על התנשאות ללא קץ.

תאריך:  24/10/2006   |   עודכן:  24/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפוסל, במומו פוסל
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 24 ]  כתוב תגובה 
1
איתן גנור אתה חוצפן !!!!!!!!!!!!!!!
נרי אבנרי  |  24/10/06 16:45
 
- הפוסל, במומו פוסל
איתן ג  |  24/10/06 18:53
 
- צביעות מקוממת
אבי קרן  |  24/10/06 19:49
 
- ערבוב מין בשאינו מינו
איתן ג  |  24/10/06 21:07
 
- שיטת גבלס
אבי קרן  |  24/10/06 23:06
 
- לא ראוי להייחסות. תתבייש. ל"ת
איתן ג  |  25/10/06 00:02
 
- התחמקות מגונה מתשובה
אבי קרן  |  25/10/06 08:45
 
- מי שמשוה לגבלס אינו ראוי לתגובה
איתן ג  |  25/10/06 10:16
 
- תשמע - מתי עברה תוכנית התנחלויות
לא שוכח  |  24/10/06 21:11
2
איתן גנור לפיד? ל"ת
ברמן  |  24/10/06 17:54
3
דודו אלהרר צודק ואתה גנור הטועה
אבי קרן  |  24/10/06 18:09
 
- "צדקנות, וגילגול עיניים לשמים".....
איתן ג  |  24/10/06 20:02
 
- מוכן להתמודד בשיטתך
אבי קרן  |  24/10/06 21:38
 
- שנבחן את השיטה?
איתן ג  |  25/10/06 00:14
4
איתן גנור - פוליטרוק וגזען ידוע
מכר משכבר הימים  |  24/10/06 18:29
 
- להכפיש ולהסתתר = פחדנות
איתן ג  |  24/10/06 20:59
 
- טיפש היית ונישארת...
מכר משכבר הימים  |  24/10/06 23:35
 
- לרמה כזו לא ארד ל"ת
איתן ג  |  25/10/06 00:04
5
להכפיש ולהסתתר = פחדנות
איתן ג  |  24/10/06 20:04
 
- טיפש נשאר טיפש
מכר משכבר הימים  |  24/10/06 23:34
 
- שנאמר: אלוהים שמור אותי ממכרי... ל"ת
איתן ג  |  25/10/06 10:18
6
מה יש לדבר!!!
דודו אלהרר  |  24/10/06 21:27
 
- השחתת רוב מילים ולא אמרת ולא כלום
איתן ג  |  25/10/06 00:08
7
כן = לא
פדרבוש, ארץ נהדרת  |  24/10/06 22:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' משה שטרנפלד
ניתן לטפל בבעיה בעזרת דיקור וצמחי-מרפא, לחיזוק אנרגיה זו ולאיזון אנרגיה של איברים נוספים המשפיעים על הריאות
נרי אבנרי
לערביי ישראל צריך לומר באופן חד וברור. אם אנחנו היהודים חשופים לשינוי היסטורי, גם אתם חשופים. התמונות מ- 91 שבהן רקדתם על הגגות בזמן שסדאם חוסיין המטיר עלינו סקאדים - התמונות האלה לא יחזרו. תכניסו לכם טוב טוב לראש: אין על כדור הארץ יחצ"ן יותר אפקטיבי לטרנספר של גנדי מאחמדינאג'ד
אברהם שרון
המיליארדרית יוצאת לאחר חודש של שהייה מאונס במקלט האנטי-גרעיני הפרטי שלה. חודש של נופש סביל. היא יוצאת החוצה, שזופה היטב ממכונת השיזוף, ו... מתעלפת
עו"ד אברהם פכטר
התקשורת מחצה, גימדה, התעללה בנשיא ובמוסד הנשיאות. הוא נמצא בכותרות הראשיות ועל הכוונת מעשיו והתנהגותו. מאישיות רמת מעלה הפך לנשיא משכמו ומטה. בלית ברירה ובלחץ הנסיבות - הפכו הסניגורים שלו לדוברים, יח"צנים ואנשי תדמית, רחוקים מייעודם המקצועי. תנו לעורכי דין להיות סניגורים
גורי גרוסמן
האם נסתתרה בינתם של שרי ממשלת ישראל, שבימים שכאלה מטילים על כתפיו השחוחות של שר הביטחון לעסוק בנושאים חברתיים כבדים, בעוד ביטחון ישראל חייב להיות בראש מעייניו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il