X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר ONE
▪  ▪  ▪

הועד האולימפי בישראל, אירגון הגג של הספורט בישראל ואתר הספורט ONE, ספק תכני הספורט המוביל באינטרנט ובסלולר בישראל, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי וארוך טווח.
על-פי ההסכם שנחתם לפרק זמן של כארבע שנים, עד לאחר המשחקים האולימפיים בלונדון 2012, יוקם ב-ONE האתר הרשמי של הוועד האולימפי. האתר, יעלה במתכונתו החדשה ביוני הקרוב ויעמוד בסימן הסטנדרטים החדשים הרשמיים של אתרי האינטרנט האולימפיים הבינלאומיים.
בין מגוון החידושים המתוכננים תהיה "החוויה האולימפית" - השלוחה האינטרנטית של המוזיאון המפואר של הוועד האולימפי, השוכן במתחם הרב ספורט בהדר יוסף בתל אביב, ונמצא כעת בשלביו הסופיים. באתר תופעל חנות מזכרות וירטואלית, בה ניתן יהיה לרכוש מוצרים וכרטיסים.
באתר צפויים לעלות צ'טים חיים עם ספורטאים אולימפיים מובילים, כתבות צבע ואייטמים מגוונים, עדכונים וסיקורם של שלושה ארועים בינלאומיים גדולים שספורטאי ישראל לוקחים בהם חלק, כמו המשחקים האולימפיים האירופאיים לנוער שיהיו בפינלנד ובתורכיה, והמשחקים האולימפיים הראשונים לנוער בקיץ הבא בסינגאפור. כתובת האתר החדש: OLYMPIC.ONE.CO.IL.
כחלק מהסכם שיתוף הפעולה, יהפוך אתר הספורט ONE לנותן חסות רשמי של הוועד האולימפי בישראל על כל המשתמע מכך בהיבטים של מיתוג ופרסום.
הוועד האולימפי בישראל הוא ארגון העל בספורט הישראלי, והוא הרביעי, הפותח ב-ONE את האתר הרשמי שלו. קדמו לו: איגוד הכדורסל, איגוד השחייה ואיגוד הטניס.
אודי מילנר, מנכ"ל ONE: "כמי שפועלים לכיסוי נרחב של מגוון הענפים הספורטיביים בישראל, אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל. אני משוכנע שהספורט האולימפי יחשף אצלנו בצורה נרחבת בפני מיליוני גולשים חובבי ספורט. אנו שמחים, על התרחבות המגמה בה ניתן להבחין כי לא רק הגולשים, אלא אירגוני ספורט ואגודות רואים ב-ONE את ביתם הספורטיבי הראשון והמרכזי".
אפרים זינגר, מנכ"ל הועד האולימפי: "אנו שמחים מאד שהאתר הרשמי של הוועד האולימפי, ארגון הגג של הספורט בישראל יהיה מעתה חלק בלתי ניפרד מאתר ONE, אתר הספורט המוביל בישראל ובכך תינתן חשיפה גדולה לפעילות הוועד האולימפי בישראל, לספורט האולימפי בישראל לתנועה האולימפית וערכיה".
אודות ONE:
אתר הספורט ONE, אתר הספורט של ישראל, עם למעלה מ-1.5 מיליון גולשים שונים בחודש, כולל את מערכת הספורט הגדולה בישראל. זוהי מערכת הספורט היחידה הפועלת באופן רציף 7/24 ומסקרת את כל אירועי הספורט בארץ ובעולם בזמן אמת. ONE הינו מותג המדיה לעדכון היומי של חובבי הספורט בישראל וזוכה לתדירות ביקור מן הגבוהות באינטרנט הישראלי, עם קרוב למחצית מן הגולשים אשר מבקרים באתר כל יום/כמעט כל יום.

תאריך:  23/04/2009   |   עודכן:  23/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורית כהן
- הודעה מטעם רשת מרכזי דיאדה
גונן אליאסי
- הודעה מטעם עיריית רמת-השרון
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת אופיר טורס
הילה מזרחי
- הודעה מטעם הכנסת
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת גולן ווסט ליין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il