X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון
▪  ▪  ▪

מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון, מתארגנים ומגבירים את ההכנות לקראת חג השבועות הקרב ומציעים מחירים מיוחדים לתיירים הישראליים לתקופה מיוחדת זו של השנה.
בין התאריכים ה-28 למאי ועד ה-1 ליוני 2009 המחירים יחלו החל מ-630 לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון.
אודות המלון:
מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון מציעים את השילוב המושלם לקהל הישראלי, אשר מבקש מחיר אטרקטיבי במיוחד בהשוואה לאלטרנטיבות שבסביבה, שירותי מלון מעולים מהדרגה הראשונה, צוות מיומן ומנומס כמיטב המסורת, מגוון רחב של אפשרויות הסעדה, וכמובן פעילויות ספורט ואתגר בטבע.
סידורי המעבר הנוחים במיוחד לאורחי המלון, מזג האוויר הנוח בחודשי החורף, שירותי המלון וסידורי הביטחון החדשים ופעילויות הספורט והאתגר שבסביבה הופכים את מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון לבחירה מצוינת עבור התיירים הישראליים.
שיפוצו של המלון, בהשקעה של 15 מיליון דולר, כלל את הטרקלין, אזור הקבלה, הלובי בר, המסעדה המרכזית, חדרי הישיבות, אולם האירועים, הדיסקו ועוד, וכן את כל חדרי המלון ששופצו ואובזרו מחדש בהתאם לסטנדרטים של הילטון העולמית. כמו-כן, כלל השיפוץ סידורי ביטחון חדשים ברמה הגבוהה ביותר.
המלון, הצמוד למעבר הגבול צופה אל עבר מפרץ עקבה ולהרי הים האדום והוא היחיד בעולם שממרפסות חדריו נשקף נוף של ארבע מדינות - ישראל, ירדן, ערב הסעודית ומצרים.
במעבר הגבול מוצב דלפק קבלה מיוחד, בו מתקבלים האורחים על-ידי נציגי מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון, והם מטפלים בסידורי המעבר בדרך קצרה, יעילה ומהירה.
"המחירים הנוחים, מזג האוויר המושלם לעונת החורף, סידורי מעבר הגבול המיוחדים, שירותי המלון החדשים ופעילויות הטבע והאתגר הופכות את מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון לבחירה מצוינת עבור התייר הישראלי", אמר מרטין רוגרס, מנהל מלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון.
המלון מציע רצועת חוף ים חולית יפהפייה, שאורכה 600 מטר. יש בו 12 מסעדות, בתי קפה וברים, ובהם מסעדת "קאזה-טאבה" האיטלקית המפורסמת ומסעדת "מארחבה", המציעה אוכל מזרחי אותנטי ושצברה לעצמה מוניטין במהלך השנים. הבר המקורי של נלסון נשמר בקפדנות, והורחב תוך שמירה מדויקת על העיצוב האותנטי של הבר האגדי, ויש בה כיום מסעדה מצוינת, בר ועוד.
פעילויות הנאה ואתגר לכולם:
הילדים השוהים במלון הילטון טאבה וכפר הנופש נלסון, יוכלו ליהנות מחבילת פעילויות במועדון הילדים וחובבי הספורט יוכלו ליהנות ממגרשי הטניס, מגרש כדורסל, כדורגל כדור עף חופים, אופניים, פינג פונג ואפילו רכיבה על גמל.
מרכז הצלילה והספורט הימי, מציע שפע אפשרויות ובהם צלילה ושנורקלינג (כולל ציוד) וכן שייט על יאכטות מפוארות לאי האלמוגים, כולל עגינה לסיור על האי ולשנורקלינג בסביבתו.
בסביבת המלון ובמרחק 15 ק"מ בלבד ממנו, ניתן ליהנות מטיול טרקטורונים אתגרי ועוצר נשימה, ממגרש גולף (18 גומות), ולמרחיקים עוד יותר ישנה אפשרות לטיול בן יום אחד לסנטה קטרינה, למנזר, להר משה ולקניון הצבעוני. כל זאת בתשלום נוסף ובתאום עם מפעילי התיירות במלון.
מרטין רוג'רס הדגיש כי כדאי יהיה לעקוב אחרי פרסומי המלון זאת, כי מעת-לעת יציע המלון חבילות נופש שמחירן יכלול כבר פעילות אתגר וספורט, או אטרקציות נושאיות אחרות.
ניתן להזמין גם באינטרנט: www.hiltonworldwideresorts.com.
מידע חיוני נוסף:
  • יש לדאוג לדרכון בר תוקף. במעבר הגבול הישראלי מתבצעת גבייה של 86 שקלים לאדם אך בהצגת הזמנת חדר להילטון טאבה, הנוסע פטור מתשלום.
  • החשמל: 220V ואלו התקעים זהים לאלה שבארה"ב. בדלפק המלון ניתן להשיג מתאם בתמורה להפקדת תשלום בטחון.
  • כל החדרים מצוידים במיניבר, כספת, טלפון (גם בחדר האמבטיה), טלוויזיה (כולל כבלים), גישה לאינטרנט אלחוטי (בתשלום נוסף), מזגן עם בקרה אישית וכמובן נוף הפונה למפרץ עקבה או להרי הים האדום.
  • קפה אינטרנט ובו גלישה חינם פתוח כל העת.
  • ברחבת המלון האחורית ישנו מרכז קניות ובו חנויות רבות למזכרות, ציוד ימי, בית מרקחת ועוד.
  • הכניסה לקזינו הינה מגיל 18 ומעלה ובהצגת דרכון בלבד.
  • התשלום הינו בלירות מצריות.
  • סוגי החדרים: 400 חדרים (כולל 85 חדרי כפר נלסון): 202 חדרים משפחתיים, 82 חדרים רגילים ו-32 סוויטות. ישנה אפשרות להזמנה מראש של חדרים עם דלת מחברת או חדרים ללא עישון.

תאריך:  14/05/2009   |   עודכן:  14/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כרמית אורפז
- הודעה מטעם הדסה אופטימל
רותי גבע
- הודעה מטעם מוזיאון ארצות המקרא ירושלים
מוטי עדן
- הודעה מטעם נמל חיפה
ענת פרידמן
- הודעה מטעם אל על
עמליה אייל
- הודעה מטעם גלי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il