X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪

HOT ממשיכה עם ההצלחה הסוחפת של פרויקט קיץ חינם לילדים, זו השנה החמישית ברציפות ומספקת חבילה עשירה של תכנים בחינם מ-1 ביולי ועד 31 באוגוסט - תקופה ארוכה בת חודשיים
שבה הילדים הנמצאים בחופש הגדול מחפשים תעסוקה ומבלים שעות ארוכות מול המסך, ואילו ההורים מנסים להעסיק אותם מבלי להיכנס להוצאות כספיות גבוהות, במיוחד בימים של מיתון.
השנה עולה הקטגוריה לראשונה ב-HOT V.O.D Young - עולם הילדים החדש והבלעדי של HOT, ביחד עם מגוון התכנים העשיר שקיים בו באופן שוטף לאורך כל השנה. תכני החינם ירוכזו תחת קטגוריית "קיץ חינם ב-Young", שתספק מגוון רחב של תכנים חדשים, שבמרכזם שתי הפקות מקור חדשות ובלעדיות ל-HOT V.O.D Young: "אצלנו בחצר", שתעלה ב-26.6.09 - סדרה בת 15 פרקים, המעמידה במרכזה את שירי הילדים של נעמי שמר ומיועדת לכל המשפחה בכיכובה של כוכבת הילדים רינת גבאי, ובהשתתפות: חנה לסלאו, צחי נוי, גיא פרידמן ואורי אמנותי. בחודש אוגוסט תעלה הפקת מקור נוספת וחדשה - "הטבח המתוסבך" - תוכנית בישול ראשונה מסוגה לילדים עם כוכב הפיג'מות עודד פז. בדומה לשנה שעברה, גם השנה יעלו התכנים בשני מחזורים: הקטגוריה תושק ב-1 ביולי עם מגוון רחב של תכנים, כשבחודש אוגוסט היא תתרענן עם תוכניות חדשות.
בין התכנים המרכזיים שיעלו בחודש יולי במסגרת קיץ חינם לילדים ב-Young HOT V.O.D: אצלנו בחצר (הפקת מקור חדשה ובלעדית, עם רינת גבאי ושירי נעמי שמר), המופע המלא של "תפוס ת'פסטיגל" (לראשונה בחינם), כמעט מלאכים, פתאום כוכבת, ארתור, מגלים עם דורה, בובספוג, גלקטיק פוטבול, עליסה בארץ הפלאות, להקת האחים הערומים, בי הגדולה מכולם, וונדרפטס, בקוגן, מלך הדינוזאורים, סדריק, מרתה מדברת, הקייטנה של הופ!, המחזמר "סביב העולם ב-80 יום" ועוד.
בחודש אוגוסט יעלו "הטבח המתוסבך", פרקים חדשים מהסדרות שעולות בחודש יולי, כמו-גם מגוון תכנים נוספים, כגון: רוץ דייגו רוץ!, ההצגה המוסיקלית דלת הקסמים, קופיקו, אווטר, קסם של הורים, גלקטיק פוטבול, האיגלו של טרלה, מותק של פסטיבל ועוד.
ב-HOT מעריכים כי לאור ההצלחה הגדולה של השנים הקודמות, גם השנה יירשמו מיליוני הזמנות לתכני הקטגוריה. בשנת 2008 קטגוריית "קיץ חינם לילדים" שברה את שיא כל הזמנים, עם
למעלה מ-12 מיליון הזמנות שנרשמו לתכנים השונים שהוצעו במסגרתה בחינם.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il