X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ורד בראון דוא"ל וגנר גרינשטין תדמיות תקשורת
- הודעה מטעם רשת Big Box
▪  ▪  ▪

רשת הגאדג'טים והאלקטרוניקה הבידורית Big Box מקבוצת בסט ביי רשתות ובבעלות פישמן רשתות, הופכת את יריד GADGETS למסורת ותקיים השנה את יריד GADGETS 2009 בראשית חודש אוגוסט, (9-8 באוגוסט).
לדברי יובל גל, מנכ"ל קבוצת בסט ביי רשתות, הכוללת את רשת Big Box: "יריד GADGETS הראשון שהתקיים לפני שנה זכה בהצלחה חסרת תקדים וביקרו בו למעלה מ-13,000 מבקרים - במהלך שני ימי היריד. התחושה הייתה כי בישראל קיים שוק ענק הצמא למידע וחידושים טכנולוגיים, מעבר לתהליכי הצריכה והרכישה. הניסיון המוצלח, הניע את הרשת, וכן את הספקים והמותגים הגדולים, בענף לקיים אירוע שנתי, במתכונת מורחבת אשר תשלב חדשנות ומכירות, ותעניק לצרכן הישראלי חוויה חושית אינטראקטיבית וצרכנית הניצבת בחזית הטכנולוגיה והשיווק בשוק האלקטרוניקה והגאדג'טים העולמי".
ביריד GADGETS 2009 ישתתפו ויציגו החברות והמותגים המובילים בעולם בתחומי האלקטרוניקה הבידורית המיחשוב הצילום התקשורת ועוד. כל המוצרים המוצגים ביריד יוצעו למכירה במחירים הזדמנותיים חסרי תקדים, ובהנחות של עשרות אחוזים. במתחם היריד תקים Big Box זירת "גיימינג" מיוחדת, פתוחה לקהל למשחק חופשי ולהתנסות במשחקים החדשים ביותר ובדור הבא של קונסולות המשחקים.
מבצע מיוחד לבאי היריד: על כל קנייה בסכום של 1,000 שקלים - תינתן הנחה בסך 200 שקלים (ניתן לצבירה) לקניות ברשת Big Box למימוש מיידי ו/או לקנייה עד סוף שנת 2009.
בין החידושים שיוצגו בתערוכה:
  • TEKKEN 6 - גרסה מיוחדת של המשחק החדש לפלייסטיישן 3 תוצג ביריד, וכל אחד מבאי היריד יוכל לשחק ולהתנסות בו! המשחק עצמו יושק בעולם רק באוקטובר 2009!
  • מסך טלוויזיה של Philips 21:9 - המסך היחיד מסוגו בעולם. בתחילה היו הטלוויזיות בפורמט 4:3. עם כניסת המסכים הרחבים השתנה הפורמט ל-16:9, מה ששיפר את חווית הצפייה, אולם עדיין היה הבדל בין הטלוויזיה לקולנוע. פיליפס יציגו ביריד של Big Box לראשונה את טלוויזית 21:9 - הטלוויזיה הראשונה בעולם המשדרת סרטי קולנוע בפורמט 21:9 ללא פסים שחורים ומבלי לאבד חלקים מהתמונה.
  • קולקציה חדשה של קו הגאדג'טים ואביזרים (Peripherals & Accessories) טכנולוגיים של Philips - משדרגים את חוויית השימוש במוצרי אודיו ווידאו, טלפונים סלולאריים, מחשבים ניידים, ושלל מוצרי אלקטרוניקה בידורית: ביניהם קו האביזרים הנלווים ל-iPod ול-iPhone בהם תחנות עגינה חדשות וייחודיות עם רמקולים איכותיים, סראונד ומגברי בס ו-D Cluss לאיכות צליל מושלמת. אחד המכשירים הבולטים הוא BTM630, נוח לשימוש ובעל חיבורים נוחים RCA למערכת שמע וחיבור Svideo לטלוויזיה המאפשר צפייה בסרטים המאוחסנים ב-i-Phone ו-i-Pod באמצעות המסך הביתי.
  • מסכי LED של SAMSUNG דגם B8000 - בגדלים "46, "55, FULL HD, 200Hz, עובי מסך 2.99 ס"מ, ספריית תוכן 2GB מובנית. עיצוב קריסטלי ייחודי-שקוף למחצה ובסיס מהודר המסתובב ימין ושמאל.
  • מסך פלזמה של SAMSUNG דגם B850 - בגודל "50 FULL HD' 100Hz, עובי מסך 2.95 ס"מ(!), ספריית תוכן 2GB מובנית.
  • טלוויזית LED של SONY - הקטנה ביותר בארץ.
  • טלוויזיה אלחוטית של SONY - המחוברת ללא כבלים.
  • סדרת המסכים "הירוקים" של SHARP - LC-DH77E AQUOS - בלעדי - עם פונקצית חיסכון בלחיצת כפתור. מסכים ידידותיים לסביבה, בארבעה גדלים "32, "42, "46 ו-"52. למסכים מצב אקולוגי (eco-mode) המאפשר לצופים להפחית ידנית את התאורה האחורית ב-15-20% בשני שלבים. כפתור השליטה האקולוגית על השלט, הוא ראשון מסוגו בעולם במסכי LCD והוא מאפשר למשתמשים להפעיל את פונקציית החסכון בלחיצת כפתור אחת, מבלי לעבור כמה תפריטים.
  • Windows 7 של מייקרוסופט יוצג לראשונה בארץ.
  • פלאפון - הרשמה לiPhone וכן תצוגה של מכשירי הטלפון הנייד החדישים ביותר ברשת פלאפון.
  • רמקולים לגינה של Polk Audio - רמקולים מעוצבים עמידים למים, שיטמעו בין הצמחים בגינה או מסביב לבריכה. מציעים איכות שמע טובה יותר מאשר בבית.
  • משחקי העתיד בתחום הגיימינג של ATARI.
  • גאדג'טים "ירוקים" של אקו מרקטינג - כמו תיק סולרי, תחנת כח ירוקה בגודל כף יד, מכשיר שמלמד לחסוך דלק ועוד.
  • N97 של נוקיה.
היריד יתקיים בין התאריכים 9-8 באוגוסט 2009 במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב. שעות הפתיחה: מוצ"ש 8.9.09 מצאת השבת ועד חצות. יום ראשון 9.9.09 מהשעה 14:30 ועד 21:30.
מחיר כרטיס כניסה: 15 שקלים. ניתן למצוא באתר BIG BOX www.bigbox.co.il ובאתר www.levmedia.co.il קופוני הנחה. בכל קנייה - יוחזר מחיר הכניסה.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מריאנה אוליצקי
- הודעה מטעם פסטיבל לישראל באהבה
אפרת אדיר
- הודעה מטעם מותג התכשיטים JEMMA
איתן אטיאס
- הודעה מטעם משרד הפרסום מומה
קרן מזור
- הודעה מטעם ארגון לתת
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם איגוד התעשיה הקיבוצית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il