חברת יכין יוצאת בקמפיין פרסום בטלויזייה בתוכניות המובילות ובאינטרנט בתקציב של כשני מיליון שקלים.
הקמפיין שסיסמתו "יכין - בא לי להכין" יתרכז בארבעה מוצרים יחודיים שהחברה פיתחה - רוטב עגבניות להכנת שקשוקה, תירס קיד מועשר בויטמינים ומינרלים, פריכוז - תרכיז מעגבניות טריות, ורוטב עגבניות לפסטה - תוך שימת דגש שכל המוצרים ללא חומרים משמרים ומחומרים טבעיים בלבד.
קמפיין הפרסום בטלוויזיה ילווה גם בפעילות באינטרנט באתר תפוז, שנבחר לאור פעילות הקהילות והפורומים המובילים בתחום המזון - "תחרות מתכונים בחמש דקות ממוצרי יכין".
במסגרת התחרות הגולשים מוזמנים לתחרות המתכונים ובין הגולשים יוגרלו פרסים. המתכונים יפורסמו באינטרנט ובחוברת מתכונים שתופץ ברשתות השיווק. משרד הפרסום - אפיקים.