X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נגה תקשורת
▪  ▪  ▪

ערב שידורים מיוחד עם סרטים דוקומנטרים, זוכי פרסים ושבחים שנעשו על-ידי יוצרים ישראלים. יום חמישי 6.8 החל מהשעה 22:25.
מערוץ 8 נמסר כי בעקבות האירועים האחרונים אנו חשים שיש מקום לחזק את הפולרליזים, סובלנות וחופש הביטוי בישראל. כערוץ ששם לו דגש להביא לצופיו את הקולות, הצבעים ואת האנשים המעניינים והאחרים המרכיבים את התרבות שלנו, אנו גאים להציג ערב מיוחד עם מיטב סרטי המקור של הערוץ בנושאי גאווה.
"המבריא" - סרטו של הבמאי אייל גולדברג, בו הוא מנהל מסע נפשי מפותל, מורכב, מצחיק ועצוב כאחד, בדרך להגדרה העצמית שלו כאמן ובדרך לחשיפת זהותו המינית. הדרמה נעה בין בית המלון המיתולוגי של משפחתו במטולה "המבריא" לחייו המקבילים. הבמאי חושף את מערכת היחסים הטעונה רגשית עם משפחתו בדרכו לחשיפת מיניותו.
"את שאהבה נפשי" - סרטה עטור הפרסים של אלאיל אלכסנדר, בהם פרס אופיר לסרט הטוב ביותר, זוכה לשבחים והשתתף בפסטיבלים רבים בעולם. זהו סיפורן של שלוש נשים דתיות, לסביות, המנסות לפלס את דרכן אל האהבה בקהילה שמרנית וסגורה. הסרט נכנס לנבכי מאבקן הפנימי לקבלה עצמית ולהגשמה במסגרת קהילותיהן הדתיות היקרות להן. לכודות בין נאמנותן לעצמן לבין אהבתן לילדיהן, לבעליהן, להוריהן ולאמונתן הן לומדות כי הבחירה היא הכרחית. הסתרת סודן, כמו-גם גילויו, יגבו מחיר בלתי נמנע. עם זאת, ברגישות ובסבלנות מפלסות שלושתן נתיב חדש לאהבה בקהילה שמרנית וסגורה.
"ירושלים גאה להציג" - סרט שעורר רעש גדול והשתתף בפסטיבלים רבים, בהם פסטיבל IDFA. בבימויו של ניצן גלעדי ובהפקת גליה בדור וניצן גלעדי, "בדור הפקות" ו"יונה הפקות". הסרט מציג את ההכנות למצעד הגאווה הבינלאומי הראשון בהיסטוריה של ירושלים. האירוע המתוכנן חולל סערה בעיר, שמאז ומתמיד הייתה מלאת סתירות ומאבקים: דת ושמרנות לצד חיי לילה תוססים ומתירניים, בעודה סמל נצחי של קדושה עבור העולם, ומקום שאין דומה לו בזכות תושביו. ירושלים היא גם נטל וגם ברכה. העובדה כי המצעד עמד להיערך בעיר הקדושה הצית התרגשות רבה. מצד אחד, נציגים של שלוש הדתות העיקריות כבר גינו את המצעד, כשהביעו את התנגדותם הנחרצת לאירוע שהוא "חילול של העיר הקדושה". מנגד, 'הבית הפתוח' - המרכז הקהילתי להומואים ולסביות המארגן את המצעד - התעקש לדבוק בעמדתו מטעמים של זכויות אדם וסובלנות.
הסרט עוקב אחר המאבק לקיום המצעד באמצעות סיפוריהן של הדמויות המעורבות השונות, ואחר המהלכים הפוליטיים, הממשמשים ובאים של מדינת ישראל (הינתקות, מלחמת לבנון), המתנגשים גם הם עם התוכניות לקיום המצעד.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il