X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שוב מגיעים לראש השנה בלי מתנה? חסכנו לכם את ההתלבטות: דיסק ישראלי מצוין זו תמיד בחירה טובה הנה 6 המלצות מהמומחים
▪  ▪  ▪
קול אדיר. מרגול [צילום: עכבר העיר]

מדי שנה בראש השנה ממטירות עלינו חברות התקליטים מבול של דיסקים חדשים, אוספים והוצאות מחודשות. עבור אלה מאתנו שעדיין קונים דיסקים, זו הזדמנות נהדרת למצוא מתנת חג טובה לסבתא, לאחיין או לדודה. אבל מה קונים? החלטנו לחסוך לכם שיטוט ארוך בחנות הדיסקים, ולכוון אתכם אל הטוב שבטוב.

לאבא: מרגלית צנעני - דווקא היום

אם אבא שלכם אוהב מוזיקה מזרחית, הוא ימות על הדיסק החדש של מרגול. אם אבא שלכם שונא מוזיקה מזרחית, הוא עדיין ימות על הדיסק החדש של מרגול. הזמרת הוותיקה, שהדימוי שדבק בה כזמרת חפלות בלבד הוא בעיקר באשמת מערכונים ב"ארץ נהדרת", חוזרת באלבום חדש ומרענן ומזכירה לכל מי ששכח מהו הנכס הגדול ביותר שלה: הקול האדיר. מגובה בסוללת כותבים ומלחינים מוכשרים שמציידים אותה בטקסטים מצוינים ולחנים מצוינים, היא מנווטת את האלבום הרחק מהחתונות והמנדולינות אל עיבודי אדולט-קונטמפוררי ורוקחת אלבום שחומק מסטיגמות ז'אנריות ומציג אותה בתפארתה הקולית.

לאחיין המתבגר: אביב גדג' - תפילה ליחיד

יש שיאמרו שחבל לבזבז אמן בעל עומק ועושר רגשיים ומילוליים כמו אביב גדג' על נער מתבגר. אנחנו טוענים שדווקא מתבגרים מיוסרים, הבטוחים שכובד העולם מונח על כתפיהם ושהם היחידים שמתמודדים עם קשיי הגילוי העצמי, יתמסרו לחלוטין לאלבום ייסורי הנפש ותחלואי החברה של גדג'. גם בלי קשר לנושאים הקודרים, אלבום גיטרות מלא תשוקה ידבר תמיד לבני נוער, בלי קשר לאופנות מתחלפות. "תפילה ליחיד" הוא אחד האלבומים המרגשים והאינטנסיביים שיצאו בארץ השנה, וגם אם ברגע הראשון הוא יעקם את הפרצוף, בעוד כמה חודשים האחיין עוד יתקשר להודות לכם (או יסמס, הרי הוא נער מתבגר).

לאחים: אביתר בנאי - לילה כיום יאיר

אביתר בנאי אומנם פותח את אלבומו החדש עם השיר "אבא", אבל יש משהו מושלם בהענקת אלבום שלו דווקא לאח או אחות אהובים. ההורים, לרוב, לא יתחברו לבנאי הצעיר ויעדיפו אולי את יוסי בנאי. אבל כשאח נותן לאח אלבום חדש של אביתר בנאי, אמן שיש סביבו קונצנזוס כמעט מוחלט בקרב בני 40-25 בישראל, זה כמו לומר "אחי, אני אוהב אותך". האלבום החדש של בנאי הוא האלבום האמוני ביותר שלו עד כה, דבר שלא הופך אותו לנגיש פחות גם עבור חילונים גמורים. יש בו רבדים שונים של משמעויות, אישיות ודתיות, ושכבות רבות מאוד של יופי. מעל כולן מושל קולו הצח ומלא ההוד של אביתר. עם שירים כמו "עד מחר" ו"אב הרחמן", מדובר באלבום החג המושלם.

לאמא: דויד ברוזה - האשה שאיתי

לא אלבום חדש, ודאי, אבל "האשה שאיתי" הוא המתנה המושלמת לאמא. הוא רומנטי על פני השטח, מדבר על אהבה רבת שנים מתחת לפני השטח, והוא נוסטלגי כהוגן. למעשה, כאלבום הכיבושים הגדול של אותה תקופה, הוא אחראי לחלק ניכר מהילודה בסוף 1982. גם היום האלבום הנמכר ביותר של דויד ברוזה נשמע נהדר, והמארז המשולש שבו יצא לאחרונה מציע לחובבי האלבום הוותיק ערך מוסף מוזיקלי, מארז מרשים ואפילו את הפוסטר המקורי שצורף בזמנו לתקליט! ואם עוד לא השתכנעתם, הרי שכשתגלו שהמארז המשולש עולה כמו דיסק יחיד, תסכימו גם אתם שמדובר במתנה המושלמת.

לדוד שלומד סלסה: יסמין לוי - Sentir

יסמין לוי עומדת בשורה הראשונה של הייצוא המוזיקלי הישראלי - יחד עם אינפקטד מאשרום, אבישי כהן ואחינועם ניני - ובשנים האחרונות בעיקר טסה ברחבי העולם ומנעימה את אוזניי הגויים בשירת הלדינו היפהפיה שלה. לוי ניחנה בקול נהדר ועשיר, וכשהיא סוחפת את הקהל בעוד שיר פלמנקו סוער, אי-אפשר בכלל לנחש שהיא ירושלמית. ובכל זאת היא משלנו, והשנה היא חוזרת ארצה עם אלבום חדש, Sentir, שיוצא בישראל לפני השקתו בחו"ל. כמו תמיד אצל יסמין לוי, תקבלו באלבום ערבוב של בלדות איטיות ומרגשות ושל קטעים מרקידים שיגרמו לכם לשלוף את הקסטנייטות והמניפות. מצוין גם סתם לערב קיץ חם בבית.

לדודה ולדוד (ולעצמכם): השלושרים

הנה להקה ישראלית אחת שלא תתאחד כחלק מגל האיחודים ההיסטרי של השנים האחרונות: השלושרים. ההרכב החד פעמי הזה, שכלל את בני אמדורסקי, חנן יובל ושלום חנוך, פעל רק שנה אחת והוציא תקליט אחד בלבד, אבל איזה תקליט! שלישיית המבצעים המוכשרים גייסו את מיטב הכותבים והנגנים: יהנתן גפן כתב את "מי מפחד מגברת לוין", ירון לונדון את "ציף ציף מעל הרציף, דני סנדרסון דפק סולו גיטרה ב"מי אם לא אלוהים" ויאיר רוזנבלום הלחין את "לו הייתי פירט". כל שיר באלבום הנפלא הזה הפך ללהיט, וחלקם, כמו "צרות טובות", לביצועים רבים של זמרים אחרים. השנה יוצא התקליט בגירסה מחודשת, במלאת 40 שנה להקלטתו. הגירסה הכפולה תכיל גם קליפים וסרט תיעודי שמתעד הכנות להופעה. אם עדיין אין לכם את האלבום המושלם הזה בבית - זה בדיוק הרגע לקנות עותק אחד לעצמכם, ועותק אחד במתנה.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  16/09/2009   |   עודכן:  16/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איזה דיסק לקנות לדודים לראש השנה?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דיסק מומלץ
דני ג  |  16/09/09 18:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הביצים בקן הועתקו לסביבה מוגנת בשמורת חוף האלמוגים    דורון ניסים: אם נרצה שהמאורע יהפוך מ"היסטורי" לאחד שחוזר על עצמו, נצטרך להתאים את התנאים בחופי ההטלה    [צילום: יניב לוי-רשות הטבע והגנים]
אורה קורן
כך לדבריו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי    מקורבים לבנק ישראל ציינו בעבר כי בבנק נוטים לתמוך בביטול הפיקוח על שוק ההון במשרד האוצר
אורה קורן
כך לדברי גורם כלכלי בכיר    ביטוח השער נועד להבטיח התמורה שיקבל היצואן    הממשלה תציע אותו בתנאים נוחים מבשוק הפרטי
עופר וולפסון
איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן חווה שנה מרובת טלטלות בעסקיו    את ההפסדים שספג ברשת החדשות יוניוויז'ן שבבעלותו, כיסה באמצעות מימוש בבזק, שהניבה לו השנה את הפירות להם חיכה
ספי קיני
בעקבות דוח מבקר המדינה הוחלט על שקיפות מלאה של נתוני השכר באוניברסיטאות    הנתונים יועברו לממונה על השכר עד חודש אוקטובר 2009
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il